Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Pieńsk: REMONT URZĘDU
MIASTA I GMINY PIEŃSK
Numer ogłoszenia: 180609 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieńsk, ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786511/13, fax 075 7786405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://piensk.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT URZĘDU MIASTA I GMINY PIEŃSK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania zadania jest REMONT URZĘDU MIASTA I GMINY PIEŃSK Zakres zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze - zabezpieczenie folią osłonową parkietów ,drzwi, okien oraz glazury w sanitariatach. W pomieszczeniach o numerach inwentaryzacyjnych 1.1. , 1.2. , 1.5. , 1.12. , 1.13. , należy zdemontować wykładziny PCV, usunąć stare powłoki malarskie oraz przewody instalacji elektrycznej. W pomieszczeniach o numerach inwentaryzacyjnych 1.3. , 1.4. ,1.10 , należy zdemontować wykładzinę dywanową, usunąć stare powłoki malarskie oraz przewody instalacji elektrycznej. W pomieszczeniu 1.11. dokonać demontażu istniejącego parkietu pozostałe roboty przygotowawcze j.w. w opisie. Roboty rozbiórkowe - w ramach robót rozbiórkowych należy rozebrać ściankę działowej gr 12 cm która dzieli pomieszczenia o nr 1.2. , 1.3. W pomieszczeniu 1.1 należy zdemontować szafę wnękową o powierzchni 12 m 2, wyrównanie wnęki płytą G-K o powierzchni ok. 4 m 2 Roboty budowlane wykonawcze: W pomieszczeniach 1.1. , 1.2. , 1.3. , 1.4. , 1.5. , 1.7. , 1.10. , 1.11. , 1.12. , 1.13. , 1.14. należy ułożyć nowe przewody elektryczne Cu 3 x 2,5 mm 2 i połączyć je z istniejącymi przewodami wyprowadzonymi z korytarza. Do w/w pomieszczeń zamontować po dwa panele 5- cio wtykowe z uziemieniem na każde z pomieszczeń wraz z podłączeniem oświetlenia. Po wykonaniu i odbiorze instalacji elektrycznej (wraz z wymaganymi pomiarami) należy wykonać gładzie gipsowe do 3 mm (wyrównanie powierzchni ścian i sufitów). W miejscach rysowania ścian należy wykonać odpowiednie zabiegi konstrukcyjne eliminujące przyczynę zaistniałych pęknięć. Odpowiednio przygotowane podłoże zagruntować i pomalować farbami lateksowymi wysokiej odporności. Kolory farb należy uzgodnić z zamawiającym Posadzki wyrównać wylewką samopoziomującą i ułożyć nową wykładzinę. Posadzki w pomieszczeniach 1.6., 1.7., 1.8., 1.9 należy uzupełnić brakującymi elementami parkietu, ocyklinować i polakierować lakierem o wysokiej twardości. W pomieszczeniach 1.6 i 1.9. należy wymienić skrzydła drzwiowe (na nowe wraz z uszczelkami, bez ościeżnic). Zadanie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 2, (natomiast wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty, o których mowa w w §2 ust 1 pkt 1 lit a i c) oraz dokumentów określonych w § 1 ust. 2 pkt 1, 3, 5,6, ust 3 pkt 3, § 3 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert złożonych przez wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz ofert nie odrzuconych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożona o f e r t a musi zawierać p r a w i d ł o w o w y p e ł n i o n e i a k t u a l n e następujące dokumenty i oświadczenia (wg załączonych wzorów), potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y - Załącznik do siwz. 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że n i e p o d l e g a wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać realizację przynajmniej jednej roboty polegającej na remoncie wewnętrznym obiektu budowlanego i wymianie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach budynku. Cechy i charakterystyka robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 5) Wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w budownictwie - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2 i art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane - t.j. z 2006 r., Dz.U.Nr 156, poz 1118) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 7) Oświadczenie wykonawcy, że sprzęt, którym będą wykonywane roboty oraz materiały, które zostaną wbudowane spełniają wymogi specyfikacji technicznej (treść oświadczenia zawarta w formularzu oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piensk.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pieńsku ul. Bolesławiecka 29 sekretariat.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pieńsku ul. Bolesławiecka 29 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI PIEŃSK
więcej: przetargi PIEŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Modernizacja parteru oraz schodów wejściowych budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Dużej Cerkwicy
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





