Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Zabrze: Uzbrojenie budownictwa mieszkaniowego
Budowa chodnika wzdłuż ulicy Legnickiej na odcinku od ulicy Szymały do ul. Sejmowej w Zabrzu - Makoszowach
Numer ogłoszenia: 180915 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzbrojenie budownictwa mieszkaniowego Budowa chodnika wzdłuż ulicy Legnickiej na odcinku od ulicy Szymały do ul. Sejmowej w Zabrzu - Makoszowach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: a)robót ziemnych, ( przesunięcie górnej krawędzi skarpy, dowiezienie gruntu, osłonę pni drzew palisadą ) b)nawierzchni chodnika o szer. 1,50 m., dł. 92,0 m. c)robót związanych z przedłużeniem przepustu rurami Wipro 1000mm. d)wybrukowanie terenu przed apteką ( około 86,0 m2 ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 700,00 zł, (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. od 09.11.2009 r. do 08.12.2009 r. Szczegółowy opis sposobu wniesienia wadium zawiera pkt. 8 SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 1.1); 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz wykonanych robót obejmujący nie mniej niż jedną robotę budowlaną polegającą na budowie chodników, lub parkingów, placów, dróg itp. z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 2) oraz dokumenty (Załączniki nr 2.(1-n)a), potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów (Załącznik nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1.Kierownik budowy - kierowanie i nadzór nad realizacją całości robót budowlanych wykształcenie: wyższe techniczne kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt. B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, ( Załącznik nr 3.3 ) D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1.Kierownik budowy- kierowanie i nadzór nad realizacją całości robót budowlanych: a)kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (Załącznik nr 3.(1-n)), b)aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 3.1.a)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Zabrzu ul. Wolności 286 41-800 Zabrze tel. 032 37 33 517.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Zabrzu ul. Wolności 286 41-800 Zabrze tel. 032 37 33 537 pok. 305.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania elektroforezy w surowicy i płynie mózgowo - rdzeniowym
- 22/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie imprez artystycznych
- Przebudowa części parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii
- "Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 1" (...)
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie i rewitalizacja skweru przy ul. Witelona 10 w Legnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Eko-Skwer w sercu miasta"
- Wykonanie wszelkich robót budowlanych i prac w związku z realizacją projektu z Budżetu Obywatelskiego nr 138 "Odbudowa i naprawa elementów małej architektury w Parku im. Rydza Śmigłego na Powiślu".
- Przedmiotem postępowania jest przywracanie walorów przyrodniczo-krajobrazowych oraz ochrona siedlisk przyrodniczych na terenie gminy Stawiguda
- "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1440G W ZAKRESIE PRZEBUDOWY UKŁADU DROGOWEGO UL. GEN. J. HALLERA I UL. 10 LUTEGO W PUCKU"
- Zagospodarowanie terenu w związku z rozbiórką budynków ośrodka policyjnego przy ul. Chojnickiej w Poznaniu, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa i przebudowa części ciągu dróg powiatowych o nr 3666W i 2032W na terenie gminy Olszanka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.