eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przebudowa dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Zamość: Przebudowa dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 180473 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbnet.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Przebudowa drogi gminnej Płoskie - Stara Wieś Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 110393 L polega na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno -asfaltowej o grubości 4 cm po wyrównaniu i ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy -2000 m, szerokość nawierzchni - 5 m na długości 1760 m, oraz 4 m na długości 240 m. Do wykonania również elementy odwodnienia - rowy, studnie chłonne, do przestawienia część płotów - zgodnie z przedmiarem. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 10 listopad 2012 r. Słownik CPV: 45111200-0, 45230000-8, 45233120-6, 45112100-6, 45233290-8 Część 2 Budowa ciągów komunikacyjnych w m. Kalinowice etap I - droga gminna nr 110410L Zamówienie obejmuje budowę ciągów komunikacyjnych w m. Kalinowice - etap I, południowa strona drogi krajowej nr 17 - droga gminna nr 110410 L. Przebudowa drogi polega na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po wyrównaniu i ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy - 778 m, szerokość nawierzchni - 5 cm. Do wykonania również elementy odwodnienia ścieki z elementów betonowych, studnie chłonne, do przebudowy dwa włączenia do drogi powiatowej Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 10 listopad 2012 r. Słownik CPV: 45111200-0, 45111100-9, 45221000-2, 45233123-7, 45233290-8, 45100000-8 Część 3 Budowa ciągów komunikacyjnych w m. Kalinowice - etap I południowa strona drogi krajowej nr 17 - droga o nr geod 56/19 oraz 57/41: Zamówienie obejmuje przebudowę drogi polegającą na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po wyrównaniu i ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy 257 m, szerokość nawierzchni 4 m na długości 230 m, dalej 3 m. Do wykonania również elementy odwodnienia ścieki z elementów betonowych, studnia chłonna. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 15 październik 2012 r. Słownik CPV: 45111200-0, 45233123-7, 45111000-8, 45233290-8 Część 4 Budowa drogi w m. Skokówka, ul. Osiedlowa: Przebudowa drogi polega na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po wyrównaniu i ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy 232 m, szerokość nawierzchni - 4 m. Do wykonania również elementy odwodnienia - ścieki z elementów betonowych, studnie chłonne. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 15 październik 2012 r. Słownik CPV: 45111200-0, 45110000-1, 45233123-7, 45230000-8, 45111240-2, 45233290-8, 45233252-0 Część 5 Budowa dróg wewnętrznych na osiedlu Ferencówka - boczna od drogi gminnej nr 110435L - droga o nr geod. 1057/5: Przebudowa drogi polega na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po wyrównaniu i ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy 172 m, szerokość nawierzchni - 3 m. Do wykonania również elementy odwodnienia, ścieki uliczne, studnie chłonne. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 15 październik 2012 r. Słownik CPV: 45111200-0, 45110000-1, 45233123-7, 45230000-8, 45111240-2, 45233290-8, 45233252-0 Część 6 Budowa drogi Sitaniec - ZS Sitaniec Przebudowa drogi polega na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm po ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy - 125 m, szerokość nawierzchni - 4 m na długości 27 m na dalszym odcinku szerokość 3 m. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 15 październik 2012 r. Słownik CPV: 45111200-0, 45233123-7, 45111000-8, 45233290-8 Zadanie podzielone jest na 6 odrębnych części. Wykonawcy mogą składać oferty na 6 części lub mniej ( minimalnie na 1, maksymalnie na 6) Każda część zadania musi być wyceniona oddzielnie, tzn., należy zastosować zał. nr 1 - formularz ofertowy do każdej części zadania i kosztorys ofertowy załącznik nr 2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • art.67 ust.6 ustawy pzp. ( do 50 %)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.11.21.00-6, 45.23.32.90-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć załącznik nr 6 Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem 2 dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, - że roboty budowlane ( budowa, przebudowa) została wykonana z należytą starannością zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, lub wartości nie mniejszej niż: Dla części 1 - 800 000,00 zł, brutto (słownie: osiemset tysięcy zł) Dla części 2 - 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy zł) Dla części 3 - 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) Dla części 4 - 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy zł) Dla części 5 - 70 000,00 zł brutto ( słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) Dla części 6 - 70 000,00 zł brutto ( słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł ) Warunek zostanie spełniony, jeżeli do wykazu zostaną dołączone stosowne dokumenty od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty . - załącznik nr 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Warunek zostanie spełniony, jeżeli do wykazu zostaną dołączone informacje dotyczące osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami poszczególnych branż: budowlana, załącznik nr 7.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - zał nr 1 2) kosztorys ofertowy - zał nr 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ogólne warunki umowy na jakich Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z wybranym Wykonawcą zawarte są w projekcje umowy stanowiącym załącznik do niniejszej siwz. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w zawartej umowie w przypadku: nieprzewidzianych niekorzystnych warunków gruntowych; nieprzewidzianych niekorzystnych warunków atmosferycznych; zmiany zakresu robót w trakcie realizacji inwestycji; zmiany w projekcie; zmiany warunków finansowania zmiany technologiczne zmiany terminów zakończenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.zamosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesanta, stanowisko nr 1, w terminie do dnia 05.09.2012 r otwarcie otwarcie godz 09:30, świetlica Urzędu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ciągów komunikacyjnych w m. Kalinowice etap I - droga gminna nr 110410L.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ciągów komunikacyjnych w m. Kalinowice etap I - droga gminna nr 110410L Zamówienie obejmuje budowę ciągów komunikacyjnych w m. Kalinowice - etap I, południowa strona drogi krajowej nr 17 - droga gminna nr 110410 L. Przebudowa drogi polega na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po wyrównaniu i ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy - 778 m, szerokość nawierzchni - 5 cm. Do wykonania również elementy odwodnienia ścieki z elementów betonowych, studnie chłonne, do przebudowy dwa włączenia do drogi powiatowej Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 10 listopad 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.22.10.00-2, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ciągów komunikacyjnych w m. Kalinowice - etap I południowa strona drogi krajowej nr 17 - droga o nr geod 56/19 oraz 57/41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę drogi polegającą na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po wyrównaniu i ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy 257 m, szerokość nawierzchni 4 m na długości 230 m, dalej 3 m. Do wykonania również elementy odwodnienia ścieki z elementów betonowych, studnia chłonna. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 15 październik 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.23-7, 45.11.10.00-8, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa drogi w m. Skokówka, ul. Osiedlowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi polega na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po wyrównaniu i ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy 232 m, szerokość nawierzchni - 4 m. Do wykonania również elementy odwodnienia - ścieki z elementów betonowych, studnie chłonne. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 15 październik 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.31.23-7, 45.23.00.00-8, 45.11.12.40-2, 45.23.32.90-8, 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa dróg wewnętrznych na osiedlu Ferencówka - boczna od drogi gminnej nr 110435L - droga o nr geod. 1057/5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi polega na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po wyrównaniu i ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy 172 m, szerokość nawierzchni - 3 m. Do wykonania również elementy odwodnienia, ścieki uliczne, studnie chłonne. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 15 październik 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.31.23-7, 45.23.00.00-8, 45.11.12.40-2, 45.23.32.90-8, 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budowa drogi Sitaniec - ZS Sitaniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi polega na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm po ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia. Długość drogi do przebudowy - 125 m, szerokość nawierzchni - 4 m na długości 27 m na dalszym odcinku szerokość 3 m. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin wykonania 15 październik 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.23-7, 45.11.10.00-8, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.