eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkiroboty budowlane



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Suwałki: roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 181178 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ , ul. Mickiewicza 11, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662268, faks 087 5662268.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wsprsuw.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch zadań: Zadanie nr 1 to budowa garażu o konstrukcji żelbetowo-murowanej z dachem jednospadowym o konstrukcji stalowej - (CPV 45213312-3, CPV 45213220-1 ) Zadanie nr 2 to utwardzenie placu o pow. 350 m2 kostką polbruk o grubości 8cm - (CPV 45233226-9 , CPV 44113900-4).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 44.11.39.00 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: a) wniesienie wadium jest obowiązkowe b) wadium należy wnieść zgodnie z art.45 ustawy z dn. 29.01.2004r. PZP d)wysokość wadium wynosi: - w zakresie zadania nr 1 wadium wynosi --7000,00 zł, - w zakresie zadania nr 2 wadium wynosi --2500,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania przedstawionych w przedmiarze robót danego zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane a)zatwierdzony przez oferenta przedmiar robót oraz wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wzór wg zał. nr 2 b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d)oświadczenie do postępowania o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 e)parafowany na każdej stronie wzór umowy dotyczący wykonania niniejszego zamówienia wg zał. nr 5 f)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem g)oświadczenie o wyznaczeniu kierownika budowy i przedstawienie niezbędnych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez kierownika budowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ Suwałki ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Wojewódziej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ Suwałki ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Garaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 to uporządkowanie terenu i budowa garażu o konstrukcji żelbetowo-murowanej z dachem jednospadowym o konstrukcji stalowej - (CPV 45213312-3, CPV 45213300-6 ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.12-3, 45.21.33.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Droga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 to utwardzenie placu o pow. 350 m2 kostką polbruk o grubości 8cm - wykonanie odwodnienia i podłączenie do sieci miejskiej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9, 44.11.38.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.