eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › URZĄDZENIA KOMPUTEROWE, SPRZĘT TELEFONICZNY I PAKIETY OPROGRAMOWANIA Sprawa 225/JW4024/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Gdynia: URZĄDZENIA KOMPUTEROWE, SPRZĘT TELEFONICZNY I PAKIETY OPROGRAMOWANIA Sprawa 225/JW4024/2010
Numer ogłoszenia: 181390 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024 , ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, faks 058 6265076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: URZĄDZENIA KOMPUTEROWE, SPRZĘT TELEFONICZNY I PAKIETY OPROGRAMOWANIA Sprawa 225/JW4024/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa jednorazowa zestawów komputerowych, urządzeń i akcesoriów komputerowych, telefonicznych oraz pakietów oprogramowania do Jednostki Wojskowej 4024 w Gdyni 1, 81-301 przy ul. Strażackiej 2-8. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Część 1 - Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń związanych z komputerami. Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia j.m. ilość 1. Mikrokomputery klasy PC (stacje robocze) szt. 8; 2. Laptop multimedialny szt. 1; 3. Palmtop z oprogramowaniem nawigacyjnym szt. 1; 4. Drukarka przenośna do laptopa szt. 2; 5. Drukarka atramentowa kolorowa format A3 szt. 1; 6. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 szt. 4; 7. Urządzenie wielofunkcyjne A4 szt. 1; 8. Monitor LCD 19 szt. 5; Część 2 - Dostawa akcesorii komputerowych, oprogramowania i sprzętu telefonicznego. 1. Przełącznik drukarkowy na USB szt. 4; 2. Konwerter z USB na RS232 szt. 2; 3. Pendrive 8 GB szt. 11; 4. Dysk zewnętrzny na USB 2.0 szt. 8; 5. Telefax laserowy szt. 3; 6. Telefon przewodowy szt. 2; 7. Słuchawka bezprzewodowa do telefonu siemens szt. 4; 8. Uaktualnienie programu Norton Antywirus szt. 14; 9. Program Abby FineReader 9.0 szt. 1; 10. Program MS OFFICE 2007 szt. 3; 11. Program KASPERSKY ANTYIVIRUS szt. 3; 12. Program KASPERSKY INTERNET SECURITY szt. 4; 13. Program BUDUJ Z GŁOWĄ szt. 1; 14. Program SEKOCENBUD szt. 1; 15. Ładowarka do akumulatorów szt. 4;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-5, 30.23.00.00-0, 32.55.00.00-3, 48.31.00.00-4, 48.70.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Części 1 (dostaw komputerów, laptopów oraz drukarek) na łączną wartość minimum 40.000,00 zł brutto, podając datę wykonania, dane zamawiającego oraz załączając dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie; Dla Części 2 zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    - potwierdzenie zgodności z MS Windows (załączyć wydruk WHCL z Microsoft), - oświadczenie producenta potwierdzające poziom głośności komputera, - oświadczenie producenta lub jego przedstawiciela w Polsce potwierdzające spełnienie wymagań gwarancyjnych, - wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzających spełnienie wymagań dotyczących wydajności procesora (dotyczy komputera przenośnego - notebook). - Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego certyfikatu ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług serwisowych przedmiotu zamówienia przez okres gwarancji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4024 ul. Strażacka 2-8 81-301 Gdynia 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 12:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4024 - Kancelaria (budynek sztabu JW 4024 - II piętro) ul. Strażacka 2-8 81-301 Gdynia 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń związanych z komputerami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mikrokomputery klasy PC (stacje robocze) szt. 8; 2 Laptop multimedialny szt. 1; 3 Palmtop z oprogramowaniem nawigacyjnym szt. 1; 4 Drukarka przenośna do laptopa szt. 2; 5 Drukarka atramentowa kolorowa format A3 szt. 1; 6 Drukarka laserowa monochromatyczna A4 szt. 4; 7 Urządzenie wielofunkcyjne A4 szt. 1; 8 Monitor LCD 19 szt. 5;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-5, 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesorii komputerowych, oprogramowania i sprzętu telefonicznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przełącznik drukarkowy na USB szt. 4; 2 Konwerter z USB na RS232 szt. 2; 3 Pendrive 8 GB szt. 11; 4 Dysk zewnętrzny na USB 2.0 szt. 8; 5 Telefax laserowy szt. 3; 6 Telefon przewodowy szt. 2; 7 Słuchawka bezprzewodowa do telefonu siemens szt. 4; 8 Uaktualnienie programu Norton Antywirus szt. 14; 9 Program Abby FineReader 9.0 szt. 1; 10 Program MS OFFICE 2007 szt. 3; 11 Program KASPERSKY ANTYIVIRUS szt. 3; 12 Program KASPERSKY INTERNET SECURITY szt. 4; 13 Program BUDUJ Z GŁOWĄ szt. 1; 14 Program SEKOCENBUD szt. 1; 15 Ładowarka do akumulatorów szt. 4;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3, 48.31.00.00-4, 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.