Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Brwinów: BUDOWA DWÓCH ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH NA TERENIE GMINY BRWINÓW: PRZY UL. SOCHACZEWSKIEJ W BRWINOWIE ORAZ W PARZNIEWIE
Numer ogłoszenia: 181031 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, fax 7295940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DWÓCH ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH NA TERENIE GMINY BRWINÓW: PRZY UL. SOCHACZEWSKIEJ W BRWINOWIE ORAZ W PARZNIEWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Budowa zbiornika retencyjnego na wody deszczowe oraz przepompowni wód deszczowych przy ul. Sochaczewskiej w Brwinowie: - wykonanie zbiornika retencyjnego; - wykonanie przepompowni wód deszczowych z wyposażeniem; - wykonanie przyłącza elektrycznego do przepompowni wód deszczowych; - wykonanie ogrodzenia zbiornika retencyjnego; 2) Budowa zbiornika retencyjnego na wody deszczowe oraz przepompowni wód deszczowych w Parzniewie w gminie Brwinów: - wykonanie zbiornika retencyjnego; - wykonanie przepompowni wód deszczowych z wyposażeniem; - przebudowa kabli energetycznych wysokiego napięcia; - przebudowa zrzutu oczyszczonych ścieków sanitarnych z oczyszczalni ścieków; - wykonanie przyłącza elektrycznego do przepompowni wód deszczowych; - wykonanie ogrodzenia zbiornika retencyjnego z rozgrodzeniem (części) istniejącego;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.72.70 - Budowa zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.72.70 - Budowa zbiorników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 20000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzone dokumentami : a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa zbiorników retencyjnych o wartości brutto min. 600.000 zł każdy, b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kadry kierowniczej budowy: instalacyjne w zakresie sieci, konstrukcyjno-budowlane, wodno-melioracyjne i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady, 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) posiada środki finansowe niezbędne do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000 PLN, potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz.1163) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa zbiorników retencyjnych o wartości brutto min. 600.000 zł każdy, potwierdzonych dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień j.w. - na załączniku nr 2 do formularza oferty załączonym do SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. 3) udokumentują kwalifikacje zawodowe kadry kierowniczej budowy: instalacyjne w zakresie sieci, konstrukcyjno-budowlane, wodno-melioracyjne i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia z izby samorządu zawodowego załączone do oferty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 4) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie w formularzu oferty, 5) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączona do oferty, potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe niezbędne do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000 PLN. 6) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz.1163) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brwinów, 05-840 Brwinów, ul. Kościuszki 4A, pokój nr 22..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Brwinów, 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12, pokój nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego na działce nr ewid. 107 w m. Słupca gm. Bulkowo"
- "Przebudowa urządzeń wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ciasna - Staw Dzielna"
- Przebudowa urządzeń wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ciasna - Staw Sieraków Śląski
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu
- Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Łoniów, w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Budowa zbiorników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.