To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-22
Koszalin: Remont budynków Urzędu Miejskiego w Koszalinie Zad. 1 Remont pomieszczeń budynku Straży Miejskiej ul. Mariańska 9 w Koszalinie Zad. 2 Remont pomieszczeń budynku Urzędu Stanu Cywilnego ul. Dąbrówki 1 w Koszalinie Zad. 3 Remont pomieszczeń i wieży budynku Urzędu Miejskiego ul. Rynek Staromiejski 6-7 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 181007 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157897 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków Urzędu Miejskiego w Koszalinie Zad. 1 Remont pomieszczeń budynku Straży Miejskiej ul. Mariańska 9 w Koszalinie Zad. 2 Remont pomieszczeń budynku Urzędu Stanu Cywilnego ul. Dąbrówki 1 w Koszalinie Zad. 3 Remont pomieszczeń i wieży budynku Urzędu Miejskiego ul. Rynek Staromiejski 6-7 w Koszalinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 : Remont pomieszczeń budynku Straży Miejskiej ul. Mariańska 9 w Koszalinie. Zakres rzeczowy : - Remont pomieszczeń sanitarnych w piwnicy (2 węzły sanitarne), - Remont pomieszczeń sanitarnych na parterze (2 węzły sanitarne), - Remont podłogi w pokoju nr 15 na parterze, - Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zadanie 2 : Remont pomieszczeń budynku Urzędu Stanu Cywilnego ul Dąbrówki 1 w Koszalinie. Zakres rzeczowy : - Remont toalety przy Sali Toastów, - Remont toalety przy Sali Ślubów, - Wymiana posadzki na nową z wykładziny PCV w pom. biurowym nr 14, - Remont pomieszczenia nr 4, - Wykonanie robót malarskich w pokojach biurowych nr 10,12,13,14, - Wymiana listew przypodłogowych w pokojach biurowych nr 2,3,4,12,13,15,16, pomieszczeniu archiwum i holu I pietra - Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów, Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zadanie 3 : Remont pomieszczeń i wieży budynku Urzędu Miejskiego ul. Rynek Staromiejski 6-7 w Koszalinie. Zakres rzeczowy : - Remont Kancelarii i pomieszczeń biurowych na parterze : pomieszczenia nr 11, 12, 15, 16, - Wymiana drzwi w pokoju nr 128 na I piętrze, - Remont pokoju nr 143 na I piętrze, - Remont pomieszczeń Wydziału Komunikacji nr 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,30A, - Remont pomieszczeń Wydziału Architektury i Urbanistyki nr 302,303,304,305,306,307, 308 ,310,311,312,313,314, - Remont Sali konferencyjnej nr 300 z balkonami, - Remont wieży , stanowiącej zwieńczenie głównej elewacji frontowej budynku Ratusza, - Remont chodnika od strony podwórza wraz ze schodkami, - Daszek z poliwęglanu nad wejściem do budynku od strony podwórza, - Montaż i demontaż rusztowań, - Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "BREJNAK" STANISŁAW BREJNAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "BREJNAK" STANISŁAW BREJNAK
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BREJNAK Stanisław Brejnak, ul. Francuska 105, 75-430 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78933,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81448,71
Oferta z najniższą ceną: 81448,71 / Oferta z najwyższą ceną: 85899,82
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "BREJNAK" STANISŁAW BREJNAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "BREJNAK" STANISŁAW BREJNAK
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BREJNAK Stanisław Brejnak, ul. Francuska 105, 75-430 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35516,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35109,65
Oferta z najniższą ceną: 35109,65 / Oferta z najwyższą ceną: 35109,65
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "BREJNAK" STANISŁAW BREJNAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "BREJNAK" STANISŁAW BREJNAK
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BREJNAK Stanisław Brejnak, ul. Francuska 105, 75-430 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209998,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 218445,90
Oferta z najniższą ceną: 218445,90 / Oferta z najwyższą ceną: 218445,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń dydaktycznych na strzelnicę wirtualną w Centrum Kształcenia Ustawicznego w Koszalinie
- "Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w Koszalinie na rok 2025"
- Dostawa medycznych artykułów dydaktycznych oraz sprzętu medycznego
- "Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na ul. Zwycięstwa w Koszalinie - od skrzyżowania z ul. Grodzką do skrzyżowania z ul. Połtawską"
- INTERWENCYJNE USUWANIE SKUTKÓW WYPADKÓW I KOLIZJI DROGOWYCH WRAZ Z LIKWIDACJĄ POWSTAŁYCH SZKÓD NA DROGACH WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
- OZNAKOWANIE POZIOME DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W DRAWSKU POMORSKIM
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Budowa przedszkola na osiedlu Borek w miejscowości Turka, gmina Wólka
- Modernizacja budynku przy ul. Granicznej w Starych Babicach
- "Wymiana drzwi w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2 do wymagań przeciwpożarowych."
- Rozwój zrównoważonej gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Haczów poprzez budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Trześniów, Jasionów i Wzdów - etap III.
- Roboty budowlane obejmujące remont schodów zewnętrznych oraz drogi dojazdowej przy budynku Urzędu Skarbowego w Złotowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.