Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Opole: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 416 NA ODCINKU GŁUBCZYCE SADY-GŁUBCZYCE
Numer ogłoszenia: 18046 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 416 NA ODCINKU GŁUBCZYCE SADY-GŁUBCZYCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest budowę kanalizacji deszczowej i ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 na odcinku Głubczyce Sady-Głubczyce zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: a) przebudowę trzech przepustów pod drogą: - wyburzenie ścianek czołowych we wszystkich przepustach, - w przepuście nr 1 i 3 należy umieścić rurę stalową, a powstałą pomiędzy starą a nową konstrukcją wolną przestrzeń należy wypełnić zaprawą cementowo-pisakową z zastosowaniem plastyfikatorów i środków spęczniających mieszankę, - w przepuście nr 2 należy wymienić skrajne rury żelbetowe o średnicy 80 cm, - w wszystkich przepustach należy po stronie wylotów odbudować ścianki czołowe, natomiast po stronie wlotów należy wykonać komory wlotowe (osadniki - komory połączeniowe), - skarpy i dna wlotów należy obrukować kostką kamienną, b) budowę kanalizacji: - montaż separatorów z osadnikami (urządzenia podczyszczające), - montaż studni rewizyjnych, - regulację wysokościowa studni rewizyjnych, -montaż studzienek ściekowych, - regulację wysokościowa studzienek ściekowych, - wykonanie drenażu z rur z tworzyw sztucznych, - ułożenie kanałów z rur żelbetowych łączonych na uszczelkę o średnicy 300 mm, - ułożenie kanałów z rur żelbetowych łączonych na uszczelkę o średnicy 500 mm, c) przebudowę drogi polegająca na wykonaniu poszerzenia jezdni, d) wykonanie wzmocnienia nawierzchni bitumicznej, e) wykonanie chodnika, ścieżki pieszo-rowerowej i wjazdów na posesję z kostki brukowej betonowej, f) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, g) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, h) wykonanie tablic pamiątkowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum: a) 2 zadania w zakresie robót drogowych o wartości co najmniej 8.000.000,00 PLN brutto każde, b) nawierzchnie z SMA o powierzchni 50.000 m2, c) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o powierzchni 15.000 m2. Zamawiający poprzez roboty drogowe będzie rozumiał budowę, przebudowę i rozbudowę dróg, chodników i parkingów z lub bez kanalizacji deszczowej z wyłączeniem kanalizacji sanitarnej i remontów dróg na drogach wojewódzkich i krajowych. Roboty określone w podpunktach b) i c) muszą zostać spełnione w maksymalnie trzech zadaniach oraz mogą być wykonane w ramach zadań wykazanych jako spełnienie warunku określonego w podpunkcie a). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 5 lat oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa, b) kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 3 lat oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa, c) kierownik robót mostowych posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 3 lata oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. Przez wymagania minimalne doświadczenia zawodowego dla powyższych stanowisk rozumie się lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych. Kierownicy robót sanitarnych i mostowych muszą posiadać uprawnienia budowlane stosowne do rodzaju robót (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: a) wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych o wydajności minimum 100 t/h ze sterowaniem w pełni automatycznym - 1 szt., b) rozkładarka mieszanek mineralno-bitumicznych o szerokości minimum 7,0 m ze sterowaniem automatycznym - 1 szt., c) dźwig o udźwigu minimum 20 t - 1 szt., d) koparka o pojemności łyżki minimum 1,2 m3 - 3 szt., e) walec statyczny samojezdny minimum 9 t - 2 szt., f) walec wibracyjny samojezdny minimum 9 t - 2 szt., g) zagęszczarka płytowe minimum 0,5 t - 3 szt., h) frezarka do nawierzchni bitumicznych o szerokości bębna skrawającego minimum 1 m - 1 szt. Co najmniej jeden z walców musi posiadać zestaw do obcinania krawędzi układanej masy bitumicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. UBEZPIECZENIE. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 6. Wykaz ważniejszych zadań i robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 5. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 3 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 4, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o którym mowa w podpunktach 1a), 1c) i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w punkcie podpunkcie 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Opolu
- Uszczelnienie systemu fasadowo dachowego w budynku Łącznika Sal Wykładowych Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 16 w Opolu
- Wykonanie kompleksowej izolacji pionowej i poziomej piwnic w budynku Komisariatu Policji w Lewinie Brzeskim przy ul. Kościuszki 47
- Dostawa samochodu osobowego.
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach obiektów inżynierskich na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, wewnętrznych w Opolu
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu telekomunikacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni lutowania - pomoce dydaktyczne
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie budowy i remontu dróg na terenie Gminy Mełgiew
- Wykonanie nawierzchni w ul. Górnej na odcinku od ul. Majowej do ul. Mickiewicza w ramach zadania budżetowego "Modernizacja nawierzchni ul. Górnej w Otwocku"
- Remont i dostawa wyposażenia pracowni kulinarnej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Woliczce
- Doprowadzenie do należytego stanu technicznego drogi gminnej zlokalizowanej w granicach działki nr 17/19 w miejscowości Smolanka, na odcinku ok. 400 mb
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Edukacyjnej w Sołectwie Giebło
- Budowa odcinka ul. Wąsowicza w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.