Ogłoszenie z dnia 2006-04-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnowskie Góry: zakup tomografu komputerowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach, do kontaktów: A Balczarek, H Anders, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854273, fax 032 2854058 wew.424, e-mail: przetargi@wsphager.med.pl, www.wsphager.med.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: inne. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup tomografu komputerowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup tomografu komputerowego z możliwością akwizycji min 8 rzędów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach, ul Pyskowicka 47-51. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15000. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Jak w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Jak w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający warunki art.22 ustawy Pzp oraz spełniający warunki zawarte w siwz. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty jakich Zamawiający może żądać od Wykonawców zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Dokumenty jakich Zamawiający może żądać od Wykonawców zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty jakich Zamawiający może żądać od Wykonawców zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WSP-DZP-2100-14/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.05.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.05.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.05.2006, godzina 11:00, Sala Konferencyjna WSP im. dr B.Hagera w Tarnowskich Górach.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2006.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła wraz z przebudową instalacji c.w.u. i c.o. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Tarnowskich Górach, ul. Radosna 48
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku zlokalizowanego w Tarnowskich Górach na potrzeby bazy Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





