eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › dostawa 16-warstwowego tomografu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-16

Toruń: dostawa 16-warstwowego tomografu komputerowego
Numer ogłoszenia: 181171 - 2016; data zamieszczenia: 16.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124885 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6793 510, faks 56 67 93 682.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 16-warstwowego tomografu komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. Konstytucji 3 Maja 42, 16-warstwowego tomografu komputerowego - 1 szt. wraz z pracami remontowymi w pomieszczeniu pracowni TK, gdzie montowany będzie tomograf komputerowy. 1.1. Wymagane parametry techniczno-użytkowe zamawianego sprzętu medycznego, zakres ewentualnych usług dodatkowych, wymagane warunki gwarancji i serwisu określa Załącznik Nr 3 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 1.2. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt dostarczyć tomograf do siedziby Zamawiającego, dokonać jego instalacji i montażu, przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi, przedłożyć w dniu dostawy instrukcję obsługi w języku polskim. Karty gwarancyjne będą przekazane Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy. 1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w SIWZ, a prace remontowe w pomieszczeniu pracowni TK zgodnie z zobowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz z najwyższą starannością. Wykonawca przed złożeniem oferty (w celu prawidłowej oceny zakresu przedmiotu zamówienia oraz kosztów ryzyka) może zapoznać się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi i realizacyjnymi robót remontowych, aby uwzględnić je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Zakres wymaganych robót remontowych w pomieszczeniu pracowni TK, gdzie montowany będzie tomograf stanowiący przedmiot zamówienia określa Załącznik Nr 4 do SIWZ - wykaz robót remontowych zawarty w Załączniku Nr 4 jest materiałem pomocniczym, nie stanowi wyłącznej podstawy wyceny i powinien być zweryfikowany przez Wykonawcę. Aktualny stan techniczny pomieszczenia pracowni TK obrazuje m.in. n/w dokumentacja załączona do SIWZ: a) rzut pomieszczenia w pracowni TK z podanymi wymiarami - Zał. Nr 4/1 do SIWZ, b) schemat istniejącej wentylacji i usytuowania obecnego aparatu - Zał. Nr 4/2 do SIWZ, c) schemat i opis techniczny istniejącej instalacji elektrycznej - Zał. Nr 4/3 do SIWZ, d) projekt istniejących osłon stałych w obecnej pracowni TK - Zał. Nr 4/4 do SIWZ. 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie robót remontowych i właściwe wykończenie pomieszczenia pracowni TK, zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym: wymianę wykładziny podłogowej wg zaleceń producenta oferowanego tomografu (wykładzina z atestem dopuszczającym do stosowania w obiektach służby zdrowia o zwiększonej wytrzymałości na ścieranie), malowanie pomieszczenia (do malowania należy użyć farb dopuszczonych do stosowania w obiektach służby zdrowia z odpowiednimi atestami), dostosowanie istniejącej infrastruktury technicznej pod potrzeby montażu i uruchomienia nowego tomografu komputerowego (wykonanie rozdzielnicy elektrycznej wraz z zabezpieczeniami do nowego aparatu, wyłączników bezpieczeństwa, lamp ostrzegawczych, instalacji kablowych, itp.). Wykonawca wykona projekt osłon stałych i inne konieczne zabezpieczenia przed promieniowaniem rentgenowskim aparatu, testy niezbędne do odbioru pracowni przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną oraz przekaże zamawiającemu odpowiednie dokumenty potwierdzające skuteczność zabezpieczeń. 1.5. Wykonawca zrealizuje prace remontowe pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje. 1.6. Wykonawca wykona montaż, instalację tomografu oraz prace remontowe niezbędne do jego uruchomienia w pomieszczeniu pracowni TK zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21.08.2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi (Dz.U.nr.180 poz.1325). Dostawa przedmiotu zamówienia, niezbędna dokumentacja i wykonane prace remontowe muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi: - Ustawą z dnia 29.11.2000 r. Prawo Atomowe (t.j. z 2014 r. poz. 1512 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12.07.2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy ze źródłami promieniowania jonizującego (Dz.U. 2006 nr.140 poz 994 ), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27.03.2008 r. w sprawie minimalnych wymagań dla jednostek ochrony zdrowia udzielających świadczeń zdrowotnych z zakresu rentgenodiagnostyki, radiologii zabiegowej oraz diagnostyki i terapii radioizotopowej chorób nienowotworowych (Dz.U. 2008 nr 59 poz. 365), - Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 290), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739), - Wymaganiami bhp i ppoż. odpowiednimi do realizowanego zadania. 1.7. Roboty remontowe w pomieszczeniu pracowni TK zostaną wykonane z materiałów wykonawcy. 1.8. Wykonawca przekaże protokolarnie pomieszczenie pracowni TK po zrealizowaniu zamówienia wraz z wszystkimi wymaganymi i niezbędnymi dokumentami dotyczącymi działalności pracowni bez dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego, w celu uzyskania przez Zamawiającego dopuszczenia do użytkowania pracowni przez Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego. 1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji powykonawczej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii 45.21.51.20 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Healthcare sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 765516,88

  • Oferta z najniższą ceną: 765516,88 / Oferta z najwyższą ceną: 765516,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.