eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Poznań: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 180788 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu , ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8583100, faks 61 6610545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uks.poznan.pl www.poznan.kskarbowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu. Część Nr 1 zamówienia: Dostawa używanego lub nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 73 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 73 szt. Część Nr 2 zamówienia Zamówienie dla Części II i Części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Dostawa fabrycznie nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 4 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 4 szt. Część Nr 3 zamówienia Dostawa dysku twardego 146 GB 10K SAS - ilość: 2 szt. Część Nr 4 zamówienia Dostawa UPSa - ilość: 2 szt. Część Nr 5 zamówienia Zamówienie dla Części II i Części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Dostawa pakietu oprogramowania biurowego - ilość 4 szt. Część Nr 6 zamówienia Dostawa serwerowego systemu operacyjnego - Ilość: 4 licencje Część Nr 7 zamówienia Dostawa licencji dostępowych - ilość: 100 szt. Część Nr 8 zamówienia Dostawa aktualizacji licencji ESET Endpoint Antivirus do wersji ESET Endpoint Antivirus Suite - ilość: 20 szt. Część Nr 9 zamówienia Dostawa Unitrends Virtual Backup for Citrix XenServer ENT Gold per 1 socket - licencja wieczysta z rocznym wsparciem producenta - lub równoważny - ilość: 8 szt. (licencja na 8 procesorów).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.74.10-6, 30.23.31.32-5, 31.43.00.00-9, 31.21.13.10-4, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: - formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ, pod warunkiem, że jego treść odpowiadać będzie warunkom określonym SIWZ, ustawie oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, - w celu potwierdzenia, że oferowane produkty dla Części I, II, III, IV zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy należy złożyć opis techniczny produktów które mają zostać dostarczone i których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Złożony przez Wykonawcę opis techniczny powinien opisywać i/lub wskazywać parametry (zaproponowanego przez Wykonawcę sprzętu) określone przez Zamawiającego w tabelach zawartych w Części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, dla Części I-IV zamówienia na którą/e Wykonawca złożył ofertę/y tak, aby Zamawiający dokonując ich oceny miał pełną informację o oferowanym produkcie. - w przypadku oferowania produktów równoważnych, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą opisu technicznego produktów które mają zostać dostarczone i których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Złożony przez Wykonawcę opis techniczny powinien opisywać i/lub wskazywać parametry (zaproponowanego przez Wykonawcę sprzętu i/lub oprogramowania) określone przez Zamawiającego w tabelach zawartych w Części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części zamówienia na którą/e Wykonawca złożył ofertę/y tak, aby Zamawiający dokonując ich oceny miał pełną informację o oferowanym produkcie równoważnym, - pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pozostałe dokumenty wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie ze wzorem umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uks.poznan.pl www.poznan.kskarbowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu, ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań, pok. 626, www.bip.uks.poznan.pl www.poznan.kskarbowa.gov.pl lub na pisemny wniosek Wykonawcy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu, ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań w Kancelarii Urzędu (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dla Części II i Części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa używanego lub nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 73 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 73 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa używanego lub nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 73 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 73 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.74.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. Okres dodatkowej gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 4 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 4 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ. Zamówienie dla Części II i Części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.74.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. Okres dodatkowej gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dysku twardego 146GB 10K SAS - ilość: 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dysku twardego 146GB 10K SAS - ilość: 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.32-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. Okres dodatkowej gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa UPSa - ilość: 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa UPSa - ilość: 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.00.00-9, 31.21.13.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. Okres dodatkowej gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pakietu oprogramowania biurowego - ilość 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pakietu oprogramowania biurowego - ilość 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ. Zamówienie dla Części II i Części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 7

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa serwerowego systemu operacyjnego - Ilość: 4 licencje..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerowego systemu operacyjnego - Ilość: 4 licencje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 7

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa licencji dostępowych - ilość: 100 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa licencji dostępowych - ilość: 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 7

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa aktualizacji licencji ESET Endpoint Antivirus do wersji ESET Endpoint Antivirus Suite - ilość: 20 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aktualizacji licencji ESET Endpoint Antivirus do wersji ESET Endpoint Antivirus Suite - ilość: 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 7

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa Unitrends Virtual Backup for Citrix XenServer ENT Gold per 1 socket - licencja wieczysta z rocznym wsparciem producenta - lub równoważny - ilość: 8 szt. (licencja na 8 procesorów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Unitrends Virtual Backup for Citrix XenServer ENT Gold per 1 socket - licencja wieczysta z rocznym wsparciem producenta - lub równoważny - ilość: 8 szt. (licencja na 8 procesorów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 7

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.