eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › TRZYETAPOWA DOSTAWA AMBULANSU DROGOWEGO TYPU C DLA SP ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W PISZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Pisz: TRZYETAPOWA DOSTAWA AMBULANSU DROGOWEGO TYPU C DLA SP ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W PISZU
Numer ogłoszenia: 180805 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171975 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu, ul. Sienkiewicza 2, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233600, 0606 301480, faks 087 4232150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TRZYETAPOWA DOSTAWA AMBULANSU DROGOWEGO TYPU C DLA SP ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W PISZU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE I Dostawa pojazdu bazowego (ciężarowego) przystosowanego do adaptacji (zabudowy specjalistycznej) na ambulans sanitarny typu C. Zadanie I zostanie zakończone protokółem odbioru i wystawieniem faktury na pojazd bazowy nie później jednak niż do 18.12.2015 roku ZADANIE II Adaptacja (zabudowa specjalistyczna) pojazdu bazowego zgodnie z normą PN-EN 1789+A2. Zadanie II zostanie zakończone protokółem odbioru i wystawieniem faktury za adaptację pojazdu (zabudowę specjalistyczną) na ambulans sanitarny nie później jednak niż do 30.12.2015 roku ZADANIE III Wyposażenie medyczne pojazdu bazowego. Zadanie III zostanie zakończone protokołem odbioru i wystawieniem faktury za wyposażenie medyczne nie póżniej jednak niż do 30.12.2015 roku 1. Parametry wymagane opisane w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zgodne z parametrami technicznymi /zawarte w SIWZ/..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDFINANCE S.A, MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 76, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 337000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 407088,53

  • Oferta z najniższą ceną: 407088,53 / Oferta z najwyższą ceną: 407088,53

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.