eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inwałd › Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Inwałd: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
Numer ogłoszenia: 181131 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170387 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych w Inwałdzie, ul. Wadowicka 79, 34-120 Inwałd, woj. małopolskie, tel. 0-33 875 13 22, faks 0-33 875 13 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług cateringowych (zupy oraz drugiego dania obiadowego wraz z kompotem) dla stołówki Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie oraz ( zupy i drugiego dania obiadowego wraz z kompotem) dla dzieci 3-6 letnich Przedszkola przy Zespole Szkół Samorządowych w Inwałdzie Wykaz zestawów zup dla Przedszkola : Zestaw 1: Rosół z makaronem - 300 ml. Zupa ogórkowa z ryżem - 300 ml. Zupa pomidorowa z makaronem - 300 ml. Zupa jarzynowa z ziemniakami - 300 ml. żurek z ziemniakami i białą kiełbasą - 300 ml. Zestaw 2: Zupa grysikowa na rosole - 300 ml. Krupnik zabielany z ziemniakami - 300 ml. Barszcz ukraiński - 300 ml. Barszcz biały z jajkiem - 300 ml. Zupa koperkowa z makaronem - 300 ml. Zestaw 3: Zupa kalafiorowa z tartym ciastem - 300 ml. Zupa pieczarkowa z grzankami - 300 ml. , Krem z zielonego groszku z grzankami - 300 ml. Kluski grysikowe na rosole - 300 ml. Zupa brokułowa (krem) z kulkami ptysiowymi - 300 ml. Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem dla Przedszkola ZESTAW I: pierogi leniwe 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml. ZESTAW II: Kotlet mielony 70g + ziemniaki 150 g + mizeria 100g + kompot 150 ml. ZESTAW III: Pulpety rybne 70g + sos śmietankowo-koperkowy 10g + surówka z kiszonej kapusty 100g +kompot 150ml. ZESTAW IV: Kotlet z kurczaka 70g + ziemniaki 150 g + buraczki mielone 100g + kompot 150 ml. ZESTAW V: Makaron po bolońsku 200g + sos pomidorowy 20g + kompot 150 ml. ZESTAW VI: Filet z indyka 70g + ziemniaki 150g + kapusta pekińska z sosem winegret 100g + kompot 150 ml. ZESTAW VII: Naleśniki z serem białym 200 g + polewa malinowa 20g + kompot 150 ml. ZESTAW VIII: Filet rybny panierowany 70g + ziemniaki 150g + surówka z marchwi 100g + kompot 150ml. ZESTAW IX: Kurczak w jarzynach 100g + ryż na sypko 45g + kompot 150 ml. ZESTAW X: Bitki wołowe 100g + ziemniaki 150g + sałatka szwedzka 100g + kompot 150 ml. ZESTAW XI: Pierogi truskawkowe 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml. ZESTAW XII: Pieczeń z indyka w sosie śmietankowym 80g + ziemniaki 150g + ogórek kiszony 100g +kompot 150 ml. ZESTAW XIII: Racuchy z jabłkami 200g + cukier 10g + kompot 150 ml. ZESTAW XIV: Risotto cielęce 70 g + kasza jęczmienna 45g + sos pomidorowy 10g + kompot 150ml. ZESTAWXV: Pulpety w sosie własnym 80g + ziemniaki 150g + buraki 100g + kompot 150 ml. ZESTAW XVI: Gulasz 100g + kluski śląskie 150g + sałatka z czerwonej kapusty 100g + kompot 150 ml. ZESTAW XVII: Ryż na sypko 45g + polewa truskawkowa 30g + kompot truskawkowy 150 ml. ZESTAW XVIII: Chikeny z kurczaka 70g + ziemniaki 150g + surówka marchwi i jabłka 100g + kompot 150 ml. ZESTAW XIX: Kluski na parze 200g + polewa truskawkowa 30g + kompot 150 ml. ZESTAW XIX: Filet z dorsza 70g + ziemniaki 150g + kapusta zasmażana 100g + kompot 150ml. ZESTAW XX: Pierogi serem biały 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml. Wykaz zestawów zup : Zestaw 1: Rosół z makaronem - 350 ml. Zupa ogórkowa z ryżem - 350 ml. Zupa pomidorowa z grubym makaronem - świderki - 350 ml. Krem z dyni posypany żółtym serem - 350 ml. Barszcz zabielany z ziemniakami i jajkiem - 350 ml. Zestaw 2: Zupa koperkowa z makaronem - rurki - 350 ml. Krupnik zabielany z ziemniakami - 350 ml. Zupa z grochu omielanego z grzankami - 350 ml. Barszcz biały z jajkiem - 350 ml. Zupa koperkowa z makaronem - 350 ml. Zestaw 3: Zupa ziemniaczana z kiełbasą - 350 ml. Zupa kalafiorowa - 350 ml. Zupa pieczarkowa z grzankami - 350 ml. Barszcz czerwony z ziemniakami i jajkiem - 350 ml. Zupa brokułowa (krem) z kulkami ptysiowymi - 350 ml. Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem ZESTAW I: kotlet dewolay 100g + ziemniaki 220g + surówka z kiszonej kapusty 170g + kompot 200ml ZESTAW II: gołąbki w sosie pomidorowym 400 g + kompot 200 ml ZESTAW III: kotlet drobiowy 100 g + ziemniaki 220 g + buraczki 170 g + kompot 200 ml ZESTAW IV : gulasz wieprzowy 100g + kasza jęczmienna 220g + ogórek kiszony 170g + kompot 200ml ZESTAW V : filet z dorsza 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z porów z jabłkiem i marchewką 170 g + kompot 200 ml ZESTAW VI : kotlet schabowy 100 g. + ziemniaki 220 g. + kapusta zasmażana 170 g+ kompot 200 ml. ZESTAW VII : gyros z kurczaka 100 g + ryż 220 g + surówka z selera 170 g + kompot 200 ml ZESTAW VIII : filet z kurczaka w płatkach 100g + ziemniaki 220g + buraczki 170g + kompot 200ml ZESTAW IX : makaron pene z sosem alla bolonez i serem 400 g + kompot 200 ml ZESTAW X : makaron świderki z białym serem - 400 g + kompot 200 ml ZESTAW XI: kurczak w sosie słodko-kwaśnym - 300 g + ryS 100 g + kompot 200 ml ZESTAW XII: udko z kurczaka 100 g + ziemniaki 220 g + marchewka z groszkiem 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XIII : klopsy w sosie pieczarkowym 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z kapusty pekińskiej 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XIV: filet drobiowy w cieście100 g + ziemniaki 220 g + buraczki 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XV : naleśniki z serem i dżemem truskawkowym 400 g + kompot 200 ml. ZESTAW XVI : zrazy z boczkiem i marchewką 100 g + ziemniaki 220 g + bukiet jarzyn 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XVII : pieczeń wieprzowa 100 g + kluski śląskie 220 g + kapusta czerwona 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XVIII : kotlet drobiowy 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z selera 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XIX : pierogi z owocami 400 g + kompot 200 ml ZESTAW XX : łazanki z kapustą i pieczarkami 400 g + kompot 200 ml Wykonawca będzie dostarczał posiłki dla szkoły w poszczególnych dniach żywienia zgodnie z kolejnością zestawów zup oraz zestawów drugiego dania obiadowego oraz zestawów dla Przedszkola z pkt I niniejszej SIWZ. W przypadku większej liczby dni żywienia w danym miesiącu wydawane będą kolejne zestawy obiadowe poczynając od pierwszego w wykazie. Raz w tygodniu (piątek) serwowana jest potrawa bezmięsna. Zamawiający zastrzega możliwość korekty jadłospisu za zgodą Wykonawcy. A)Zamawiający planuje, że: - dziennie do Szkoły należy dostarczyć 90 obiadów( drugie danie obiadowe wraz z kompotem ) oraz 40 zup. Do końca roku 2014 należy dostarczyć 6930 obiadów( drugie danie obiadowe wraz z kompotem )tj. 90 obiadów x 77 dni , oraz 3080 zup tj. 40 zup x 77 dni, - dziennie do Przedszkola należy dostarczyć 25 obiadów(drugie danie obiadowe wraz z kompotem ),oraz 25 zup . Do końca roku 2014 należy dostarczyć 2125 zestawów tj. 25 obiadów x 85 dni i 25 zup x 85 dni . Miesiąc dostawy Ilość dni usługi Ilość dni usługi - Przedszkole Wrzesień 20 22 Październik 22 23 Listopad 19 19 Grudzień 16 21 B) Zamawiający zastrzega, Se liczba posiłków jest zmienna. Zamawiający danego dnia do godz. 9.00 poinformuje Wykonawcę o ilości dostarczanych posiłków. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. C) Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 21 poz. 105 z późn. zm. ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. - Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów Żywieniowych). - Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut żywienia i żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego Żywienia dzieci i młodzieży. - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w obiektach lub obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego Żywienia dzieci oraz dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. - Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej, z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP lub systemu równoważnego dostosowane do warunków cateringowych odpowiada Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. D) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi Żywności. - Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach transportowych - termosach wykonanych z polipropylenu z podwójnymi ściankami izolującymi zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu Żywności. - Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczenia dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. - Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady Żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu szkoły wszelkie odpady Żywnościowe na swój koszt. - Koszty związane z myciem zastawy obiadowej, sprzątaniem kuchni ponosić będzie Zamawiający. - Wykonawca przyuczy na swój koszt obsługę stołówki Zamawiającego do wydawania posiłków ( porcjowanie posiłków ) przez pierwszy tydzień Sywienia . E) Koszty związane z myciem termosów - pojemników transportowych ponosić będzie Wykonawca i zobowiązuje się do ich mycia w swojej siedzibie. Koszty te są ujęte przez Wykonawcę w cenie obiadu. F) Posiłki dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum będą wydawane na zastawie obiadowej (110 sztuk dużych talerzy i 50 talerzy głębokich na zupy, sztućce: widelce, noże po - 110 szt. oraz łyżki 50 sztuk)- użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. G) Posiłki dla Przedszkola będą wydawane na zastawie obiadowej (25 sztuk dużych talerzy i 25 miseczek na zupy, sztućce: widelce, noże po - 25 szt. oraz łyżki 25 sztuk, )- użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. -Ponadto Wykonawca w ramach usługi użyczy nieodpłatnie Zamawiającemu środki myjące przeznaczone do zmywarki, termometr do mierzenia temperatury potraw na okres obowiązywania umowy. W razie awarii Wykonawca użyczy nieodpłatnie zmywarki Zamawiającemu. Wykonawca użyczy także nieodpłatnie Zamawiającemu: dwukomorowy podgrzewacz (z niezależną regulacją temperatur na każdą komorę wraz z piekarnikiem do pojemników transportowych z posiłkami-1 szt., zamawiający będzie wydawał obiady na kilku przerwach międzylekcyjnych ) oraz lodówkę - 1 szt. , na okres obowiązywania umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności finansowej za zniszczenie i uszkodzenie termosów pojemników i podgrzewaczy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz za stłuczenie w trakcie użytkowania 10% zastawy użyczonej przez Wykonawcę. - Braki w zastawie powyżej 10% uzupełni Zamawiający na swój koszt. H) Wykonawca gwarantuje, Se usługi świadczone będą na najwyższym poziomie, a mianowicie: Dostarczone posiłki muszą być świeże i winny być przyrządzone w dniu dostawy. I) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania posiłków w okresie od 03.09.2014 r. do 22.12.2014 r. w dniach pracy szkoły z wyłączeniem: ferii zimowych i letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach przerwy międzylekcyjnej od godz. 10.50 do godz. 11.00. J) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania i wydawania posiłków dla Przedszkola w okresie od 01.09.2014 r. do 31.12.2014 r. w dniach pracy przedszkola z wyłączeniem: ferii letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach: od 10.50-11.00. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niezgorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. K) Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie ilości dostarczonych posiłków przez Wykonawcę i płatne na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i rachunkowym faktury VAT. Do faktury należy dołączyć wartości kaloryczne oraz normy dostarczonych posiłków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKONA Spółka z o.o., Inwałd, ul. Wadowicka 169 A, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68134,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79031,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79031,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79031,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.