eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-DobrzyńZmiana sposobu użytkowania pomieszczeń użyteczności publicznej na dzienny środowiskowy dom samopomocy wraz z niezbędną adaptacją i przebudową; dz. nr 89/48 obręb 0005 , miasto Golub-Dobrzyń ul. Dr J.G. Koppa 1A.



Ogłoszenie z dnia 2017-02-01

Ogłoszenie nr 18055 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.

Golub-Dobrzyń: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń użyteczności publicznej na dzienny środowiskowy dom samopomocy wraz z niezbędną adaptacją i przebudową; dz. nr 89/48 obręb 0005 , miasto Golub-Dobrzyń ul. Dr J.G. Koppa 1A.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Golubsko-Dobrzyński, krajowy numer identyfikacyjny 87112421300000, ul. Plac 1000-lecia  25, 87400   Golub-Dobrzyń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 683 53 80/81, faks 56 475 61 11, e-mail starosta.cgd@powiatypolskie.pl; konczalska@golub-dobrzyn.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń użyteczności publicznej na dzienny środowiskowy dom samopomocy wraz z niezbędną adaptacją i przebudową; dz. nr 89/48 obręb 0005 , miasto Golub-Dobrzyń ul. Dr J.G. Koppa 1A.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń użyteczności publicznej na dzienny środowiskowy dom samopomocy wraz z niezbędną adaptacją i przebudową. Inwestycja realizowana będzie na działce nr 89/48, obręb ewidencyjny 0005 Golub-Dobrzyń - M. Zakres prac związanych z realizacją inwestycji : o Stolarka okienna i drzwiowa o Dach o Elewacja o Roboty murowe o Posadzki o Tynki i okładziny ścienne o Roboty malarskie o Zagospodarowanie terenu o Instalacja kanalizacji wewnętrznej o Instalacja wodociągowa o Instalacja centralnego ogrzewania o Instalacja ciepła technologicznego o Instalacja wentylacji mechanicznej o Roboty budowlane instalacyjne o Instalacja elektryczna Instalacja informatyczna, TV, telefoniczna

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45215221-2, 45453000-7, 45410000-4, 45442100-8, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT689497.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo-Usługowa Instal-System,  ,  ul.Maszynowa 20,  87-100,  Toruń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 692541,51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 692541,51
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 692541,51
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  wolnej ręki  na podstawie art. 67ust.1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki : art. 67 ust.1 pkt 4 Pzp. Podstawa faktyczna : Zamawiający zobligowany był do wykluczenia z postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jedynego wykonawcy, który złożył ofertę. Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu - podmiot trzeci na zasoby którego powoływał się w postępowaniu, ze względu na podpisany kontrakt i terminy jego realizacji nie był w stanie wziąć udziału w realizacji zadania. Wykonawca w związku z zaistnieniem przyczyn od niego niezależnych nie był w stanie przedstawić innego podwykonawcy, jak i samodzielnie zrealizować przedmiotowych robót i należało go wykluczyć z postępowania. Jego oferta została odrzucona. Zważywszy na powyższe Zamawiający zdecydował o zastosowaniu trybu z wolnej ręki w niniejszym postępowaniu. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione. Ze względu na wartość udzielonego zamówienia - poniżej 209 000 euro, Zamawiający nie był zobligowany na podst. art.67 ust.2 Pzp do zawiadomienia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o jego wszczęciu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.