eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRoboty budowlane w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Olsztyn: Roboty budowlane w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7
Numer ogłoszenia: 180662 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241450, fax 089 5241477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ogrodzenia posesji Inspektoratu w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7 Wykonanie remontu kładki wejściowej do budynku Inspektoratu w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym jako osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej i prowadzą działalność odpowiadającą niniejszemu zamówieniu. 2.Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: zatrudniają pracowników posiadających potwierdzone uprawnieniami kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, zatrudniają pracowników nadzoru uprawnionych do nadzorowania robót w branżach budowlanej, wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane której przedmiotem było wykonanie remontu o podobnym charakterze i wartości robót brutto równej co najmniej 50 000zł. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zrealizowanych robót budowlanych o wartości brutto każdej roboty minimum 50 000zł wraz z dokumentem od zleceniodawcy potwierdzającym, że roboty te zostały zrealizowane należycie ( opinie, referencje, itp. ). W wykazie należy ująć tylko te roboty, na które Wykonawca posiada opinię lub referencję. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na zakup potrzebnych do wykonania zamówienia materiałów i urządzeń oraz na wynagrodzenia pracowników. 4.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.W przypadku, gdy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (art. 23 pkt 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonywana na zasadzie ,spełnia , nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22. (Zał. nr 2) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.Listę pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz kserokopie dokumentów, stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia.(Zał. nr 4) 7.Listę min. 3 prac odpowiadających swoim rodzajem robotom określonym w niniejszym zamówieniu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. (Zał. nr 3) 8.W wypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (art. 23 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Szarych szeregów 7 10-072 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Szarych szeregów 7 10-072 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie ogrodzenia posesji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rozbiórka istniejącego ogrodzenia wykonanego z siatki w ramkach na slupkach metalowych na fundamencie betonowym o wym. ok. h-80cm s=30cm - długość ogrodzenia ok. 50 mb 2.Wykonanie w/w ogrodzenia na fundamencie betonowym z okładziną płytkami klinkierowymi, słupki stalowe, wypełnienie między słupkami panele stalowe o szer ok. 2,5 m wys. ok.1,5 m. 3.Wykonanie nowego ogrodzenia panele systemowe wykonane z prętów stalowych ( np. panele Folk firmy Plast-met w Trzebnicy lub równoważne)na cokole betonowym dł. ogrodzenia ok. 38m z bramą rozwieralną dwuskrzydłową o szer 4m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu kładki wejściowej do budynku administracyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Częściowa rozbiórka wykonanie zbrojenia i wylanie na mokro płyty kładki o wym.B= 1,20 m długości ok.8m posadowionej na 2-ch kolumnach podpartej do ściany budynku i naturalnej skarpy terenu. 2.Częściowa rozbiórka i naprawa betonowych biegów schodowych (11 stopni). 3.Wyłożenie kładki i biegów schodowych płytami granitowymi płomieniowanymi. 4.Wykonanie barierek ze stali kwasoodpornej. 5.Wykonanie zadaszenia drzwi wejściowych konstrukcja ze stali kwasoodpornej. 6.Remont chodnika o szer ok. 1,20m dł. ok. 30m (rozbiórka obrzeży , płyt chodnikowych i ułożenie polbruku) 7.Remont chodnika o szer ok. 2,50m dł. ok. 20m (rozbiórka obrzeży , płyt chodnikowych i ułożenie polbruku)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.