eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa obsługi korespondencji masowej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Warszawa: Usługa obsługi korespondencji masowej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 180358 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, fax 022 8882048 lub 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa obsługi korespondencji masowej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze korespondencji masowej dla Spółki o parametrach określonych w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej progu 798.691,00 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w niniejszej SIWZ. 5) Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Warunki szczegółowe: 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia - minimum 1 terminalem pocztowym, w którym można nadać przesyłki poprzez usługi Poczty Polskiej. 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji usług rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów realizowanych lub zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał realizację minimum 5 kontraktów na usługi o podobnym charakterze (usługi drukowania, kopertowania i wysyłania) o wielkości nie mniejszej niż 50.000 przesyłek miesięcznie (jednak realizowanej w ciągu max 2 dni roboczych). 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które traktują o warunkach udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył: 1) Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 2) Dokumenty zawarte w § 1.1 ust. 2, 3, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Celem potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 3) Celem potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 1. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jakim dysponuje Wykonawca, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wykaz usług wykonanych (lub wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat i terminów wykonania oraz odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług odnosiły się wprost do usług wymienionych w wykazie i aby potwierdzały one termin, wielkość, max 2-u dniowy termin realizacji i wywiązanie się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Dodatkowa funkcjonalność w systemie on-line - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 11- : wpłata 30zł na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych (pok. 11).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa będzie realizowana w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (pisemnie, faksem, e-mailem) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel. Informacja o wysokości tych środków zostanie przekazana Wykonawcom podczas otwarcia ofert. W przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy ( na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej) do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane jednak nie dłużej niż 6 miesięcy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie 550 000 przesyłek i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zamówienia na zasadach prawa opcji realizowanego wg zasad opisanych powyżej. Celem przybliżenia szacunkowej wielkości zamówienia Zamawiający przewiduje, że w czasie realizacji umowy: a. raz na miesiąc będzie wysyłanych średnio 50.000 kopert z fakturami zawierającymi od 1 do 15 kartek b. raz na pół roku będzie wysyłanych 50.000 kopert z dodatkowymi materiałami informacyjnymi c. raz na miesiąc będą przekazywane Zamawiającemu kopie faktur.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.