Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Dąbrowa Górnicza: Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju
Numer ogłoszenia: 180854 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655). 2. Wykonanie usługi będzie odbywać się na terenie kraju. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości Wykonawcy (kierowcy) oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy wyłonionego w drodze niniejszego postępowania, każdorazowo po zgłoszeniu planowanego wyjazdu. 4. Realizacja poszczególnych zleceń odbywać się będzie poprzez poinformowanie Wykonawcy drogą telefoniczną lub faksem przez Zamawiającego o terminie i miejscu transportu, z zastrzeżeniem, iż poinformowanie, o którym mowa będzie w terminie nie krótszym niż: a) 3 dni od zgłoszenia Wykonawcy w przypadku zamówienia dotyczącego autokaru powyżej 40 osób, b) 1 dnia od zgłoszenia Wykonawcy w przypadku zmówienia dotyczącego autokaru do 20 osób. 5. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: a) odbierania osób z siedziby Zamawiającego lub innego wcześniej uzgodnionego miejsca w wyznaczonym terminie, b) przywiezienia osób do siedziby Zamawiającego lub innego wcześniej uzgodnionego miejsca c ) zapewnienia zmiennika dla kierowcy w przypadku dłuższego wyjazdu, d) w przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego tj. najpóźniej w ciągu 1 godziny podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc. 6. Zamawiający zobowiązuje się w przypadku wyjazdów dłuższych niż 1 dzień do zapewnienia bezpłatnego pobytu i posiłku dla Wykonawcy (kierowcy/ów). 7. Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodne z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. 8. Wykonawca zapewnia kierowcę/ów z prawem jazdy kategorii adekwatnej do rodzaju pojazdów, którym świadczona jest usługa (kategoria D). 9. Wymagane środki transportu jakimi musi dysponować Wykonawca to: a) 3 autokary o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 (oraz 1 zastępczy w przypadku awarii), b) 2 autokary o liczbie miejsc siedzących do 20 (oraz jeden zastępczy w przypadku awarii). 10. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować poprzez sukcesywne zlecenia Zamawiającego w zależności od zapotrzebowań zgłaszanych przez poszczególne wydziały/komórki równorzędne Urzędu Miejskiego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.62.00 - Usługi świadczone przy użyciu autokarów turystycznych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Oryginalny kod CPV: 60.11.70.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju tj. min. 5 osób, które posiadają prawo jazdy kategorii D 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: a) co najmniej 3 autokary o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 (oraz jeden zastępczy w przypadku awarii) b) co najmniej 2 autokary/busy o liczbie miejsc siedzących do 20 (oraz jeden zastępczy w przypadku awarii) 4. Posiadają licencję aktualną na czas trwania niniejszego zamówieni na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencja nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem, zobowiążą sią, do jej przedłużenia na czas trwania umowy 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: Ocena spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedmiotowych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną na czas trwania niniejszego zamówienia licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencja nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem zobowiąże się do jej przedłużenia na czas trwania umowy - (treść oświadczenia w załączniku nr 1 do SIWZ - druk ofertowy). 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 - wskazana data podpisania oświadczenia. 4. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju tj. min. 5 osób, które posiadają prawo jazdy kategorii D -wskazana dat podpisania -(treść oświadczenia w załączniku nr 1 do SIWZ - druk ofertowy ) 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje Wykonawca tj. 1). minimum 3 autokary o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 (oraz jeden zastępczy w przypadku awarii) 2). minimum 2 autokary/busy o liczbie miejsc siedzących do 20 (oraz jeden zastępczy w przypadku awarii) - treść oświadczenia w załączniku nr 1 do SIWZ - druk ofertowy. 6. Oświadczenie, że Wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (treść oświadczenia w załączniku nr 1 do SIWZ - druk ofertowy ) Dodatkowo do oferty należy załączyć: 7. Wypełniony Druk Ofertowy - załącznik nr 1 - wskazana data podpisania. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Upoważnienie do podpisywania dokumentów do postępowania i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 11.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 9. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 10. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dabrowa Górnicza Wydział Strategii, Promocji i Komunikacji Społecznej pok. 328 (piętro III).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dabrowa Górnicza Wydział Strategii, Promocji i Komunikacji Społecznej pok. 328 (piętro III).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 10 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 11 SIWZ. W przypadku wymogów dot. potencjału sprzętowego i kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 2. Dokument wymagany w pkt. 11.1 SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt. 11.2, 11.4, 11.5, 11.6 SIWZ łącznie (w treści druku ofertowego). Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.3 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Preferowane jest, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. W tym celu niezbędne jest złożenie wraz z ofertą, przez wszystkich Wykonawców aktualnych odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierających nazwiska osób uprawnionych do występowania w obrocie prawnym i reprezentowania firmy. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 6. Oferta winna być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawców składających ofertę wspólną, pozostałe dokumenty i oświadczenia podpisuje i potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik. Natomiast oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24. ust 1 i 2 Ustawy winno być podpisane łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Catering dla Przedszkola numer 19 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym numer 6 w Dąbrowie Górniczej w okresie od 1 września 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: "Rodzina - dom budowany miłością III"
- Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania "Modernizacja pustostanów do przesiedleń" - II etap
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej (...)
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz do szkół uczniów z terenu Gminy Osjaków w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026.
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół w gminie Kolbuszowa 2025/2026"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.