Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Olsztyn: Serwis naprawczy oraz konserwacja sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego w 2010 roku w O/ZUS w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 181425 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie , Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, faks 089 5350228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis naprawczy oraz konserwacja sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego w 2010 roku w O/ZUS w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis naprawczy oraz konserwacja sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego w 2010 roku w O/ZUS w Olsztynie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówieniaego. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na dowód tego złożą oświadczenie. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o potwierdzeniu spełnienia warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz zamówień odpowiedni dla części, na którą Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -Dla części A dwóch zamówień polegających na serwisie naprawczym sprzętu komputerowego o wartości minimum:- 70 000,00 zł,-Dla części B trzech zamówień polegających na serwisie naprawczym sprzętu teletransmisyjnego o wartości minimum:- 17 000,00 zł,-Dla części C trzech zamówień polegających na konserwacji sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego o wartości minimum:- 40 000,00 zł, oraz dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz SIWZ można odebrać osobiście w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 2, pok 202 lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku fax 089 521 24 57.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Mickiewicza 2, pok 203, 10-584 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A) - serwis naprawczy sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwis naprawczy sprzętu komputerowego dla Oddziału ZUS w Olsztynie w 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B) serwis naprawczy sprzętu teletransmisyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwis naprawczy sprzętu teletransmisyjnego dla Oddziału ZUS w Olsztynie w 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C) konserwacja sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego dla Oddziału ZUS w Olsztynie w 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Usługi społeczne polegające na sukcesywnym świadczeniu usług hotelarskich i restauracyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wyroby medyczne różne - nożyki, szkiełka, maski, łyżki i rękojeści do laryngoskopów
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 42/D
- Organizacja warsztatów dla dzieci uczęszczających do Romskiej Świetlicy Rodzinnej finansowana w ramach zadania "Edukacja prozdrowotna uczestników Romskiej Świetlicy Rodzinnej"
- Najem analizatora do bezpośredniej identyfikacji drobnoustrojów z materiału klinicznego metodą multiplex PCR z testami oraz podłoża stałe do hodowli prątków gruźlicy
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.