eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ Z DOSTAWĄ TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Gdańsk: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ Z DOSTAWĄ TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
Numer ogłoszenia: 180780 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3477800, fax 058 3477816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ Z DOSTAWĄ TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej dla 34 numerów abonenckich przez okres 24 miesięcy od dnia określonego w umowie wraz z dostawą 34 fabrycznie nowych aparatów telefonicznych z wyposażeniem i kartami SIM.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej Oryginalny kod CPV: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy ,a w tym: 1)Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy m.in. w kontekście: 1)czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; 2)czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo; 3)czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; 4)czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; 5)czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejscu oryginału została potwierdzona (za zgodność) przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione; 6)czy złożony dokument jest kompletny. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła (spełnia nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Do załącznika nr 1 należy dołączyć specyfikacje określające jednoznacznie parametry techniczne zaproponowanych w ofercie aparatów telefonicznych w celu porównania ich z minimalnymi wymogami SIWZ. 3.Do załącznika nr 1 należy dołączyć specyfikacje opisującą szczegółowo warunki abonamentów w poszczególnych sześciu grupach - ilość proponowanych minut do wykorzystania w ramach abonamentu w zależności od połączeń do poszczególnych sieci (sieci Wykonawcy, pozostałych sieci komórkowych i sieci stacjonarnych) itp. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 6.Oświadczenia zgodnie z art.24 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ (Dokumenty o których mowa powyżej muszą być przedstawione w formie oryginałów, dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą (za zgodność z oryginałem) potwierdzonych osobiście przez Wykonawcę lub przez jego prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - powinno być dołączone do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk/zamowienia_publ

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku ul. Sosnowa 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia: 2007-10-09 do godz. 09.00 w siedzibie zamawiającego Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku ul.Sosnowa 2 - sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 1.10.2007 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.