eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPN-65/23/2008/ŁAZIENKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Gdańsk: PN-65/23/2008/ŁAZIENKI
Numer ogłoszenia: 181154 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-65/23/2008/ŁAZIENKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi związanej z wykonaniem robót remontowych w pomieszczeniach toalet i łazienek szpitala, obejmujące prace wskazane w przedmiarach robót - Załącznik nr 4 do specyfikacji. Roboty te wykonywane będą, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 1.1 Roboty remontowe obejmują: - generalny remont toalet na wysoki standard (męskiej 017 i damskiej 016) przy auli konferencyjnej szpitala, - generalny remont pomieszczenia socjalnego 018 przy auli, - roboty malarskie (zlikwidowanie wykwitów - zacieków) w trzech (3) łazienkach Oddziału: Pediatryczno-Alergologicznego, Neurologicznego i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu musi spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane, 3) posiada wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia; Warunki te będą spełnione, jeżeli: - wykonawca posiada doświadczenie w zakresie dostaw zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi remontowe lub roboty budowlane, posiadać zakres wykonywanej działalności, zgodnie z przedmiotem zamówienia (aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego), 4) znajda się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - załączenie: oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (na kwotę minimum 50% wartości brutto złożonej oferty), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 , 6) spełnia wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą (druk ZP-17 spełnia-nie spełnia ), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz.4 i 8. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/wymienione warunki udziału Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów po złożeniu oferty jest możliwe, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b/ oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3, c/ wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1, d/ szczegółowe kosztorysy ofertowe na każdą z branż objęte zamówieniem, które stworzone zostały na podstawie kosztorysów ślepych-przedmiarów robót stanowiące - Załącznik nr 4 do specyfikacji, e/ wykaz wykonanych robót (USŁUG) remontowych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi remontowe lub roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania oraz załączenia dokumentów (referencje 3 szt.) potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. f/ kierownik budowy o wymaganych uprawnieniach - kopie uprawnień załączyć do oferty, w tym dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, g/ informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy (na kwotę minimum 50% wartości brutto oferty), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający pok. 92 - niski parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.