Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Lębork: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 180364 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Gdańska 35, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 8623744,8623728,8667119, fax 0-59 8667130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Komputer - sztuk 1 (KOD CPV 30231100-8) Lp. Konfiguracja minimalna 1. Typ obudowy komputera Mini-tower 2. Częstotliwość procesora 1,8 GHz 3. Częstotliwość szyny FSB 800 MHz 4. Pojemność pamięci podręcznej [L2] 2 MB 5. Pojemność i rodzaj pamięci 1 GB DDR2 (2 moduły 512 MB) 6. Częstotliwość szyny pamięci 667 MHz 7. Pojemność i rodzaj dysku twardego 80 GB (7,200rpm) SATA 3.0Gb/s 8. Napędy wbudowane DVD+/-RW FDD 1,44 MB 3,5 cala 9. Karta graficzna Zintegrowana 128MB 10. Karta dźwiękowa Zintegrowana 11. Karty sieciowe 1 x 10/100/1000 Mbit/s 1 x 10/100 Mbit/s - jedna z kart zintegrowana 12. Liczba kieszeni 2 wewnętrzne napędy 3,5 cala, 1 zewnętrzny napęd 3,5 cala, 2 zewnętrzne napędy 5,25 cala 13. Porty - wejście stereo, wyjście stereo, mikrofon, (słuchawki na panelu przednim) - gniazdo sieciowe RJ-45 - 6 portów USB 2.0 4 (na panelu tylnym) 2 (na panelu przednim) - 1 złącze VGA - 1 port równoległy - 1 port szeregowy 14. Gniazda - 2 pełnowymiarowe gniazda PCI - 1 pełnowymiarowe gniazdo PCIe x16 - 1 pełnowymiarowe gniazdo PCIe x1 15. Zasilacz 305W 16. Dołączone wyposażenie Klawiatura QWERTY (USB) Mysz optyczna (USB) + podkładka 17. System operacyjny Ms Windows XP Professional PL 18. Gwarancja 36 miesięcy 19. Deklaracja producenta komputera potwierdzająca spełnianie przez sprzęt komputerowy norm 89/336/EEC oraz 73/23/EEC [CE] 2) Monitor - sztuk 1 (KOD CPV 30231250-4) Lp. Konfiguracja minimalna 1. Typ monitora LCD 2. Przekątna ekranu 17 cali 3. Wielkość plamki 0,264 mm 4. Optymalna rozdzielczość obrazu 1280x1024 pikseli (60 Hz) 5. Widoczny obszar ekranu 337 x 270 mm 6. Częstotliwość odchylania poziomego 30-81 kHz 7. Częstotliwość odchylenia pionowego 56-76 Hz 8. Czas reakcji matrycy 5 ms 9. Jasność 300 cd/m2 10. Kontrast 800:1 11. Kąt widzenia poziomy 160 stopni 12. Kąt widzenia pionowy 160 stopni 13. Certyfikaty ISO 13406-2 TCO-03 14. Typ złącza Analogowe Cyfrowe Inne złącza 4 x USB 2.0 15. Gwarancja 36 miesięcy 16. Deklaracja producenta monitora potwierdzająca spełnianie przez sprzęt komputerowy norm 89/336/EEC oraz 73/23/EEC [CE] 3) Urządzenie wielofunkcyjne - sztuk 1 (KOD CPV 29836300-1) Lp. Konfiguracja minimalna 1. Typ produktu Monochromatyczna wielofunkcyjna drukarka laserowa 2. Funkcje Drukowanie, wysyłanie faksów i skanowanie z sieci oraz komputerów PC. Kopiowanie w trybie samodzielnym 3. Maksymalna rozdzielczość wydruku Do 1200 image quality, 600x600 dpi 4. Maksymalna rozdzielczość skanowania Skanowanie w kolorze i czarno-białe. Do 4800 x 4800 dpi rozdzielczości interpolowej, 600 x 1200 dpi rozdzielczości optycznej 5. Prędkość drukowania Do 25 stron na minutę 6. Pamięć 128 MB 7. Procesor 300MHz 8. Panel sterowania Grupy przycisków do funkcji faksu, skanowania, drukowania i kopiowania 9. Pojemność podajnika Standardowa: 300 arkuszy Maks.: 550 arkuszy 10. Pojemność tacki odbiorczej (Standard / Maks.) 150 arkuszy 11. Maksymalne rozmiary nośnika (standard) 216 x 356 mm 12. Zakres zoom 25-400% 13. Wyposażenie w zestawie Czarny toner standardowej wielkości (przybliżona wydajność 3.000 stron) oraz standardowa szuflada o pojemności 250 arkuszy, kabel USB 2.0 14. Miesięczny cykl pracy (maks.) Do 25.000 stron/miesiąc 15. Auto-dupleks Tak 16. Podajnik(i) nośnika 50 arkuszowy automatyczny podajnik dokumentów 17. Rozmiary nośnika A4, Letter, Legal, Folio, Executive, B5 Envelope 6 3/4, 7 3/4, #9, #10, DL, C5, 18. Typy nośników papier ksero, papier podwójnego zastosowania, folie do slajdów, brystol 19. Praca w sieci wbudowana karta Ethernet 10/100 20. Port(y) / Łącznik(i) - Tył USB 2.0 high speed, 10/100 Ethernet 21. Port(y) / Łącznik(i) - Przód USB 1.1 full speed 22. Dostępne tonery Czarny toner standardowej wydajności (około 3.000 stron, w zestawie) oraz wysokowydajny czarny toner (około 5.000 stron) 23. Gramatura papieru 60 - 90 gsm, papier podawany ręcznie 60-160 gsm 24. Wsparcie dla PostScript PostScript Poziom 3 25. Protokół drukarki GDI, PCL6, PS3 26. Obsługiwane systemy operacyjne Microsoft® Windows® (98, ME, 2000, Server 2003, XP, XP 64bits, NT4.0) Mac Linux 27. Gwarancja 36 miesięcy na naprawę drukarki w miejscu pracy w następnym dniu roboczym 28. Deklaracja producenta drukarki potwierdzająca spełnianie przez urządzenie norm 89/336/EEC oraz 73/23/EEC [CE] 4) Oprogramowanie - sztuk 2 (KOD CPV 30240000-3) Lp. Opis przedmiotu zamówienia 1. MS Office 2007 Professional PL PROMO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 29.83.63.00 - Urządzenia wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Gdańska 35 84-300 Lębork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 13:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Gdańska 35 84-300 Lębork pok. nr 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Projektu dofinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS Działanie 1.5 SPO RZL Przystań Nadziei
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do pracowni szkolnych w szkołach ponadpodstawowych - projekt "Kompetencje zawodowe - etap II"
- Wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla inwestycji drogowych
- Przygotowywanie, wydawanie i transport posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPS w Lęborku
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZY PRZEDSZKOLU NR 9 W LĘBORKU NA ROK 2026
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





