Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 18055 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Golub-Dobrzyń: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń użyteczności publicznej na dzienny środowiskowy dom samopomocy wraz z niezbędną adaptacją i przebudową; dz. nr 89/48 obręb 0005 , miasto Golub-Dobrzyń ul. Dr J.G. Koppa 1A.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Golubsko-Dobrzyński, krajowy numer identyfikacyjny
87112421300000, ul.
Plac 1000-lecia
25,
87400
Golub-Dobrzyń, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
56 683 53 80/81, faks
56 475 61 11, e-mail
starosta.cgd@powiatypolskie.pl; konczalska@golub-dobrzyn.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń użyteczności publicznej na dzienny środowiskowy dom samopomocy wraz z niezbędną adaptacją i przebudową; dz. nr 89/48 obręb 0005 , miasto Golub-Dobrzyń ul. Dr J.G. Koppa 1A.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń użyteczności publicznej na dzienny środowiskowy dom samopomocy wraz z niezbędną adaptacją i przebudową. Inwestycja realizowana będzie na działce nr 89/48, obręb ewidencyjny 0005 Golub-Dobrzyń - M. Zakres prac związanych z realizacją inwestycji : o Stolarka okienna i drzwiowa o Dach o Elewacja o Roboty murowe o Posadzki o Tynki i okładziny ścienne o Roboty malarskie o Zagospodarowanie terenu o Instalacja kanalizacji wewnętrznej o Instalacja wodociągowa o Instalacja centralnego ogrzewania o Instalacja ciepła technologicznego o Instalacja wentylacji mechanicznej o Roboty budowlane instalacyjne o Instalacja elektryczna Instalacja informatyczna, TV, telefoniczna
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45215221-2,
45453000-7,
45410000-4,
45442100-8,
45332200-5,
45332300-6,
45332400-7,
45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT689497.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 692541,51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki
na podstawie art. 67ust.1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki : art. 67 ust.1 pkt 4 Pzp.
Podstawa faktyczna : Zamawiający zobligowany był do wykluczenia z postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jedynego wykonawcy, który złożył ofertę. Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu - podmiot trzeci na zasoby którego powoływał się w postępowaniu, ze względu na podpisany kontrakt i terminy jego realizacji nie był w stanie wziąć udziału w realizacji zadania. Wykonawca w związku z zaistnieniem przyczyn od niego niezależnych nie był w stanie przedstawić innego podwykonawcy, jak i samodzielnie zrealizować przedmiotowych robót i należało go wykluczyć z postępowania. Jego oferta została odrzucona.
Zważywszy na powyższe Zamawiający zdecydował o zastosowaniu trybu z wolnej ręki w niniejszym postępowaniu. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.
Ze względu na wartość udzielonego zamówienia - poniżej 209 000 euro, Zamawiający nie był zobligowany na podst. art.67 ust.2 Pzp do zawiadomienia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o jego wszczęciu.
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Przebudowa drogi gminnej nr 110226 C w miejscowości Sokoligóra
- "Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego"
- Dostawa sprzętu do wykonywania procedur urologicznych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Golubiu - Dobrzyniu
- Budowa boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy przy Zespole Szkół Miejskich przy ul. Żeromskiego w Golubiu-Dobrzyniu
- Poprawa stanu technicznego ul. Słuchajskiej w Golubiu-Dobrzyniu od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2111C do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 569
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Rozbudowa wraz przebudową budynku gminnego z przeznaczeniem na żłobek we Wrockach
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.