eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SitkówkaBudowa chodników i dróg oraz kanalizacji deszczowej w rejonie placu targowego i budynków Nr 4+6+8 w osiedlu mieszkaniowym Nowiny( w ramach rewitalizacji Osiedla Nowiny - Zagrody), Gmina Sitkówka - Nowiny, województwo świętokrzyskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Sitkówka: Budowa chodników i dróg oraz kanalizacji deszczowej w rejonie placu targowego i budynków Nr 4+6+8 w osiedlu mieszkaniowym Nowiny( w ramach rewitalizacji Osiedla Nowiny - Zagrody), Gmina Sitkówka - Nowiny, województwo świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 180397 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sitkówka - Nowiny, ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3475000, fax 041 3475011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników i dróg oraz kanalizacji deszczowej w rejonie placu targowego i budynków Nr 4+6+8 w osiedlu mieszkaniowym Nowiny( w ramach rewitalizacji Osiedla Nowiny - Zagrody), Gmina Sitkówka - Nowiny, województwo świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie chodników i dróg oraz kanalizacji deszczowej w rejonie placu targowego i budynków Nr 4+6+8 w osiedlu mieszkaniowym Nowiny. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. Roboty drogowe: a) roboty pomiarowe i rozbiórkowe - 1 602,13 m² b) roboty ziemne - 3 679,65 m³ c) podbudowy pod nawierzchnie - 7 609,60 m² d) nawierzchnie z kostki brukowej - 7 609,60 m² e) krawężniki i obrzeża betonowe - 3.850,12 m f) schody terenowe - 9,75 m² 2.2. Organizacja ruchu: a) oznakowanie pionowe - 13,00 szt. b) oznakowanie poziome - 62,50 m² 2.3. Kanalizacja deszczowa: a) roboty ziemne - 1 001,80 m³ b) kanały z rur PCV - 320,00 m c) studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1200 - 5,00 szt. d) wpusty deszczowe - 5,00 szt. e) odwodnienie liniowe - 152,00 m,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 30.000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3.dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub specjalności drogowej, jak również przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 4.posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontów dróg , o wartości nie mniejszej niż brutto 1.000.000,00 PLN, Zamawiający oceni spełnienie warunków wg. kryteriów spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych tj. w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub specjalności drogowej, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), d) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontów dróg o wartości nie mniejszej niż brutto 1.000.000,00 PLN, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowiny.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sitkówka - Nowiny ul. Białe Zagłębie 25, 26 - 052 SItkówka Referat Budownictwa, Zagospodarowania Przestrzennego, Gospodarki Komunalnej, Drogownictwa i Inwestycji, pok. Nr 37 - II piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Sitkówka - Nowiny Sekretariat, pokój Nr 26 - I piętro ul. Białe Zagłębie 25 26 - 052 Sitkówka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.