eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszWykonanie elewacji Ratusza przy Głównym Rynku 20 w Kaliszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Kalisz: Wykonanie elewacji Ratusza przy Głównym Rynku 20 w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 181470 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129510 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +4862 7654300, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji Ratusza przy Głównym Rynku 20 w Kaliszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji budynku Ratusza Miejskiego w Kaliszu wraz z wykonaniem iluminacji elewacji w oparciu o dokumenty określone w pkt. 4.7.a) - d) SIWZ. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: renowację elewacji, czyszczenie, uzupełnienie ubytków w tynku, malowanie elewacji, wymianę stolarki okiennej, wymianę pokrycia dachowego wraz z rynnami, wykonanie izolacji ścian fundamentowych oraz stropu na ostatniej kondygnacji, montaż iluminacji, montaż instalacji odgromowej, renowację godła 24 karatowym złotem płatkowym, renowację tarcz zegara. 3. Budynek Ratusza przy Głównym Rynku 20 w Kaliszu wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem rejestru 661/A decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kaliszu. 4. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest na czas prowadzenia robót umieścić na rusztowaniu przekazane przez Zamawiającego (Zamawiający dostarczy wersję elektroniczną dokumentacji fotograficznej w dniu przekazania placu budowy) zdjęcia o rozmiarach: ściana od ul. Piskorzewskiej (szerokość ca. 19,0m, wysokość ca. 8,0m) i ściana wieży Ratuszowej (szerokość ca. 8m, wysokość ca. 13,0m). 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza robót, organizacji placu robót, sporządzenia planu BIOZ, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, organizacji ruchu drogowego, w przypadku zajęcia pasa drogowego na czas wykonania przedmiotowej inwestycji należy wystąpić do Zarządu Dróg Miejskich składając stosowny wniosek, ewentualnego uiszczenia opłat za zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy użyczenia terenu, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach. 7. Szczegółowy zakres prac określony był w załącznikach do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.55.30.00 - 45.55.30.00 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane `AGAD` Sp. z o.o., ul. Chrzanowskiego 23B, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3496367,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3892950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3892950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4755318,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.