eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przebudowa istniejącego wlotu ulicy Orzeszkowej w ulicę Zawadzką w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu pn. Budowa ul. E. Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim - powiązanie dróg międzynarodowych i krajowych przez otwarcie terenów inwestycyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Tomaszów Mazowiecki: Przebudowa istniejącego wlotu ulicy Orzeszkowej w ulicę Zawadzką w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu pn. Budowa ul. E. Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim - powiązanie dróg międzynarodowych i krajowych przez otwarcie terenów inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 180886 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącego wlotu ulicy Orzeszkowej w ulicę Zawadzką w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu pn. Budowa ul. E. Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim - powiązanie dróg międzynarodowych i krajowych przez otwarcie terenów inwestycyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji. 1) roboty rozbiórkowe elementów pasa drogowego, roboty ziemne; 2) podbudowy z kruszyw łamanych pod jezdnię grub. 30 cm - 209,85 m2, 3) podbudowy zasadnicze z betonu asfaltowego grub. 10 cm - 220,15 m2, 4) wyrównanie istniejących nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną - 20,37t, 5) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 5 cm - 649 m2, 6) ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej na ławie betonowej - 6,72 m2, 7) chodniki i zjazdy bramowe z kostki betonowej grub. 8 cm o powierzchni ok. 417,10 m2, 8) układanie rur ochronnych na kablach i rurociągach, 9) urządzanie zieleńcy, 10) drogowe oznakowanie pionowe i poziome, 11) studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych O 1200 - 3 szt. 12) studzienki ściekowe uliczne betonowe O 500 z osadnikiem - 5 szt. 13) kanały z rur PVC (8kN/m2) O 150 mm - 11,70m. 14) kanały z rur PVC (8kN/m2) O 200 mm - 14,5m. 15) kanały z rur PVC (10kN/m2) O 200 mm - 9,75m, 16) demontaż odcinka linii napowietrznej AL 4x50+25 - 0,2 km, 17) demontaż 1 słupa linii napowietrznej, 18) wymiana 1 słupa na wirowany, 19) zainstalowanie 2 słupów narożnych z żerdzi wirowanych, 20) budowa odcinka linii napowietrznej AsXSn 4x70+AsXSn 2x25 - 0,098 km, 21) przełożenie przyłączy ze słupów zdemontowanych na słupy projektowe, 22) zainstalowanie wysięgników i opraw oświetleniowych OUSc-150 na projektowanych słupach narożnych, zainstalowanie ograniczników przepięć GXO-0,5/5kA. Szczegółowy zakres wg załączonej dokumentacji projektowej (projekt, kosztorys - przedmiar, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót). Do Wykonawcy należy zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji i zakończenia oraz odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000 zł. Szczegółowe informacje odnośnie form i terminu wniesienia zostały określone w SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odstępuje się od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający będzie rozumiał budowę/ przebudowę drogi o długości minimum 100 m, której elementami były: pełna konstrukcja jezdni (z podbudową i warstwami bitumicznymi), chodniki oraz kanalizacja deszczowa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odstępuje się od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udowodni dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym kluczowym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: 1) Kierownik budowy; Wymagane uprawnienia - Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej *). Wymagane doświadczenie zawodowe - w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg publicznych obejmujące wykonanie podbudów i nawierzchni bitumicznych, jako Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych. 2) Kierownik robót elektroenergetycznych; Wymagane uprawnienia - Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych/ elektroenergetycznych *). Wymagane doświadczenie zawodowe - w ciągu ostatnich 3 lat minimum 1 zadanie obejmujące budowę lub przebudowę sieci elektroenergetycznych jako Kierownik robót lub Kierownik budowy. 3) Kierownik robót wodno-kanalizacyjnych; Wymagane uprawnienia - Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacji*). Wymagane doświadczenie zawodowe - w ciągu ostatnich 3 lat minimum 1 zadanie obejmujące budowę lub przebudowę sieci kanalizacyjnych jako Kierownik robót lub Kierownik budowy. *) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000 tys. PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2) Dokumenty, z których wynika upoważnienie do złożenia i podpisania oferty (np. odpis z ewidencji działalności gospodarczej, KRS), a w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy także załączyć stosowne pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z zapisami specyfikacji. 3) Kosztorys ofertowy uproszczony. Zamawiający wymaga, aby opisy robót, rodzaj materiałów, parametry techniczne, jednostki miar i ilości w kosztorysach ofertowych odpowiadały opisom robót, rodzajowi materiałów, parametrom technicznym, jednostkom miar i ilościom z kosztorysów nakładczych zamawiającego. 4) Zestawienie wartościowe kosztorysów ofertowych i elementów robót (bez podatku VAT) - załącznik nr 7 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Okolicznościami takimi będą - po spełnieniu pierwszej przesłanki - w szczególności: 1) działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procesie opiniowania, uzgadniania, itp. i niezależne od Wykonawcy), 2) nietypowe warunki atmosferyczne uniemożliwiające lub spowalniające roboty budowlane, 3) awarie, 4) katastrofy, 5) akty wandalizmu, 6) nieprzewidziane wejście na teren budowy wykonawcy niezwiązanego z przedmiotem niniejszego zamówienia, 7) znaleziska archeologiczne, 8) ujawnione w trakcie realizacji umowy wady w dokumentacji projektowej, wymagające dostosowania lub poprawienia przez projektanta. 2. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać każdorazowo zgodę pisemną Zamawiającego na realizację ewentualnych prac zamiennych, dodatkowych. Jeżeli Wykonawca dokona ich realizacji bez wymaganej zgody, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy zapłaty wynagrodzenia za te roboty. 3. Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić Zamawiającego. 4. Roboty dodatkowe mogą być realizowane wyłącznie na mocy odrębnych umów zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, możliwa jest zmiana technologii wykonywania elementów robót. Zmiana możliwa jest jedynie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w dokumentacji technicznej, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy. 6. Na dokonanie zmiany druga strona niniejszej umowy oraz nadzór autorski muszą wyrazić pisemną zgodę. 7. Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest na własny koszt opracować niezbędną dokumentację projektowo - techniczną oraz uzyskać odpowiednie decyzje, pozwolenia i dokonać niezbędnych uzgodnień. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do osób, które pełnią role kierownika robót lub też inspektorów nadzoru. Zmiana w tym zakresie wymaga sporządzenia stosownego wniosku. 9 W przypadku, gdy zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych w stosunku do przewidzianych, Zamawiający sporządza odpowiedni protokół wraz z uzasadnieniem zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 6, pok. 6 II p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, kancelaria, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie stanowi koszty niekwalifikowane i jest częścią zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Nazwa projektu/ programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu nr UDA-RPLD.01.01.00-00-065/09-00. 2. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem tylko formy pisemnej (oryginalnej) dla czynności uzupełnienia przez wykonawców pisemnych zobowiązań, oświadczeń, dokumentów i pełnomocnictw na podst. art. 26 ust. 3 Pzp oraz złożenia przedłużenia okresu ważności wadium w formie gwarancji lub poręczenia (w przypadku gdy wadium było wymagane). 3. Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania faksu lub formy elektronicznej niezbędne jest potwierdzenie na piśmie. 4. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema, iż pismo zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z jego treścią. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, w godzinach pracy urzędu, są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Jolanta Wojtkiewicz, Roman Kalita, Janusz Łazowski, Paweł Lasota - 48 (044) 724-23-11 wew. 242, 258, 268. w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych: Adam Koziełek tel. 48 (044) 724-23-11 wew. 267, adres: e-mail - zam.pub@tomaszow-maz.pl, fax 48 (044) 724-43-59..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.