Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Konin: Remont pomieszczeń w budynku dydaktycznym
Numer ogłoszenia: 180980 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum im. Tadeusza Kościuszki , ul. Mickiewicza 14, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428782, faks 063 2445002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1liceum.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku dydaktycznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń w budynku dydaktycznym(wykonanie remontów bieżących w części pomieszczeń budynku dydaktycznego, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadajace swoim rodzajem i wartością robotom remontowo - budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000,- zł. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1,pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę Oferta powinna zawierać następujace dokumenty i oświadczenia: Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załacznikiem nr 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 3. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych wykonawcy. Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty potwierdzające,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby, którymi bedzie dysponował. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dla kierowników robót wyszczególnionych specjalności. - zgodnie z załącznikiem nr 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łacznie spełniać w/w warunek. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartoscią robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót należy przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru robót, faktury VAT oraz inne dokumenty, z których treści wynika, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł. (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) - okres ubezpieczenia winien obejmować co najmniej dzień składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek. Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 + oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6a. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 8..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1liceum.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I Liceum im. T. Kościuszki
62-500 Konin
ul. Mickiewicza 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: I Liceum im. T. Kościuszki 62-500 Konin, ul. Mickiewicza 14 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remont części placu na terenie bazy PGKiM Sp. z o.o. przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
- "Dostawa paneli multiplex PCR do analizatora FILMARRAY model TORCH2 dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie"
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych oraz zmieszanych odpadów komunalnych
- Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachów, obróbek, orynnowania i parapetów zewnętrznych w obiektach Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" w Rotmance dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- SVA/4620-208/2025: Termomodernizacja budynku nr 19 na terenie kompl. wojsk. w Komprachcicach
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.