eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbicko › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Boryczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Izbicko: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Boryczy.
Numer ogłoszenia: 180989 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izbicko, ul. Powstańców Śląskich 12, 47-180 Izbicko, woj. opolskie, tel. 0-77 461 72 21, fax 0-77 463 12 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Boryczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Boryczy. 3.OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Pas drogowy działka nr ew. 77 składa się z jezdni poboczy i rowów przydrożnych, natomiast działka 65 z jezdni gruntowej. droga jest drogą zbiorczą i stanowi dojazd do znacznych obszarów gruntów rolnych. JEZDNIA: Droga działka nr ew. posiada nawierzchnię tłuczniowa, natomiast działka nr ew. 65 gruntową. CHODNIKI: Brak ODWODNIENIE: Działka nr ew. 77 odwodnienie korony drogi jest powierzchniowe do istniejących rowów przydrożnych, rowy te wymagają odmulenia, działka nr ew. 65 odwodnienie jest powierzchniowe w pasie drogowym. ZIELEŃ I ZADRZEWIENIE: W pasie drogi działka nr ew. rosną drzewa, część z nich z uwagi na swój stan stwarza zagrożenie dla ruchu kołowego, wymaga usunięcia. Na końcowym odcinku po stronie prawej rosną rzadkie samosiejki i krzewy URZĄDZENIA OBCE I UZBROJENIE TERENU: Linie energetyczna napowietrzna niskiego napięcia. Sieć wodociągowa. Linia kablowa telefoniczna WARUNKI GRUNTOWO-WODNE: Z makroskopowej oceny gruntu w pobliżu drogi wynika , że grunt ma charakter gliniasto piaszczysty. ZJAZDY W pasie drogowym działki nr ew. 77 znajdują się 3 zjazdy w drogi boczne i 11 zjazdów indywidualnych na grunty rolne. 4.ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE Projektuje się budowę drogi działka nr ew. 77 o przekroju drogowym daszkowym o spadkach obustronnych 2%, działka nr ew. 65 o spadku jednostronnym 2%. 4.1 ROBOTY ZIEMNE Projektuje się wykonanie : działka nr ew. 77 - koryta na poszerzeniach pod warstwy konstrukcyjne jezdni - 157,18 m3 działka nr ew. 65 - koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni - 246,05 m3 4.3 PODBUDOWY Projektuje się wykonanie - wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm na poszerzeniach i konstrukcję jezdni działki nr ew.65 postojowego oraz zjazdów w ilości - 1343,54 m2. - dolnej warstwy podbudowy na zjazdach indywidualnych i drodze działka nr ew. 65 grubości 15 cm tłucznia kamiennego ilości - 1000,63 m2, - dolnej warstwy podbudowy na poszerzeniach i zjazdach w drogi boczne grubości 20 cm z tłucznia kamiennego w ilości - 343,01 m2, - górnej warstwy podbudowy na drodze działka 77 i zjazdach w drogi boczne grubości 10 cm z tłucznia kamiennego w ilości - 3950,03 m2, - górnej warstwy podbudowy na drodze działka 65 grubości 8 cm z tłucznia kamiennego w ilości - 773,38 m2, 4.5 ROBOTY ODWODNIENIOWE Projektuje się wykonanie : - odmulenie rowów przydrożnych na głębokość do 40 cm z profilowaniem skarp długości 1171,50 m, -wykonanie 11 przepustów pod zjazdami indywidualnymi o długości 5,00 m każdy -wykonanie 2 przepustów pod zjazdami w drogi boczne o długościach - 12,00 m i 7,00 m, 4.6 ROBOTY NAWIERZCHNIOWE Projektuje się wykonanie : - skropienia podbudów tłuczniowych emulsją asfaltową w ilości 3,5 kg/m2, - warstwę wiążącą z mieszanek mineralno asfaltowych grysowych częściowo zamkniętą grubości po zagęszczeniu 4 cm w ilości: działka nr 77 z zjazdami w drogi boczne i działka nr 65 - 4723,41 m2, - skropienia międzywarstwowe emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2, - warstwę ścieralną z mieszanek mineralno asfaltowych grysowych zamkniętych działki nr 77, 65, zjazdy w drogi boczne i indywidualne grubości po zagęszczeniu 3 cm w ilości - 4 950,66 m2, 5. ODWODNIENIE. Nie projektuje się zmian w dotychczasowym powierzchniowym odprowadzeniu wód opadowych z nawierzchni jezdni, wody opadowe z jezdni działki nr 77 do odprowadzane są do istniejących rowów przydrożnych, natomiast wody opadowe z jezdni działka 65 w pobocze pasa drogowego o gruntach infiltracyjnych. Z obliczeń ekologicznych wynika, że stężenia nie przekraczają stężeń dopuszczalnych więc nie wymagają oczyszczenia. 6. OZNAKOWANIE Projektuje się ustawienie trzech znaków ostrzegawczych A-7, A- 6b, A-6c 7. ZIELEŃ I ZADRZEWIENIE: Projektuje się wycinkę 26 drzew obumarłych i zagrażających ruchowi drogowemu oraz wycinkę odrostów i krzaków 8 INNE ROBOTY Działka nr 77 uzupełnienie poboczy z zagęszczeniem - 293,84 m3, Działka nr 65 plantowanie pobocza przy krawędzi jezdni - 167,64 m2 Szczegółowy zakres, ilość: Jezdnia działka nr 77 Długość - 750,00 m. Szerokość -5,00 m, Powierzchnia - 3950,03 m2. Jezdnia działka nr 65 Długość - 248,00 m Szerokość - 3,00 m Powierzchnia -773,38 m2 Zjazdy indywidualne Szerokość - 4,50m, Długość - 4,00-4,50-5,00 m. Powierzchnia - 227,25 m2 Rów Długość - 1171,50m, Przepusty pod zjazdami Długość - 11x5,00 m, 1x7,00 m, 1x12,00 m, Średnica - 500 mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.25.00 - Usuwanie gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.25.00 - Usuwanie gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:10 000zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Podstawą oceny spełnienia niniejszego warunku będą dokumenty o którym mowa w pkt.VI podpunkt. B.1, B.2, C.4, C.5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Podstawą oceny spełnienia niniejszego warunku będą dokumenty o którym mowa w pkt.VI podpunkt C.1, C.2, C.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Podstawą oceny spełnienia niniejszego warunku będą dokumenty o którym mowa w pkt.VI podpunkt B.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Podstawą oceny spełnienia niniejszego warunku będą dokumenty o którym mowa w pkt.VI podpunkt B.4, B.5, B.6, D.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału 4) Przedmiar robót- wypełniony 5) Dokumenty wymienione w punkcie VI podpunktach B,C,D Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący minimum dwa wykonane zadania dotyczące budowy lub remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższego warunku, na podstawie analizy przedłożonych wraz z ofertą dokumentów tj. Wykazu wykonanych robót budowlanych oraz potwierdzeń, że wyszczególnione w wykazie roboty zostały należycie wykonane. Z dokumentów tych musi jednoznacznie wynikać, że przedmiotowy warunek jest spełniony. Zamawiający nie będzie uwzględniał zadań opisanych niejednoznacznie lub niewłaściwie. C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. C.3) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. C.4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane obejmujące zakres inwestycji, oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, planowanej do objęcia funkcję kierownika budowy. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.izbicko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy w Izbicku, ul. Powstańców Śląskich 12, 47-180 Izbicko, pokój nr 4 w godzinach pracy Urzędu.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Izbicku, ul. Powstańców Śląskich 12, 47-180 Izbicko, pokój nr 7 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.