eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › ABC Przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Pleszew: ABC Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 180595 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149813 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI dla grupy do 25 osób bezrobotnych. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 20 sierpnia 2012r. Czas realizacji: do trzech tygodni. Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - ogółem minimum 100 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ Opis przedmiotu zamówienia. Szkolenie powinno przygotować uczestników - merytorycznie i praktycznie - do podjęcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia musi zawierać między innymi niżej określone zagadnienia, które stanowią minimum programowe: -Zasady tworzenia biznesplanu; -Indywidualna działalność gospodarcza - instytucje udzielające pomocy; -Rejestracji firmy; -Prawne aspekty prowadzenia firmy oraz badanie rynku i zewnętrzne źródła finansowania; - Formy opodatkowania; - Przepisy związane ze zwrotem równowartości odzyskanego podatku od zakupionych towarów i usług, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, w ramach przyznanego dofinansowania z Urzędu Pracy (rozporządzenie MPiPS z dnia 25 lipca 2011 roku w sprawie dokonywania z Funduszu Pracy refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej); - Planowanie wejścia na rynek; -Dysponowanie środkami finansowymi w firmie w sposób zapewniający utrzymanie działalności gospodarczej; -Działanie firmy w sytuacji kryzysowej i sposoby przeciwdziałania bankructwu; -Zagadnienia prawne dotyczące uruchamiania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej; -Zagadnienia finansowo-księgowe i podatkowe /ZUS, Urząd Skarbowy, deklaracje podatkowe/; -Podstawowe zagadnienia z prawa pracy; -Marketing i tworzenie wizerunku firmy; -Techniki negocjacji handlowych; -Analiza SWOT; -Programy komputerowe do prowadzenia firmy; Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykładowcy muszą mieć wykształcenie wyższe magisterskie. Kwalifikacje wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć. Wykonawca musi zapewnić więcej niż jednego wykładowcę do realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, potrzebne do realizacji szkolenia i opatrzone logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI ,a także odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych do realizacji części teoretycznej i praktycznej oraz zaplecze higieniczno-sanitarne. Wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w kubki, kawę, herbatę, cukier, wodę, ciastka lub kanapki. Wykonawca zapewni minimum 25 laptopów dla uczestników na czas trwania szkolenia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą musi zgłosić się do PUP Pleszew (pokój nr 12), w celu zapoznania się z obowiązującymi drukami biznesplanu, zgodnymi z PROJEKTEM MIKROPRZEDSIĘBIORCA. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Szkolenie będzie się odbywało w dni powszednie od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie i kończyło się najpóźniej o godz. 17.00. Szkolenie nie może być krótsze niż 5 godzin dziennie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL PROJEKT MIKROPRZEDSIĘBIORCA Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju Kompetencji, ul. Ogrodowa 13, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14880,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.