Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-17
Poznań: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 180788 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu , ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8583100, faks 61 6610545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uks.poznan.pl www.poznan.kskarbowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu. Część Nr 1 zamówienia: Dostawa używanego lub nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 73 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 73 szt. Część Nr 2 zamówienia Zamówienie dla Części II i Części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Dostawa fabrycznie nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 4 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 4 szt. Część Nr 3 zamówienia Dostawa dysku twardego 146 GB 10K SAS - ilość: 2 szt. Część Nr 4 zamówienia Dostawa UPSa - ilość: 2 szt. Część Nr 5 zamówienia Zamówienie dla Części II i Części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Dostawa pakietu oprogramowania biurowego - ilość 4 szt. Część Nr 6 zamówienia Dostawa serwerowego systemu operacyjnego - Ilość: 4 licencje Część Nr 7 zamówienia Dostawa licencji dostępowych - ilość: 100 szt. Część Nr 8 zamówienia Dostawa aktualizacji licencji ESET Endpoint Antivirus do wersji ESET Endpoint Antivirus Suite - ilość: 20 szt. Część Nr 9 zamówienia Dostawa Unitrends Virtual Backup for Citrix XenServer ENT Gold per 1 socket - licencja wieczysta z rocznym wsparciem producenta - lub równoważny - ilość: 8 szt. (licencja na 8 procesorów).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.74.10-6, 30.23.31.32-5, 31.43.00.00-9, 31.21.13.10-4, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: - formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ, pod warunkiem, że jego treść odpowiadać będzie warunkom określonym SIWZ, ustawie oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, - w celu potwierdzenia, że oferowane produkty dla Części I, II, III, IV zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy należy złożyć opis techniczny produktów które mają zostać dostarczone i których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Złożony przez Wykonawcę opis techniczny powinien opisywać i/lub wskazywać parametry (zaproponowanego przez Wykonawcę sprzętu) określone przez Zamawiającego w tabelach zawartych w Części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, dla Części I-IV zamówienia na którą/e Wykonawca złożył ofertę/y tak, aby Zamawiający dokonując ich oceny miał pełną informację o oferowanym produkcie. - w przypadku oferowania produktów równoważnych, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą opisu technicznego produktów które mają zostać dostarczone i których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Złożony przez Wykonawcę opis techniczny powinien opisywać i/lub wskazywać parametry (zaproponowanego przez Wykonawcę sprzętu i/lub oprogramowania) określone przez Zamawiającego w tabelach zawartych w Części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części zamówienia na którą/e Wykonawca złożył ofertę/y tak, aby Zamawiający dokonując ich oceny miał pełną informację o oferowanym produkcie równoważnym, - pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pozostałe dokumenty wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie ze wzorem umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uks.poznan.pl www.poznan.kskarbowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu, ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań, pok. 626, www.bip.uks.poznan.pl www.poznan.kskarbowa.gov.pl lub na pisemny wniosek Wykonawcy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu, ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań w Kancelarii Urzędu (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dla Części II i Części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa używanego lub nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 73 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 73 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa używanego lub nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 73 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 73 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.74.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 88
- 2. Okres dodatkowej gwarancji - 12
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 4 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego komputera mobilnego z zasilaczem zewnętrznym - ilość 4 szt. oraz fabrycznie nowej myszki komputerowej pochodzącej z oferty producenta notebooka - ilość 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ. Zamówienie dla Części II i Części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.74.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 88
- 2. Okres dodatkowej gwarancji - 12
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dysku twardego 146GB 10K SAS - ilość: 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dysku twardego 146GB 10K SAS - ilość: 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.32-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 88
- 2. Okres dodatkowej gwarancji - 12
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa UPSa - ilość: 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa UPSa - ilość: 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.00.00-9, 31.21.13.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 88
- 2. Okres dodatkowej gwarancji - 12
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pakietu oprogramowania biurowego - ilość 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pakietu oprogramowania biurowego - ilość 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ. Zamówienie dla Części II i Części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 93
- 2. Termin realizacji zamówienia - 7
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa serwerowego systemu operacyjnego - Ilość: 4 licencje..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerowego systemu operacyjnego - Ilość: 4 licencje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 93
- 2. Termin realizacji zamówienia - 7
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa licencji dostępowych - ilość: 100 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa licencji dostępowych - ilość: 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 93
- 2. Termin realizacji zamówienia - 7
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa aktualizacji licencji ESET Endpoint Antivirus do wersji ESET Endpoint Antivirus Suite - ilość: 20 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aktualizacji licencji ESET Endpoint Antivirus do wersji ESET Endpoint Antivirus Suite - ilość: 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 93
- 2. Termin realizacji zamówienia - 7
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa Unitrends Virtual Backup for Citrix XenServer ENT Gold per 1 socket - licencja wieczysta z rocznym wsparciem producenta - lub równoważny - ilość: 8 szt. (licencja na 8 procesorów).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Unitrends Virtual Backup for Citrix XenServer ENT Gold per 1 socket - licencja wieczysta z rocznym wsparciem producenta - lub równoważny - ilość: 8 szt. (licencja na 8 procesorów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 93
- 2. Termin realizacji zamówienia - 7
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Przedłużenie ważności licencji typu Microsoft 365
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





