Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Koszyce: Dowóz uczniów do Centrum Oświatowego w Koszycach i Szkoły Podstawowej im. Piotra Barylaka w Książnicach Wielkich w roku szkolnym:2009-2010,2010-2011.
Numer ogłoszenia: 181192 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koszyce , ul. Nowa 14, 32-130 Koszyce, woj. małopolskie, tel. 041 35 14 115, faks 041 35 14 052.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.koszyce.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Centrum Oświatowego w Koszycach i Szkoły Podstawowej im. Piotra Barylaka w Książnicach Wielkich w roku szkolnym:2009-2010,2010-2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są przewozy uczniów do Centrum Oświatowego w Koszycach i Szkoły Podstawowej w Książnicach Wielkich w roku szkolnym 2009-2010; 2010-2011; zgodnie z planem przewozów stanowiącym - Cześć B do SIWZ. Przewidywana liczba dni w roku szkolnym wynosi 183 . Liczba dowożonych dzieci 301. 2. Dzierżawa autobusu szkolnego celem dowozu dzieci do szkoły. Wspólny słownik zamówień CPV 60.11.31.00 - 4 Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów. Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek zmawiającego: 35 8517 0007 0054 0047 7059 0003 i musi ono znaleźć się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie wykonawca dołącza oryginał dokumentu do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uczestniczenie w przetargu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych i prawnych oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy. 2. Do uczestniczenia w przetargu nie będą dopuszczeni wykonawcy wykluczeni z udziału w postępowaniu na mocy przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawcy składający ofertę muszą wykazać się doświadczeniem w realizacji zadań o charakterze i wielkości zgodnymi z przedmiotem zamówienia oraz dysponować kadrą do kierowania i wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Składający ofertę zobowiązany jest przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia dotyczące bezpieczeństwa transportu: przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 50, poz. 601 z późn. zm.), bezwzględne przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z pózn. zm.), a w szczególności: art. 66 w kwestii warunków technicznych pojazdu zapewnienie pełnej dyspozycyjności związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia w każdym terminie mieszczącym się w okresie, o którym mowa w pkt 7 SIWZ. posiadają do dyspozycji przynajmniej 3 autobusy w tym jeden o dopuszczalnej liczbie miejsc 80 -ewentualnie mniejsze pojazdy, które pozwolą na przewóz 80 uczniów na danej trasie oraz 1 autobusu zastępczego. 5. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwienia oceny, do oferty muszą zostać dołączone (w formie załączników) następujące dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia: Wypełniony formularz ofertowy wg, wzoru stanowiącego załącznik nr1 do SIWZ. Oświadczenie, ze Oferent spełnia warunki określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego i ekonomicznego wraz z wykazem sprzętu i osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ Podpisany wzór umowy dzierżawy autobusu załącznik nr 5 do SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawna lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.);Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione z data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Dowody posiadania, co najmniej 3 autobusów w tym jeden o dopuszczalnej ilości miejsc 80., 1 autobus zastępczy; potwierdzone uwierzytelnione kopie dowodów rejestracyjnych Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dowód wniesienia wadium 2. Dokumenty i zaświadczenia wskazane w punkcie 9.1 winny być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien przedstawić oryginały dokumentów do wglądu. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie ( np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje odrzucenie oferty. 4. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności i zgodnie z przepisami ustawy powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art.24ustawy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszyce.gmina.pl (bip).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Koszycach ul.Elżbiety Łokietkówny 14,32-130 Koszyce pok.nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 08:45, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Koszycach ul.Elzbiety Łokietkówny 14,32-130 Koszyce I pietro pok.nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.