eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówRemont w zakresie wymiany instalacji elektrycznej wewnętrznej w całym budynku oraz adaptacja pomieszczeń w skrzydle wschodnim budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im.I.J.Paderewskiego w Żyrardowie .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Żyrardów: Remont w zakresie wymiany instalacji elektrycznej wewnętrznej w całym budynku oraz adaptacja pomieszczeń w skrzydle wschodnim budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im.I.J.Paderewskiego w Żyrardowie .
Numer ogłoszenia: 180451 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego J. Paderewskiego, ul. Narutowicza 39B, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 0-46 855 36 85, fax 0-46 855 36 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmzyrardow.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna ( art3.1 pkt 2 Ust.z dnia 29 stycznia 2004 PZP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w zakresie wymiany instalacji elektrycznej wewnętrznej w całym budynku oraz adaptacja pomieszczeń w skrzydle wschodnim budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im.I.J.Paderewskiego w Żyrardowie ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana instalacji elektrycznej w całym budynku (demontaż starych tablic rozdzielczych,linii zasilających ,gniazd,puszek,opraw oświetleniowych oraz wykonanie nowych rozdzielni,linii zasilających,montaż gniazd ,opraw oświetleniowych oraz pozostałego osprzętu w/g projektu.) 2.Adaptacja pomieszczeń- przebudowa pomieszczeń na parterze wschodniego skrzydła (rozebranie istniejących ścianek działowych oraz posadzek,wykonanie nowych ścian działowych, otynkowanie i pomalowanie,położenie izolacji przeciwwilgociowych,cieplnych,wykonanie posadzek ,podłóg,montaż nowych drzwi,oraz pozostałych robót zgodnie z dokumentacją techniczną.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zmówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, tj. są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2) mają do dyspozycji wykwalifikowaną kadrę techniczną z uprawnieniami budowlanymi i branżowymi na stanowiskach kierowniczych zdolnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia, przy czym osoby wskazane jako kierownik budowy i kierownicy robót branżowych winni wykazać się minimum 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika robót w swojej branży oraz muszą być członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) dysponują potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, 4) udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) przedstawi wykaz prac z ostatnich 3 lat o podobnym zakresie jak prace Zamawiającego. 7)wniosą wadium 8)zaakceptują postanowienia projektu umowy; przedstawią oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu zawrą umowę z Zamawiającym na warunkach określonych w SIWZ 9)załączą wypełnione kosztorysy ofertowe Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawienie dokumentów przedłożonych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający za zgodność ze stanem aktualnym wpisu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu podatków wobec Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego na dzień składania oferty. 4.Pisemne oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, sprzętu jakimi dysponuje wykonawca . 6. Wykaz zamówień zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością zakresowi robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia . 7. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia, które ujęte zostały w wykazie wymienionym zostały wykonane należycie. 8.Wykaz pracowników nadzoru, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Kosztorysy ofertowe szczegółowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmzyrardow.prv.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Narutowicza 39 B, 96-300 Żyrardów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. I.J. Paderewskiego w Żyrardowie ul. Narutowicza 39B, 96-300 Żyrardów..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.