eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Modernizacja ewidencji gruntów - zintegrowanie bazy danych graficznych i opisowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej Radlin, obręb Radlin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Wodzisław Śląski: Modernizacja ewidencji gruntów - zintegrowanie bazy danych graficznych i opisowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej Radlin, obręb Radlin
Numer ogłoszenia: 181425 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146708 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl., ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów - zintegrowanie bazy danych graficznych i opisowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej Radlin, obręb Radlin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej Radlin, obręb Radlin w następującym zakresie: ETAP I 1. Uzupełnienie istniejącej numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej, tak aby zawierała elementy określone w § 28 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. 2. Zmiana numeracji arkusza mapy ewidencyjnej 2 W-R. 3. Zeskanowanie i podpięcie do mapy istniejących materiałów archiwalnych dotyczących położenia punktów granicznych. 4. Dostosowanie oznaczeń działek (16 działek) i użytków (17 użytków) gruntowych do wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków oraz przygotowanie kompletu dokumentacji do sprostowania ewidencji i działu I ksiąg wieczystych. 5. Wyjaśnienie pozostałych rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów, przygotowanie kompletu dokumentacji do sprostowania ewidencji i działu I ksiąg wieczystych. 6. Wykonanie wyplotów arkuszy mapy aktualnej na dzień oddania operatu. 7. Założenie ewidencji budynków i lokali w wyniku wywiadu terenowego oraz z dostępnych zbiorów informacji źródłowych. 8. Aktualizację treści mapy zasadniczej w zakresie usytuowania i kształtu (obrysu) budynków. 9. Aktualizację konturów użytków gruntowych terenów zabudowanych i zurbanizowanych oraz rolnych zabudowanych. 10. Uzgodnienie pozostałych użytków. ETAP II 11.Wyłożenie projektu operatu opisowo- kartograficznego na okres 15 dni roboczych. 12. Aktualizacja operatu o zmiany wprowadzone od złożenia operatu do jego wyłożenia. 13. Udział w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych w trakcie wyłożenia. 14. Skompletowanie aneksu do operatu uwzględniającego dostosowanie operatu z modernizacji do zmian zaistniałych od złożenia operatu do pierwszego dnia wyłożenia oraz z rozpatrzenia uwag do operatu. 15.Prawidłowy transfer opracowanych danych do bazy danych - uruchomienie systemu zintegrowanego nie później niż 10 dni roboczych po wyłożeniu. Wykonanie powyższych prac ma na celu dostosowanie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków do wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy, które należy wykonać w następujących terminach: ETAP I - do 30 września 2010 roku. ETAP II - do 30 listopada 2010 roku. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego sp. z o.o., ul. Mikołowska 100 a, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 250753,31

  • Oferta z najniższą ceną: 195000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 433100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.