eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzeprowadzenie kursu Operator wózków widłowych w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Kraków: Przeprowadzenie kursu Operator wózków widłowych w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 181325 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie , ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 617 88 88, faks 12 410 43 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeo.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu Operator wózków widłowych w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w 2013 r. kursów Operator wózków widłowych dla uczniów krakowskich szkół o profilu zawodowym. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień operatora wózków jezdniowych podnośnikowych /II WJO/ wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych. Kursy zakończą się uzyskaniem przez uczestników: - zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18.07.2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 ze zm.), - zaświadczenia o ukończeniu kursu wydanego na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), - zaświadczenia o ukończeniu kursu. Podstawą wydania zaświadczenia kwalifikacyjnego dla każdego z uczestników kursu będzie pozytywny wynik egzaminu przeprowadzonego przez właściwą jednostkę Urzędu Dozoru Technicznego. Liczba kursów ogółem: 6 - przeprowadzone od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2013 r. (kursy odbywają się równolegle). Liczba uczestników w ramach jednego kursu: 10 uczniów dopuszczonych do uczestnictwa w kursie na podstawie przeprowadzonych badań lekarskich. Łączna ilość zajęć podczas jednego kursu: Każdy kurs składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej sumarycznie obejmujących 67 godz. (45 min.). Program kursu obejmuje: - Zajęcia teoretyczne: 48 godzin. - Zajęcia praktyczne: 19 godzin. Terminy zajęć muszą być dostosowane do obowiązkowych godzin lekcyjnych uczestników każdego kursu i uzgodnione z Liderem szkolnym projektu. Zajęcia odbywać się będą do dwóch razy w tygodniu w dni robocze od pn. do pt. (z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji i świąt) maksymalnie po 4 godziny lekcyjne dziennie lub w soboty do 6 godzin lekcyjnych w sali szkoleniowej będącej w dyspozycji Wykonawcy. Dopuszcza się zorganizowanie zajęć więcej niż jeden raz w tygodniu po uzgodnieniu z Liderem szkolnym projektu. W trakcie trwania zajęć kursów opiekę nad uczestnikami ponosi Wykonawca. Tym samym ponosi on pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów. Miejsce realizacji zamówienia (sala/-e szkoleniowa/-e) zapewnia Wykonawca na terenie miasta Krakowa. Instruktor rozpoczyna szkolenie praktyczne po zakończenia szkolenia teoretycznego. Instruktor może dokonać innego podziału godzin zajęć oraz ustalić ich zakres tematyczny - odpowiednio do stwierdzonego u uczestników kursów poziomu umiejętności, jej predyspozycji, łatwości przyswajania poszczególnych zadań. Zajęcia praktyczne demonstrowane są przez instruktorów. Po przedstawieniu uczestnikom kursów zadań, wymaga się od nich prawidłowego ich wykonania w trakcie ćwiczeń indywidualnych, które są prowadzone do momentu, gdy uczestnik nabywa pełnej samodzielności przy ich wykonywaniu. Szczegółowe harmonogramy kursów zostaną uzgodnione przez Wykonawcę, który będzie realizował zamówienie z Liderem szkolnym projektu w Zespole Szkół Nr 1 w Krakowie, ul. Ułanów 3. Charakterystykę projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce określa załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie jest w całości finansowane ze środków publicznych. Liderem szkolnym projektu jest lider szkolny projektu w Zespole Szkół Nr 1 w Krakowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować do realizacji zamówienia osobami (co najmniej dwoma), z których każda spełnia poniższe wymagania: - posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne, - posiada uprawnienia do prowadzenie kursów operatora wózków jezdniowych podnośnikowych /II WJO/ wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych, - przeprowadziła co najmniej pięć szkoleń / kursów dla operatorów wózków widłowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, gdzie każde ze szkoleń / kursów prowadzone było dla grupy co najmniej 10 - cio osobowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Uzupełnienie pkt III.4.3: III.6.1.1) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: III.6.2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. III.6.3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zawierający:- Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy, - Siedzibę (firmy) albo adres zamieszkania i adres (zakładu) Wykonawcy, - Numer NIP (nieobligatoryjnie), - Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty, - Cenę zamówienia (c) - w rozumieniu art. 3.1 pkt. 1 Ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.) i pkt 13.1 SIWZ, - Części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określono w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków, pok. 50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków - dziennik podawczy/sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16.1) Zamówienie realizowane jest w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej należącego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projektu p.n. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, pokój nr 50 w poniedziałki w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków) w godz. 10.00-14.00 (koszt materiałów: 7,00 zł, w tym VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego www.zeo.krakow.pl Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego. IV.4.16.3) Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Marek Mazur. IV.4.16.4) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.