eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Prowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów wiejskich szkół podstawowych z Gminy Syców w ramach projektu -Mała szkoła duża szansa- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1.2 PO KL - z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-14

Syców: Prowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów wiejskich szkół podstawowych z Gminy Syców w ramach projektu -Mała szkoła duża szansa- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1.2 PO KL - z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 18114 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Drołtowicach , Drołtowice 12, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 62 785-14-27, faks 62 785-14-27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdroltowice.edupage.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów wiejskich szkół podstawowych z Gminy Syców w ramach projektu -Mała szkoła duża szansa- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1.2 PO KL - z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów wiejskich szkół podstawowych z Gminy Syców niwelujące dysproporcje edukacyjne i wspomagające rozwój uczniów klas I-VI oraz zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy z kl. I -VI, w ramach projektu -Mała szkoła duża szansa- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1.2 PO KL - z podziałem na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi, odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenia i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia dla każdego zadania osobno tj: 1) dla zadania Nr 1 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym pedagogicznym w zakresie nauczania j polskiego, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy. 2) dla zadania Nr 2 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym pedagogicznym w zakresie nauczania wczesnoszkolnego, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy. 3) dla zadania Nr 3 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym pedagogicznym w zakresie nauczania j polskiego, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 4) dla zadania Nr 4 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym pedagogicznym w zakresie nauczania matematyki, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 5) dla zadania Nr 5 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym pedagogicznym w zakresie nauczania matematyki, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 6) dla zadania Nr 6 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym o specjalności logopedia, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 7) dla zadania Nr 7 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym o specjalności logopedia, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 8) dla zadania Nr 8 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym o specjalności logopedia, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 9) dla zadania Nr 9 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym o specjalności logopedia, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 10) dla zadania Nr 10 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym pedagogicznym w zakresie nauczania przyrody, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 11) dla zadania Nr 11 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym pedagogicznym w zakresie nauczania przyrody, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 12) dla zadania Nr 12 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym pedagogicznym w zakresie nauczania j. angielskiego, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 13) dla zadania Nr 13 - minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym pedagogicznym w zakresie nauczania j. angielskiego, posiadającym 2 letnie doświadczenie praktyczne w pracy, 2. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 ustawy oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, lub obciążeń podatkowych, 2) inne: a. zmiana osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, b. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania); c. zmiana nazwy zadania, 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. c) w uzasadnionych przypadkach zmiana terminów i godzin zajęć wyrównawczych. 4. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spdroltowice.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Szkole Podstawowej w Drołtowicach, Drołtowice 12, 56-500 Syców, - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2013 godzina 09:00, miejsce: w Szkole Podstawowej w Drołtowicach, Drołtowice 12, 56-500 Syców, - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1.2 PO KL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. polskiego dla 5 uczniów kl. IV - VI Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze). Łącznie 60 godzin zajęć ( 1 godz zajęć =45 minut). 15 Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. polskiego dla 5 uczniów kl. I-III Szkoły Podstawowej w Działoszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze). Łącznie 60 godzin zajęć ( 1 godz. zajęć =45 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. polskiego dla 10 uczniów kl. IV - VI ( 2 grupy po 5 uczniów) Szkoły Podstawowej w Szczodrowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze) dla każdej grupy. Łącznie 120 godzin zajęć ( 1 godz. zajęć =45 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Realizacja zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki dla 5 uczniów kl. IV - VI Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych ,w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze) Łącznie 60 godzin zajęć ( 1 godz. zajęć = 45 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Realizacja zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki dla 10 uczniów kl. IV - VI Szkoły Podstawowej w Szczodrowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze) dla każdej grupy. Łącznie 120 godzin zajęć ( 1 godz. zajęć =45 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Realizacja zajęć logopedycznych dla 8 uczniów ( 2 grupy po 4 uczniów) Szkoły Podstawowej w Szczodrowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze) dla każdej grupy. Łącznie 120 godzin zajęć ( 1 godz. zajęć = 60 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Realizacja zajęć logopedycznych dla 8 uczniów (2 grupy po 4 uczniów) Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze) dla każdej grupy. Łącznie 120 godzin zajęć (1 godz. zajęć =60 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Realizacja zajęć logopedycznych dla uczniów 8 uczniów ( 2 grupy po 4 uczniów)Szkoły Podstawowej w Drołtowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze) dla każdej grupy. Łącznie 120 godzin zajęć (1 godz. zajęć =60 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Realizacja zajęć logopedycznych dla 4 uczniów Szkoły Podstawowej w Działoszy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze). Łącznie 60 godzin zajęć (1 godz. zajęć = 45 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Realizacja zajęć wyrównawczych z przyrody dla 5 uczniów kl. IV - VI Szkoły Podstawowej w Szczodrowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze). Łącznie 60 godzin zajęć ( 1 godz zajęć = 45 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Realizacja zajęć wyrównawczych z przyrody dla 5 uczniów kl. IV - VI Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze). Łącznie 60 godzin zajęć ( 1 godz zajęć = 45 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Realizacja zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla 5 uczniów kl. IV - VI Szkoły Podstawowej w Szczodrowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze). Łącznie 60 godzin zajęć ( 1 godz zajęć = 45 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Realizacja zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla 5 uczniów kl. I-III Szkoły Podstawowej w Działoszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia odbywać się będą po zajęciach lekcyjnych, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (15 godzin w semestrze). Łącznie 60 godzin zajęć ( 1 godz zajęć = 45 minut) Zajęcia odbywać się będą w okresie od lutego 2013 r. do grudnia 2014r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.