To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-24
Kłobuck: Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku.
Numer ogłoszenia: 180924 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137660 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3109500, faks 034 3109507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku - 3 części. 1.1 Część 1 - KURS KOSMETYCZNY. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych posiadających wykształcenie min. średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania kompleksowych usług kosmetycznych. Zajęcia powinny się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w wymiarze około 7 - 9 godzin lekcyjnych dziennie (nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie). Czas trwania szkolenia: szkolenie powinno zostać przeprowadzone w terminie do 44 dni roboczych w wymiarze 350 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć), według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 45 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). Tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: - podstawy dermatologii, - budowa skóry i jej rodzaje, - choroby skóry i paznokci, - higiena w gabinecie kosmetycznym oraz zasady BHP, - podstawowe techniki pracy, - produkty, narzędzia i środki niezbędne do pracy, - kosmetyka twarzy i ciała, - farbowanie rzęs i brwi z regulacją łuku brwiowego - depilowanie wybranych części ciała, - budowa koła kolorów i wiązanie barw, - wizaż i stylizacja wizerunku, - makijaż profesjonalny, - manicure i zabiegi pielęgnacyjne na dłonie, - pedicure i zabiegi pielęgnacyjne na stopy, - stylizacja paznokci dłoni i stóp techniką żelową i akrylową z podziałem na różne metody, - rekonstrukcja i zdobienie paznokci, - kultura i obsługa klienta. Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Uczestnicy szkolenia muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis, ołówek, podręcznik z zakresu tematyki objętej programem szkolenia (które każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność) oraz inne dodatkowe, proponowane przez Wykonawcę materiały, a także wszelkie materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych oraz odzież ochronną. Materiały i odzież należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Odbiór materiałów i odzieży musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić niezbędne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych (w tym badanie na nosicielstwo) ze stosownym wpisem do książeczki badań dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem sprawdzającym zdobyte wiadomości i umiejętności oraz wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu. Czas trwania egzaminu wlicza się do czasu trwania szkolenia. Koszt szkolenia powinien zatem dodatkowo obejmować: a koszt materiałów szkoleniowych, b koszt odzieży ochronnej, c koszt badań lekarskich. Koszt szkolenia nie powinien obejmować kosztu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), gdyż jest on finansowany odrębnie. 1.2 Część 2 - KSIĘGOWOŚĆ DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych posiadających wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Celem szkolenia jest uzyskanie przez osoby bezrobotne niezbędnej wiedzy i umiejętności zawodowych wymaganych na stanowisku pracownika prowadzącego księgowość małych i średnich przedsiębiorstw z wykorzystaniem komputera. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w wymiarze około 7 - 9 godzin lekcyjnych dziennie (nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie). Czas trwania szkolenia: szkolenie powinno zostać przeprowadzone w terminie do 32 dni roboczych w wymiarze 250 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć), według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 45 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). Każdy z uczestników szkolenia musi mieć dostęp do indywidualnego miejsca nauki, oznacza to, że dla każdego uczestnika przypada jeden komputer. Tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: - małe i średnie przedsiębiorstwa, - podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach, - dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach, - podstawowe zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, - dokumentacja zasad prowadzenia rachunkowości przy użyciu komputera, - zasady sporządzania, obiegu, kontroli i przechowywania dowodów księgowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, - charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów trwałych, - charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów obrotowych, - charakterystyka i ewidencja księgowa kosztów i przychodów, - podatkowa księga przychodów i rozchodów w przedsiębiorstwie, - kapitały w przedsiębiorstwie, - zamknięcie ksiąg rachunkowych w przedsiębiorstwie, - współpraca przedsiębiorstwa z ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK oraz z US, - wykorzystanie programów komputerowych w zakresie ewidencji księgowej w małych i średnich przedsiębiorstwach - rozliczenia VAT. Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Uczestnicy szkolenia muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis, ołówek, podręcznik z zakresu tematyki objętej programem szkolenia (które każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność) oraz inne dodatkowe, proponowane przez Wykonawcę materiały. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem sprawdzającym zdobyte wiadomości i umiejętności oraz wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu. Czas trwania egzaminu wlicza się do czasu trwania szkolenia. Koszt szkolenia nie powinien obejmować kosztu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), gdyż jest on finansowany odrębnie. 1.3 Część 3 - OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO O SPECJALNOŚCI KOPARKO-ŁADOWARKA KL. III. Szkolenie przeznaczone jest dla grupy 15 osób bezrobotnych posiadających wykształcenie min. podstawowe oraz dobry stan zdrowia. Celem szkolenia jest uzyskanie przez osoby bezrobotne praktycznych umiejętności i kwalifikacji niezbędnych do pracy w charakterze operatora maszyn oraz uzyskanie stosownych uprawnień zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Czas trwania szkolenia: szkolenie powinno zostać przeprowadzone w wymiarze 202 godzin zajęć, według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 45 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). Program szkolenia musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263) i zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Część teoretyczna szkolenia musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Szkolenie musi kończyć się egzaminem państwowym i wydaniem uczestnikom kursu stosownych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz zdobyciu uprawnień (książka operatora). Wykonawca powinien zapewnić wszelkie materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia oraz przeprowadzić niezbędne badania lekarskie. Koszt szkolenia nie powinien obejmować kosztu badań lekarskich oraz ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), gdyż jest on finansowany odrębnie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs kosmetyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, Faradaya 31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24940,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21000,00
Oferta z najniższą ceną: 16460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Księgowość dla małych i średnich przedsiębiorstw.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Luga Agnieszka Glińska, Jasnogórska 32/8, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11975,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11000,00
Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Operator sprzętu ciężkiego o specjalności koparko-ładowarka kl. III.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Ośrodek Szkolenia Operatorów Maszyn, Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26400,00
Oferta z najniższą ceną: 26400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Doposażenie pracowni obrabiarek konwencjonalnych (modelowania) w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół Nr 1 w Kłobucku.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Kłobucku
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Sołectwie Zakrzew w obejmujący ul. Zakrzewską i ul. Stawową
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 2 w Kłobucku wraz z jego rozbudową i przebudową.
- Zakup paliwa do samochodów sanitarnych i służbowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Przebudowa drogi wewnętrznej za budynkami wielorodzinnymi przy ul. 11 Listopada 7 i 9 do ul. kard. Stefana Wyszyńskiego - ETAP II
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji kursu obsługi kas fiskalnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- Edukacja włączająca-siła gminy Ryjewo - Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji kadry szkół
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.