eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańNaprawa podzespołów rezerwy obiegowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Poznań: Naprawa podzespołów rezerwy obiegowej
Numer ogłoszenia: 181404 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Poznaniu , ul. Dworcowa 1, 61-801 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 665 913 889, faks 61 633 36 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Transport Kolejowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa podzespołów rezerwy obiegowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa podzesołów rezery obiegowej obejmująca stały zakres naprawy jak również naprawy dodatkowe wykonywane poza stałym zakresem naprawy, mająca na celu przywrócenie podzespołów do pełnych właściwości użytkowych i eksploatacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert: 1. Cena (W1) - waga kryterium 90 punktów Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 90 punktów. 2. Termin obowiązywania gwarancji Oferta z terminem obowiązywania gwarancji do 6 miesięcy otrzyma maksymalnie 5 punktów, a z terminem obowiązywania gwarancji na okres od 7 do 12 miesięcy otrzyma 10 punktów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wszystkie te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest, aby Wykonawca dysponował odpowiednim sprzętem który pozwoli na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest, aby Wykonawca dysponował zespołem pracowników, który zapewni rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5) opłaconej polisy na min. 100 tys. złotych, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dokumentu lub dokumentów z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny rejestr handlowy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 2. umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w tej formie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin obowiązywania gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wartości umowy w przypadku nie wykonania napraw dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskim Zakładzie Przewozów Regionalnych w Poznaniu, ul. Dworcowa 1, 61-801 Poznań..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskim Zakładzie Przewozów Regionalnych w Poznaniu, ul. Dworcowa 1 - pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Zawór rozrządczy 2. Zawór nagłego hamowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa podzespołów rezerwy obiegowej obejmująca stały zakres naprawy, w ilości - Zawór rozrządczy - 3 szt. - Zawór nagłego hamowania - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin obowiązywania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Amortyzator hydrauliczny 2. Zderzak elastomerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa podzespołów rezerwy obiegowej obejmująca stały zakres naprawy jak również naprawy dodatkowe wykonywane poza stałym zakresem naprawy w ilości: - Amortyzator hydrauliczny - 2 szt. - Zderzak elastomerowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin obowiązywania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Regulator napięcia 2. Regulator napięcia 3. Prądnica wagonowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa podzespołów rezerwy obiegowej obejmująca stały zakres naprawy jak również naprawy dodatkowe wykonywane poza stałym zakresem naprawy, w ilości: - Regulator napięcia - 10 szt. - Regulator napięcia - 4 szt. - Prądnica wagonowa - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. Odbierak prądu 2. Ślizgacz z nakładkami SK162 3. Ślizgacz z nakładkami SK162.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa podzespołów rezerwy obiegowej obejmująca stały zakres naprawy jak również naprawy dodatkowe wykonywane poza stałym zakresem naprawy, w ilości: - Odbierak prądu - 7 szt. - Ślizgacz z nakładkami SK162 - 16 szt. - Ślizgacz z nakładkami SK162 - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin obowiązywania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprężarka do pantografu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa podzespołów rezerwy obiegowej obejmująca stały zakres naprawy w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin obowiązywania gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.