Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Lidzbark Warmiński: zad nr 1-komputer stacjonarny, komputer notebook
zad nr 2-odbiornik satelitarny GPS
zad nr 3- kamerowid cyfrowy, magnetofon reporterski cyfrowy- dyktafon
Numer ogłoszenia: 181043 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2039, ul. Ornecka 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5247337, fax 0-89 5247333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: jw2039.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zad nr 1-komputer stacjonarny, komputer notebook zad nr 2-odbiornik satelitarny GPS zad nr 3- kamerowid cyfrowy, magnetofon reporterski cyfrowy- dyktafon.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 komputer stacjonarny- kpl-1 komputer notebook- kpl-8 zadanie nr 2 Odbiornik satelitarny GPS- kpl-16 zadanie nr 3 kamerowid cyfrowy- kpl-8 magnetofon reporterski cyfrowy-dyktafon- kpl-16
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 32.33.32.00 - Kamery wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.32.00 - Kamery wideo 32.32.21.00 - 32.32.21.00 Oryginalny kod CPV: 32.53.00.00 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.53.00.00 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22, ust 1, pkt 1 do 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych. (Dz.U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 r.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, -wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, -wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art.22 ustawy, według wzoru / załącznik nr 6/. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia normy bezpieczeństwa CE. 7) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 2. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty określone w ust 1 pkt. 1-4 składa każdy z wykonawców natomiast dokument określony w ust.1 pkt. 5-7 wykonawcy składają wspólnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1-4 składa dokument lub dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane. /Dz. U. Nr 87, poz. 605/. 1) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. /Dz. U. Nr 87, poz. 605/ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2039.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.jw2039.pl , lub do pobrania osobiście w siedzibie JW 2039 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Ornecka1, pok. 109 (w godz. od 730 - 15 30).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 2039 ul. Ornecka 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPUTER STACJONARNY, KOMPUTER NOTEBOOK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPUTER STACJONARNY- kpl-1 KOMPUTER NOTEBOOK kpl-8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiornik satelitarny GPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiornik satelitarny GPS-kpl 16.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.53.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kamerowid cyfrowy magnetofon reporterski cyfrowy-dyktafon.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kamerowid cyfrowy-kpl-8 magnetofon reporterski cyfrowy-dyktafon- kpl-16.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.21.00-0, 32.33.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy - komputery stacjonarne
- Dostawa sprzętu komputerowego do ZS im. I.J. Paderewskiego oraz ZSZ nr 2 w Knurowie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Sępólnie Krajeńskim
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Suchowoli i Zakładu Aktywności Zawodowej w Dąbrowie Białostockiej
- Dostawa 70 terminali typu thin-client z dedykowanymi uchwytami, 100 monitorów 27" dla Sądu Rejonowego w Lubartowie oraz dostawę 45 komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.