Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Łabiszyn: DOSTAWA WOZU STRAŻACKIEGO DLA OSP W ŁABISZYNIE
Numer ogłoszenia: 181090 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łabiszynie, pl. 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3844052, fax 052 3844052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.labiszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WOZU STRAŻACKIEGO DLA OSP W ŁABISZYNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Wóz strażacki Steyr lub porównywalny 2. Silnik wysokoprężny (DIESEL) 3. Moc silnika ok. 200 KM 4. Napęd 4 x 4 5. Rok produkcji - max 1980 6. Przebieg max 50.000 km 7. Zbiornik wody ok. 3600 l 8. Zbiornik pianowy 200 l 9. Autopompa 1600 l/min. 10. Chłodzenie cieczy - kontr.aluminiowa 11. Kabina na 6 - 9 osób 12. Agregat elektryczny 3x230 V zapal.kluczyk. 13. Drabina aluminiowa 14. Aparat oddechowy 15. Lampa halogenowa, latarka akumulatorowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy d/ złożyli kompletną ofertę w wymaganym terminie e/ spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia f/ załączyli do oferty wymagane dokumenty w tym oświadczenie wynikające z . 22 ust 1 g/ akceptują warunki umowy(wg.wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ) 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Sprawdzenie kompletności i ważności oferty. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawa zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów - ofertę wykluczonego wykonawcy uważa się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b/ dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, c/ oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 i z art.24 ust.1 i 2 załącznik Nr 4 Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć Oferenci Oferent, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert), - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Oferenta (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), - zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne ( termin wystawienia j.w.), - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.labiszyn.pl/?cid=89
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łabiszynie, ul. Plac 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Łabiszynie, ul. Plac 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





