eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa materiałów biurowych do Sądu Okręgowego w Katowicach w podziale na zadaniaZadanie nr 1 - Zakup i dostawa materiałów biurowych do Sądu Okręgowego w Katowicach; Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa kopert do Sądu Okręgowego w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Katowice: Zakup i dostawa materiałów biurowych do Sądu Okręgowego w Katowicach w podziale na zadania: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa materiałów biurowych do Sądu Okręgowego w Katowicach; Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa kopert do Sądu Okręgowego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 180566 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125202 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych do Sądu Okręgowego w Katowicach w podziale na zadania: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa materiałów biurowych do Sądu Okręgowego w Katowicach; Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa kopert do Sądu Okręgowego w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki nr 3a do SIWZ - dla zadania nr 1 oraz nr 3b do SIWZ dla zadania nr 2, dotyczące poszczególnych zadań. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji innej niż wskazana w spisie spowoduje odrzucenie oferty. Załączniki nr 3a - 3b do SIWZ zawierają wytyczne dotyczące wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty co najmniej 12 - miesięczną gwarancją, liczoną od dnia dostawy. Wymagane ilości poszczególnych pozycji wykazu są ilościami maksymalnymi i służą do wyliczenia ceny ofertowej brutto. Ostateczne ilości poszczególnych materiałów biurowych, które będą zrealizowane w wyniku niniejszego postępowania będą wynikać z potrzeb Zamawiającego, jednak ich ilość nie będzie mniejsza niż 70% ilości maksymalnych dla każdej pozycji wykazu. Realizacja zamówienia odbywać się będzie etapami tj. nie więcej niż 10 dostaw o wartości nie mniejszej niż 10 % ceny ofertowej zadania każda. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot umowy, zgodnie z zamawianą ilością i rodzajem, na własny koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego na adres: Katowice, ul. Francuska 38,w terminie do 14 dni od daty złożenia zamówienia. Oferowany asortyment musi być oryginalnie zapakowany oraz nieużywany...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa materiałów biurowych do Sądu Okręgowego w Katowicach w podziale na zadania: Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa kopert do Sądu Okręgowego w Katowicach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURTOWA SPRZEDAŻ KOPERT DRUKI, ART. PAPIERNICZE KUJBIDA LESZEK, ul. Prandoty 41 Przyprostynia, 64-360 Zbąszyń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56894,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57261,42

  • Oferta z najniższą ceną: 57261,42 / Oferta z najwyższą ceną: 60275,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.