eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Stronie Śląskie: Leki 2015
Numer ogłoszenia: 180918 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146022 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Morawka 1, 57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8141488 w. 248, faks 74 8141494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leki 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i produktów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od I do XIII, do Apteki Szpitalnej Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia - poszczególne artykuły medyczne, ich rodzaj i ilości, pogrupowane wg pakietów określa załącznik nr 2 do SIWZ pod nazwą Formularz cenowy. Zakres zamówienia, opis przedmiotu zamówienia wg CPV: Przedmiot główny (CPV 33000000-0 urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała), Pakiet nr 1- leki (CPV 33600000 - 6 produkty farmaceutyczne), Pakiet nr 2 - leki różne (CPV 33600000 - 6 produkty farmaceutyczne), Pakiet nr 3 - opatrunki (CPV 33141110 - 4 opatrunki, 33141111-1 opatrunki przylepne, 33141112-8 plastry), Pakiet nr 4 - drobny sprzęt medyczny (CPV 33141310 - 6 strzykawki, 33140000-3 materiały medyczne), Pakiet nr 5 - płyny infuzyjne (CPV 33692000 - 7 roztwory lecznicze), Pakiet nr 6 - rękawice medyczne (CPV 33141420-0 - rękawice), Pakiet nr 7 - leki psychotropowe (CPV 33600000 - 6 produkty farmaceutyczne), Pakiet nr 8 - antybiotyki (CPV 33600000 - 6 produkty farmaceutyczne), Pakiet nr 9 - środki dezynfekcyjne (CPV33600000 - 6 produkty farmaceutyczne), Pakiet nr 10 - Clexane (CPV 33600000 - 6 produkty farmaceutyczne), Pakiet nr 11- neuroleptyki (CPV 33600000 - 6 produkty farmaceutyczne), Pakiet nr 12 - gaziki do dezynfekcji skóry (CPV33600000 - 6 produkty farmaceutyczne), Pakiet nr 13 - inne artykuły medyczne (CPV 3300000 - 0 urządzenia medyczne). Oferowane wyroby powinny posiadać stosowne certyfikaty i atesty, a w przypadku leków i wyrobów medycznych powinny być dopuszczone do obrotu w Polsce, lub posiadać aktualny wpis do właściwego rejestru dopuszczający do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na żądanie przed wykonaniem pierwszej dostawy do Zamawiającego, Wykonawca przedłoży kopie atestów, certyfikatów lub wpisów do rejestrów. W zakres Dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia (pakiety od I do XII włącznie) wchodzą: przygotowanie asortymentu Dostawy zgodnie z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz, na koszt i ryzyko Wykonawcy, towaru do Zamawiającego oraz dostarczenie Dostawy do apteki Zamawiającego. Rozładunek produktów medycznych powinien zakończyć się wniesieniem produktów medycznych do apteki Centrum. Apteka Centrum jest umieszczona na parterze budynku. W zakres Dostawy artykułów medycznych z pakietu XIII wchodzą: przygotowanie asortymentu Dostawy zgodnie z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz, na koszt i ryzyko Wykonawcy, towaru do Zamawiającego oraz dostarczenie Dostawy na Izbę Przyjęć Zamawiającego. Rozładunek produktów medycznych powinien zakończyć się wniesieniem produktów medycznych do Izby Przyjęć Centrum. Izba Przyjęć jest umieszczona na parterze budynku. Dostawy będą realizowane na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień: w przypadku produktów będących lekami dostawa będzie realizowana szacunkowo około 5-6 razy w miesiącu; w przypadku rękawic medycznych, jednorazowego sprzętu medycznego, opatrunków i środków dezynfekcyjnych dostawa będzie realizowana szacunkowo jeden raz na 2 miesiące; w przypadku leków innych tj. Clexane, płynów infuzyjnych, gazików do dezynfekcji skóry oraz drobnego sprzętu medycznego, dostawa będzie realizowana szacunkowo jeden raz na kwartał. Dostawy mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 07:00 do 12:00. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczony w załączniku nr 2 do niniejszego SIWZ, należy traktować jako przykład najlepszego rozwiązania z punktu widzenia Zamawiającego w składanych ofertach przez Wykonawców i nie ma na celu utrudniania uczciwej konkurencji, zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy PZP. Opis ten nie uniemożliwia składania ofert na produkty równoważne do podanych w formularzu cenowym, o właściwościach nie gorszych niż opisane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zarejestrowane w Polsce równoważne odpowiedniki przedmiotu zamówienia, spełniające te same wymagania, co podane przez Zamawiającego. W przypadku kwestii równoważności leków, równoważność oznacza odpowiedniki oryginalnych leków, a więc leki posiadające taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i równoważność biologiczną wobec oryginalnego produktu leczniczego. Równoważność farmaceutyczna oznacza, że porównywalne leki zawierają taką samą ilość środka farmaceutycznego w takiej samej lub zasadniczo podobnej postaci leku (kapsułki, tabletki), odpowiadającej tym samym porównywalnym normom oraz które przeznaczone są do podawania taką sama drogą. Równoważność farmaceutyczna nie warunkuje równoważności terapeutycznej. Równoważność biologiczna oznacza, że dwa środki farmaceutyczne są równoważne biologicznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie, a ich równowartość biologiczna po podaniu w takiej samej dawce jest na tyle zbliżona, że można oczekiwać od obu środków zasadniczo takich samych efektów terapeutycznych. Równoważność terapeutyczna oznacza, że dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu, w takiej samej dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jakich można było oczekiwać na podstawie odpowiednich badań. Zamawiający prosi, aby wszelkie zmiany dokonywane w formularzu cenowym były oznaczone i opisane w formularzu ofertowym. Typ zaznaczenia Zamawiający pozostawia Wykonawcom, jednak Zamawiający zastrzega, że powinien on być jednoznaczny i czytelny przy porównywaniu ofert. Przy określaniu ilości opakowań, gdy wielkość produktu w opakowaniach nie przystaje do opisu wielkości w formularzu cenowym, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wycenił ułamkową ilość opakowań, zgodną z podaną wielkością w formularzu ofertowym, co spowoduje jednoznaczne podejście do oceny ofert a także spowoduje brak wątpliwości, co wyceny składanych ofert na leki. W przypadku, jeżeli żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub nastąpiło tymczasowe, przedłużające się w czasie, wstrzymanie produkcji, a nie ma innego leku równoważnego, którym można by było go zastąpić należy wycenić lek na podstawie ostatniej ceny rynkowej oraz dokonać adnotacji w formularzu cenowym o czasowym braku leku na rynku. Zamawiający wymaga zaoferowania stałości cen netto leków przez okres obowiązywania umowy pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający dopuszcza w okresie obowiązywania umowy zmiany cen leków mających ceny urzędowe z chwilą rozpoczęcia obowiązywania nowej ceny urzędowej. Zamawiający wymaga zgodności serii leków z danymi podanymi na fakturach. Zamawiający wymaga dostarczenia lub udostępnienia przed pierwszą dostawą kart charakterystyk produktów w języku polskim. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą leków ulotek dotyczących ich stosowania w języku polskim. Zamawiający wymaga, w zakresie pakietu IX - środki dezynfekcyjne, nieodpłatnego wyposażenia Zamawiającego w 32 dozowniki łokciowe o pojemności uwzględniającej oferowany środek, na czas trwania umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.Wykonawca określi w formularzu ofertowym telefony kontaktowe i numery faksu oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.60.00.00-6, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.13-8, 33.14.13.10-6, 33.14.00.00-3, 33.69.20.00-7, 33.14.14.20-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: drobny sprzęt medyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S.A., ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10369,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6366,32

  • Oferta z najniższą ceną: 6366,32 / Oferta z najwyższą ceną: 6366,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHULKE POLSKA Sp. z o.o, ul. Rydgiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23480,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27641,74

  • Oferta z najniższą ceną: 27641,74 / Oferta z najwyższą ceną: 27641,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: gaziki do dezynfekcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO TRADE TECHNOLOGY Sp. z o.o, ul. Jana Styki 8, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3024,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3024,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3024,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.