eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieOrganizacja turnusu rehabilitacyjnego oraz usługi rehabilitacyjnej dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los wpsółfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Ząbkowice Śląskie: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego oraz usługi rehabilitacyjnej dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los wpsółfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 181312 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bolesława Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8156000, faks 74 8157316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/pcpr-zabkowicesl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego oraz usługi rehabilitacyjnej dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los wpsółfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego oraz w części drugiej usługi rehabilitacyjnej dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centrum pomocy rodzinie. I część zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego w miesiącu sierpniu 2011r. dla dwóch grup beneficjentów. Pierwsza grupa obejmuje 1 osobę niepełnosprawną z opiekunem ze znacznym stopniem niepełnosprawności o symbolu 10-N (osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim). Turnus winien odbyć się w miejscowości zlokalizowanej w obrębie 100 km od Ząbkowic Śląskich. Druga grupa beneficjentów turnusu rehabilitacyjnego obejmuje 9 osób niepełnosprawnych z opiekunami o umiarkowanym i znacznym stopniu niepełnosprawności o symbolach 10-N, 05-R, 02-P, 07-S, 01-U (w powyższej grupie są 4 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, 1 osoba o kulach, pozostałe poruszają się samodzielnie, w ograniczonym zakresie). Turnus winien odbyć się w miejscowości nadmorskiej. Wykonawca turnusu dla pierwszej i drugiej grupy winien odpowiadać wymogom zawartym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.11.2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694), oraz zapewniać: przewóz osób z Ząbkowic Śląskich do miejsca organizacji turnusu oraz z miejsca organizacji do Ząbkowic Śl., zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, oraz sprzęt do obsługi osób na wózkach inwalidzkich (podnośników, przystosowanych łóżek i węzła sanitarnego), dwukrotne badanie lekarskie (na początku i na końcu turnusu), 2 zabiegi dziennie w dni robocze (łącznie 20 zabiegów) wg wskazań lekarskich na podstawie bazy rehabilitacyjnej ośrodka, opiekę kierownika turnusu, doraźną opiekę medyczną, realizację programu turnusu rehabilitacyjnego wg programu zawartego w ofercie Wykonawcy. II część zamówienia obejmuje usługę rehabilitacyjną z zakresu rehabilitacji medycznej w miesiącu sierpniu 2011r. dla jednego beneficjenta o znacznym stopniu niepełnosprawności, upośledzeniem umysłowym oraz schorzeniami narządu ruchu, będące wynikiem dziecięcego porażenia mózgowego, który porusza się na wózku inwalidzkim. Usługa winna zostać zorganizowana w miejscowości Ząbkowice Śl. w ośrodku prowadzącym działalność w zakresie rehabilitacji medycznej. Rehabilitacja winna zapewniać minimum 4 zabiegi dziennie (łącznie 40 zabiegów) wg wskazań lekarza rehabilitacji medycznej na podstawie bazy rehabilitacyjnej ośrodka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W części I - wykazanie aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych oraz wpisu do rejestru ośrodków, w którym mogą się odbywać turnusy rehabilitacyjne dla osób korzystających z dofinasowania. W części II wykazanie aktualnego wpisu do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez Wojewodę w zakresie rehabilitacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W części I - przedstawienie wykazu usług na zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego o wartości 40 tysięcy złotych. W części II przedstawienie wykazu usług na prowadzenie rehabilitacji za okres 3 lat.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określono

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części I i II wykazanie indywidualnych kwalifikacji osób realizujących zamówienie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/pcpr-zabkowicesl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. B. Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ząbkowicach Śl. ul. B. Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śl. pok. 104..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: turnus rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego w miesiącu sierpniu 2011r. dla dwóch grup beneficjentów. Pierwsza grupa obejmuje 1 osobę niepełnosprawną z opiekunem ze znacznym stopniem niepełnosprawności o symbolu 10-N (osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim). Turnus winien odbyć się w miejscowości zlokalizowanej w obrębie 100 km od Ząbkowic Śląskich. Druga grupa beneficjentów turnusu rehabilitacyjnego obejmuje 9 osób niepełnosprawnych z opiekunami o umiarkowanym i znacznym stopniu niepełnosprawności o symbolach 10-N, 05-R, 02-P, 07-S, 01-U (w powyższej grupie są 4 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, 1 osoba o kulach, pozostałe poruszają się samodzielnie, w ograniczonym zakresie). Turnus winien odbyć się w miejscowości nadmorskiej. Wykonawca turnusudla pierwszej i drugiej grupy winien odpowiadać wymogom zawartym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.11.2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694), oraz zapewniać: przewóz osób z Ząbkowic Śląskich do miejsca organizacji turnusu oraz z miejsca organizacji do Ząbkowic Śl., zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym oraz sprzęt do obsługi osób na wózkach inwalidzkich (podnośników, przystosowanych łóżek, i węzła sanitarnego), dwukrotne badanie lekarskie (na początku i na końcu turnusu), 2 zabiegi dziennie w dni robocze (łącznie 20 zabiegów) wg wskazań lekarskich na podstawie bazy rehabilitacyjnej ośrodka, opiekę kierownika turnusu, doraźną opiekę medyczną, realizację programu turnusu rehabilitacyjnego wg programu zawartego w ofercie Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa rehabilitacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia obejmuje usługę rehabilitacyjną z zakresu rehabilitacji medycznej w miesiącu sierpniu 2011r. dla jednego beneficjenta o znacznym stopniu niepełnosprawności, upośledzeniem umysłowym oraz schorzeniami narządu ruchu, będące wynikiem dziecięcego porażenia mózgowego, który porusza się na wózku inwalidzkim. Usługa winna zostać zorganizowana w miejscowości Ząbkowice Śl. w ośrodku prowadzącym działalność w zakresie rehabilitacji medycznej. Rehabilitacja winna zapewniać minimum 4 zabiegi dziennie (łącznie 40 zabiegów) wg wskazań lekarza rehabilitacji medycznej na podstawie bazy rehabilitacyjnej ośrodka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.