Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Ząbkowice Śląskie: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego oraz usługi rehabilitacyjnej dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los wpsółfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 181312 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bolesława Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8156000, faks 74 8157316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/pcpr-zabkowicesl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego oraz usługi rehabilitacyjnej dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los wpsółfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego oraz w części drugiej usługi rehabilitacyjnej dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centrum pomocy rodzinie. I część zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego w miesiącu sierpniu 2011r. dla dwóch grup beneficjentów. Pierwsza grupa obejmuje 1 osobę niepełnosprawną z opiekunem ze znacznym stopniem niepełnosprawności o symbolu 10-N (osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim). Turnus winien odbyć się w miejscowości zlokalizowanej w obrębie 100 km od Ząbkowic Śląskich. Druga grupa beneficjentów turnusu rehabilitacyjnego obejmuje 9 osób niepełnosprawnych z opiekunami o umiarkowanym i znacznym stopniu niepełnosprawności o symbolach 10-N, 05-R, 02-P, 07-S, 01-U (w powyższej grupie są 4 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, 1 osoba o kulach, pozostałe poruszają się samodzielnie, w ograniczonym zakresie). Turnus winien odbyć się w miejscowości nadmorskiej. Wykonawca turnusu dla pierwszej i drugiej grupy winien odpowiadać wymogom zawartym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.11.2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694), oraz zapewniać: przewóz osób z Ząbkowic Śląskich do miejsca organizacji turnusu oraz z miejsca organizacji do Ząbkowic Śl., zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, oraz sprzęt do obsługi osób na wózkach inwalidzkich (podnośników, przystosowanych łóżek i węzła sanitarnego), dwukrotne badanie lekarskie (na początku i na końcu turnusu), 2 zabiegi dziennie w dni robocze (łącznie 20 zabiegów) wg wskazań lekarskich na podstawie bazy rehabilitacyjnej ośrodka, opiekę kierownika turnusu, doraźną opiekę medyczną, realizację programu turnusu rehabilitacyjnego wg programu zawartego w ofercie Wykonawcy. II część zamówienia obejmuje usługę rehabilitacyjną z zakresu rehabilitacji medycznej w miesiącu sierpniu 2011r. dla jednego beneficjenta o znacznym stopniu niepełnosprawności, upośledzeniem umysłowym oraz schorzeniami narządu ruchu, będące wynikiem dziecięcego porażenia mózgowego, który porusza się na wózku inwalidzkim. Usługa winna zostać zorganizowana w miejscowości Ząbkowice Śl. w ośrodku prowadzącym działalność w zakresie rehabilitacji medycznej. Rehabilitacja winna zapewniać minimum 4 zabiegi dziennie (łącznie 40 zabiegów) wg wskazań lekarza rehabilitacji medycznej na podstawie bazy rehabilitacyjnej ośrodka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W części I - wykazanie aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych oraz wpisu do rejestru ośrodków, w którym mogą się odbywać turnusy rehabilitacyjne dla osób korzystających z dofinasowania. W części II wykazanie aktualnego wpisu do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez Wojewodę w zakresie rehabilitacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W części I - przedstawienie wykazu usług na zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego o wartości 40 tysięcy złotych. W części II przedstawienie wykazu usług na prowadzenie rehabilitacji za okres 3 lat.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określono
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części I i II wykazanie indywidualnych kwalifikacji osób realizujących zamówienie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/pcpr-zabkowicesl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. B. Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ząbkowicach Śl. ul. B. Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śl. pok. 104..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: turnus rehabilitacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego w miesiącu sierpniu 2011r. dla dwóch grup beneficjentów. Pierwsza grupa obejmuje 1 osobę niepełnosprawną z opiekunem ze znacznym stopniem niepełnosprawności o symbolu 10-N (osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim). Turnus winien odbyć się w miejscowości zlokalizowanej w obrębie 100 km od Ząbkowic Śląskich. Druga grupa beneficjentów turnusu rehabilitacyjnego obejmuje 9 osób niepełnosprawnych z opiekunami o umiarkowanym i znacznym stopniu niepełnosprawności o symbolach 10-N, 05-R, 02-P, 07-S, 01-U (w powyższej grupie są 4 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, 1 osoba o kulach, pozostałe poruszają się samodzielnie, w ograniczonym zakresie). Turnus winien odbyć się w miejscowości nadmorskiej. Wykonawca turnusudla pierwszej i drugiej grupy winien odpowiadać wymogom zawartym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.11.2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694), oraz zapewniać: przewóz osób z Ząbkowic Śląskich do miejsca organizacji turnusu oraz z miejsca organizacji do Ząbkowic Śl., zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym oraz sprzęt do obsługi osób na wózkach inwalidzkich (podnośników, przystosowanych łóżek, i węzła sanitarnego), dwukrotne badanie lekarskie (na początku i na końcu turnusu), 2 zabiegi dziennie w dni robocze (łącznie 20 zabiegów) wg wskazań lekarskich na podstawie bazy rehabilitacyjnej ośrodka, opiekę kierownika turnusu, doraźną opiekę medyczną, realizację programu turnusu rehabilitacyjnego wg programu zawartego w ofercie Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa rehabilitacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia obejmuje usługę rehabilitacyjną z zakresu rehabilitacji medycznej w miesiącu sierpniu 2011r. dla jednego beneficjenta o znacznym stopniu niepełnosprawności, upośledzeniem umysłowym oraz schorzeniami narządu ruchu, będące wynikiem dziecięcego porażenia mózgowego, który porusza się na wózku inwalidzkim. Usługa winna zostać zorganizowana w miejscowości Ząbkowice Śl. w ośrodku prowadzącym działalność w zakresie rehabilitacji medycznej. Rehabilitacja winna zapewniać minimum 4 zabiegi dziennie (łącznie 40 zabiegów) wg wskazań lekarza rehabilitacji medycznej na podstawie bazy rehabilitacyjnej ośrodka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- "ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH "
- " Przebudowa drogi nr 3143D od km 0 +014,67 do km 3+349,21 "
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Bobrowniki w 2026 r."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
- Świadczenie usługi terapeuty zajęciowego na potrzeby infolinii "Helpline"
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





