Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Chorzów: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 181253 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chorzowie, ul. Armii Krajowej 5, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497311, 312, fax 032 2464743.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/chorzow.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: (CPV: 30213000-5, 30231250-4, 30241500-5) Komputer PC (3 szt.) Wymogi: Procesor: Intel Pentium D 915 2.8 GHz 2x2MB cache; Dysk twardy: 80 GB SATA II, 7200rpm; Napęd DVD-ROM; Pamięć RAM: 512 MB DDR2 667 MHz, z możliwością rozbudowy do 2GB; Płyta główna: oparta o chipset Intel; Karta grafiki: 64 MB DDR/64bit PCI-E (dopuszczalna karta grafiki na płycie głównej); Karta sieciowa: Ethernet RJ-45, 10/100/1000 Mbit/s (dopuszczalna karta sieciowa na płycie głównej); Porty we/wy: 4 porty USB (2 z przodu obudowy), 1 port równoległy, 1 port szeregowy, port myszy PS/2, port klawiatury PS/2; Obudowa: ATX Desktop; Monitor: 19 cali LCD (1280 x 1024), jasność 300 cd/m2, kontrast > 600:1, 16.2 mln kolorów, złącze D-Sub (15 pin), kąty widzenia 170/170, TCO`99, czas reakcji <= 6ms; Klawiatura: PS/2; Mysz: optyczna PS/2, podkładka pod mysz; Kabel sieciowy: UTP min 5 m długości; System operacyjny: Microsoft Windows XP Pro PL OEM; Pakiet biurowy: Microsoft Office 2003 Basic Edition PL OEM; Gwarancja: min 36 miesięcy Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów produktu w formie tabeli zawierającej ww. wymagania techniczne, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. (CPV: 30233231-9) Drukarka laserowa (1 szt.) Wymogi: szybkość druku: 43 str./min.; czas wydruku pierwszej strony: poniżej 8 sekund; format druku: A4; jakość druku: 1200 x 1200 dpi; wydajność: 200000 str./mies.; liczba podajników papieru: 3; pojemność podajnika papieru: 1100 arkuszy; pojemność tacy odbiorczej: 300 arkuszy; druk dwustronny: automatyczny; standardowe wymiary nośników: A4, Letter, Legal, Executive, B5, A5, koperty; gramatura nośników: od 60 dp 200 g/m2; zainstalowana pamięć: 80 MB z możliwością rozbudowy do 512 MB; dysk twardy: możliwość podłączenia dysku twardego; prędkość procesora: 460 MHz; praca w sieci: wewnętrzny serwer druku; złącza zewnętrzne: USB 2.0, RJ-45 Ethernet 10/100; obsługiwane języki drukarek: PCL 5e, PCL 6; emulacja języków: PDF, PostScript Level 3; obsługiwane OS: Windows 9x, NT, 2000, XP, 2003; oprogramowanie: dołączone na nośniku CD-ROM sterowniki oraz oprogramowanie do zarządzania drukarką kabel sieciowy: UTP min 5 m długości; Gwarancja: min 36 miesięcy Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów produktu w formie tabeli zawierającej ww. wymagania techniczne, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. (CPV: 31214100-0) Przełącznik sieciowy (2 szt.) Wymogi: 5 portów 10/100/1000 TX RJ45; na każdym porcie Auto MDI/MDI-X; autonegocjacja dupleksu i prędkości; tablica MAC: 2000 adresów; obudowa metalowa;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.12.50-4, 30.24.15.00-5, 30.23.32.31-9, 31.21.41.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; e. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust.1. pkt a-c i niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku niespełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Wykaz przynajmniej 1 dostawy w okresie 3 ostatnich lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ); d. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; e. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że wskazane w załączniku nr 3 dostawy zostały wykonane należycie. Treść przedstawionych przez Wykonawcę referencji lub innych dokumentów, powinna być spójna z wykazem dostaw oraz umożliwić Zamawiającemu w sposób jednoznaczny zidentyfikowanie dostaw wpisanych w wykazie wykonanych dostaw. f. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Ofertę cenową, o której mowa w Rozdziale II pkt 3 SIWZ, b) Opis parametrów produktu, sporządzony na załączniku nr 1a do SIWZ 5. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 4, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
- 3. Okres reakcji serwisowej - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/chorzow.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.isnet.katowice.pl/us/chorzow.htm.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Chorzowie 41-506 Chorzów ul. Armii Krajowej 5 pok. 106.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty stolarskie - paczka nr 2
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty elektryczne
- Modernizacja i przebudowa lokali mieszkalnych / c.o. - paczka nr 1
- Wykonanie rozbiórek - paczka nr 4
- "Świadczenia usług na Stadionie Śląskim w Chorzowie w zakresie przeglądów i obsługi technicznej systemów zabezpieczeń pożarowych."
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty murowo - tynkowe - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa monitorów w podziale na 2 części
- Dostawa komputera
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





