Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Giżycko: Usługi ochroniarskie
Numer ogłoszenia: 180823 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2744, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 429-46-31, fax 0-87 429-46-41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2744.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochroniarskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie ochrony osób i mienia świadczone przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne ( SUFO ) na rzecz Jednostki Wojskowej 2744 Giżycko
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a.Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów b.Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania c.Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Oferta musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli, takowy występuje. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Cena może być tylko jedna i nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania). Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zapisami ustawy prawo zamówień publicznych. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania): Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Lp. Kryterium znaczenie w pkt 1. Cena usługi - C 80 pkt 2. potencjał techniczny - P 20 pkt CO = C+P 100 pkt Kryterium CENA CENA (wartość usługi ogółem z VAT): 80 PUNKTÓW MAKSYMALNA OCENA Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość pkt oferta z wyższą ceną proporcjonalnie niższą ilość punktów Kryterium wyboru ofert będzie oceniane w skali 0-80 pkt Sposób dokonywania oceny ofert: CENA = (CN : CB) x 80%x 80 pkt (max 80 punktów) gdzie: CN - cena najniższa spośród złożonych ofert, CB - cena oferty badanej Kryterium POTENCJAŁ TECHNICZNY tj. POSIADANIE WŁASNEJ GRUPY INTERWENCYJNEJ ORAZ CZAS REAGOWANIA GRUPY INTERWENCYJENEJ ( w minutach ) POTENCJAŁ TECHNICZNY = P(Punkty przyznawane wprost maksymalna ilość 20 pkt)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył warunki udziału w postępowaniu dla potwierdzenia ich spełnienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następującej dokumentacji poprzez które Wykonawca potwierdza spełnienie tychże warunków: 1. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawny, zgodnie z wymaganiami ustawowymi ( tj. Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz zgodność profilu działalności gospodarczej z przedmiotem zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Zaświadczenia z właściwych dla Wykonawcy, Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczanie opłat podatku, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub potwierdzające uzyskaną przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (art. 24 ust. 1-9 ustawy p.z.p.) 4.Ważną Koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia 5.Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE, dla osób uprawnionych do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, wymienionych w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Ewidencji Działalności Gospodarczej. 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( suma ubezpieczenia nie niższa niż 600.000 zł ) 7.Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p 8.Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p 9.Formularz ofertowy 10.Formularz cenowy usługi 11.Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego przez SKW (WSI), UOP lub ABW, wraz z załączonym do niego dokumentem imiennym potwierdzającym posiadane przeszkolenie 12.Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu planowanych do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie. 13.Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu w środki przymusu bezpośredniego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie mienia i osób, środki łączności bezprzewodowej, oraz wymaganą przez Zamawiającego broń 14.Oświadczenie o posiadaniu Grupy Interwencyjnej, która w czasie nie więcej niż 60 minut od wezwania, jest w stanie podjąć działania w celu wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia 15.Wykaz ilościowy broni palnej, sprzętu (pojazdy) i środków przymusu bezpośredniego wymaganych przez Zamawiającego, które Wykonawca winien posiadać (wydzielić) w celu realizacji przedmiotu zamówienia 16.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 usług w zakresie ochrony osób i mienia ,podobnych, przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( Zamawiający nie wymaga bezwzględnego wykazania się realizacją usług realizowanych w ramach SUFO na rzecz terenów ,komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej) 17.Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej obiektów i terenu podlegającego ochronie oraz zapoznaniu się z opracowaną w JW2744 Giżycko Instrukcją Ochrony 18.Parafowany projekt umowy 19.Imienny wykaz pracowników ochrony planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy wraz z załączonymi do niego imiennymi: poświadczeniami bezpieczeństwa, licencjami i pozwoleniami na posiadanie broni palnej, (*) 20.Wykaz numerowy i ilościowy wydzielonej broni obiektowej, przeznaczonej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (*) 21.Wykaz typów / rodzajów oraz numery rejestracyjne pojazdów będących w posiadaniu Wykonawcy, przeznaczonych do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia (*) (*) - Dokumenty, które Wykonawca winien przedstawić do wglądu Zamawiającemu, po rozstrzygnięciu postępowania jednak nie później niż przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Potencjał techniczny - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jw2744.com/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2744 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko -budynku sztabu pok. nr, 7 ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko od godz. 8.00 do godz. 11.00, -faksem /0-prefiks-87/ 429-46-31,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2744 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko ( budynek sztabu, kancelaria jawna pok.109).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego oraz produktów wędliniarskich do COS-OPO
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do COS-OPO w Giżycku
- Przebudowa drogi gminnej nr 205049N ul. Łuczańska w Giżycku
- "Budowa chodnika w Upałtach Małych"
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Usługa ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodległości tj.siedziba i Oddziały- Muzeum Więzienia Pawiak, Muzeum X Pawilonu CW, Mauzoleum Walki i Męczeństwa i Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 r.
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia obiektów Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie - od 1 sierpnia 2024 - do 1 sierpnia 2026
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.