eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów ŁódzkiZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG MIEJSKICH I POWIATOWYCH W OKRESIE 17.10.2007 - 15.04.2008 Z MOŻLIWOŚCIĄ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Konstantynów Łódzki: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG MIEJSKICH I POWIATOWYCH W OKRESIE 17.10.2007 - 15.04.2008 Z MOŻLIWOŚCIĄ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Numer ogłoszenia: 181030 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, fax 042 2111168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG MIEJSKICH I POWIATOWYCH W OKRESIE 17.10.2007 - 15.04.2008 Z MOŻLIWOŚCIĄ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych od 17 października 2007 r.- 15 kwietnia 2008 r. w granicach administracyjnych Miasta Konstantynowa Łódzkiego z możliwością składania ofert częściowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 17.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony wykonawca, który posiada: Dla części 1: 1 szt. ciągnik z nakładanym pługiem, 1 szt. ciągnik z przyczepą do posypywania chodników. Dla części 2: 1 szt. pługo-piaskarką, 1 szt. równiarką, 1 szt. ciągnik z nakładanymi pługami, które w okresie realizacji niniejszego zamówienia będą skierowane wyłącznie do realizacji tego zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana łącznie w stosunku do tych wykonawców zamówienia. 1.3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych wykonawców lub łącznie w odniesieniu do wszystkich wykonawców (wadium) na podstawie przedłożonych: oświadczeń i innych wymaganych dokumentów określonych w pkt.8. 2 Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z KRS - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Oświadczenie dotyczące US - oświadczenie, iż we właściwym urzędzie skarbowym wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Oświadczenie dotyczące ZUS - oświadczenie, iż we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dokumenty służące do potwierdzenia zdolności technicznej: Wykaz osób - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz wykonanych usług - Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług w okresie od czerwca 2004 do czerwca 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz posiadanego sprzętu - Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 2, 95-050, pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 2, 95-050, pokój nr 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na usługobiorcy ciąży obowiązek stałej obserwacji nawierzchni w celu niezwłocznego usuwania śliskości. Wyjazd na chodniki w celu zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania nastąpi po konsultacji z zamawiającym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie jezdni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na usługobiorcy ciąży obowiązek stałej obserwacji nawierzchni w celu niezwłocznego usuwania śliskości. Wyjazd na jezdnie w celu zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania nastąpi po konsultacji z zamawiającym. Czas reakcji określa się maksymalnie na 1 godzinę od wydania dyspozycji do wyjazdu. Drogi powiatowe: Pierwsza Kolejność Zimowego Utrzymania ul. Zgierska 1,0 km 5 000 m2 ul. Kolejowa 1,4 km 11 800 m2 ul. 1 Maja 1,0 km 7 000 m2 Razem: 3,4 km 23 808 m2 Druga Kolejność Zimowego Utrzymania ul. Klonowa 1,2 km 6 325 m2 ul. Niesięcin 4,2 km 20 500 m2 Razem: 5,3 km 26 825 m2 OGÓŁEM: I i II kolejność 8,7 km 50 633 m2 Drogi miejskie: Pierwsza Kolejność Zimowego Utrzymania Drogi o nawierzchni asfaltowej i utwardzonej Druga Kolejność Zimowego Utrzymania Drogi o nawierzchni nieutwardzonej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.