Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Orneta: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do obszarów położonych w gminie Orneta:
Zadanie I - dla części obrębu geodezyjnego Augustyny - pow. opracowania ok. 400 ha,
Zadanie II - dla obrębu geodezyjnego Bogatyńskie- pow. opracowania ok. 1500 ha,
Zadanie III - dla obrębu geodezyjnego Drwęczno- pow. opracowania ok. 650 ha.
Numer ogłoszenia: 180355 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta, pl. Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, fax 055 2422990.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oneta.umig.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do obszarów położonych w gminie Orneta: Zadanie I - dla części obrębu geodezyjnego Augustyny - pow. opracowania ok. 400 ha, Zadanie II - dla obrębu geodezyjnego Bogatyńskie- pow. opracowania ok. 1500 ha, Zadanie III - dla obrębu geodezyjnego Drwęczno- pow. opracowania ok. 650 ha..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia pn. Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do obszarów położonych w gminie Orneta: Zadanie I - dla części obrębu geodezyjnego Augustyny - pow. opracowania ok. 400 ha, Zadanie II - dla geodezyjnego Bogatyńskie- pow. opracowania ok. 1500 ha, Zadanie III - dla obrębu geodezyjnego Drwęczno- pow. opracowania ok. 650 ha. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań jest jednakowy i obejmuje : 1. Analizę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Orneta w zakresie niezbędnym do opracowania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 2. opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zmianami), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164,poz. 1587) oraz innymi przepisami prawa mającymi zastosowanie przy sporządzaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym m.in. w zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych, ochrony i opieki nad zabytkami, ochrony przyrody, ochrony środowiska. Dokumentacja projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego musi zawierać: a) cześć opisową w wersjach : pisemnej, elektronicznej ( Microsoft Word) oraz wersji przewidzianej do publikacji w dzienniku urzędowym. Część opisowa składająca się z : - tekst planu, który winien zawierać zagadnienia określone w art. 15. ust. 2 i 3 wyżej cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu, - prognozę oddziaływania na środowisko, - opracowanie ekofizjograficzne, - wniosek dot. uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne, - inne opracowania wymagane przepisami prawa, - opracowanie i skompletowanie materiałów planistycznych , zgodnie z § 12 wyżej cytowanego rozporządzenia. Tekst planu, prognoza skutków finansowych, prognoza oddziaływania na środowisko, opracowanie ekofizjograficzne należy wykonać w czterech egzemplarzach i oprawić w twarde okładki. Komplet dokumentacji planistycznej należy sporządzić w dwóch egzemplarzach ( oryginał i kopia) b) część graficzną : w wersji tradycyjnej w postaci plansz, w wersji elektronicznej w formacie DXF na płytach CD . Wersje tradycyjne ( papierowe) muszą być wykonane w czterech egzemplarzach. Wersje elektroniczne muszą być wykonane w czterech egzemplarzach. Wersja przewidziana do przedłożenia Wojewodzie Warmińsko-Mazurskiemu w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko- Mazurskiego - jeden egzemplarz. 3.Wykonanie czynności, o których mowa w art. 17. wyżej cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności ; a) zawiadomienie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowych planów instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektów planów, b) analiza wniosków złożonych po podaniu do publicznej wiadomości informacji o przystąpieniu do sporządzenia planów oraz zawiadomieniu organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planów, oraz przedłożenie Burmistrzowi Miasta i Gminy Orneta do rozpatrzenia wniosków wraz z analizą. c) sporządzenie projektów miejscowych planów wraz opracowaniem ekofizjograficznym, prognozą oddziaływania na środowisko przyrodnicze oraz prognozą skutków finansowych i przedłożenie Burmistrzowi Miasta i Gminy Orneta oraz gminnej komisji urbanistycznej w celu uzyskania opinii, d) przekazanie projektów miejscowych planów do instytucji i organów właściwych do ich uzgodnienia i opiniowania, e) przygotowanie wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolne, f) wprowadzenie zmian w projektach miejscowych planów wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, g) ogłoszenie o wyłożeniu projektów planów do publicznego wglądu z prognozą oddziaływania na środowisko, h) przeprowadzenie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach planów rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołów z dyskusji , i) przedłożenie Burmistrzowi Miasta i Gminy Orneta do rozpatrzenia uwagi zgłoszone po wyłożeniu projektów miejscowych planów do publicznego wglądu wraz z ich analizą, j) wprowadzenie zmian do projektów planów, spowodowanych wniesionymi i uwzględnionymi uwagami, k) dokonanie ponownych uzgodnień w zakresie zmian wynikających z wprowadzonych zmian, spowodowanych wniesionymi i uwzględnionymi uwagami, l) przedłożenie skorygowanego projektu uchwały wraz z listą nieuwzględnionych uwag, w celu przedstawienia Radzie Miejskiej w Ornecie do zatwierdzenia, ł) uczestniczenie w spotkaniach i posiedzeniach, których przedmiotem będzie omawianie, uchwalanie projektów planów. 4. sporządzenie dokumentacji planistycznej obejmującej dokumenty określone w § 12 wyżej cytowanego rozporządzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ.U. z 2006r., Nr.164, poz.1163 z późn. zm.) tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W szczególności Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających datę złożenia oferty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi projektowe porównywalne z przedmiotem zamówienia co do wartości i zakresu prac - dysponują osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. co najmniej Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde wymienione niżej stanowisko: a)1 projektant - branża urbanistyczna . Wymieniona osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia, przynależność do izby zawodowej oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr.164, poz.1163) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 wykaz kluczowych osób , które będą wykonywać przedmiot zamówienia 1.4 kserokopia uprawnień urbanistycznych + zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert, 1.5 wykaz wykonanych usług w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 1.6 wykaz podmiotów - podwykonawców , którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: - Pełnomocnictwo określone w Rozdziale 11 IDW - Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 do 1.2 przedstawia każdy z tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.orneta.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opłata za SIWZ - 10 PLN + koszty przesyłki. Urząd Miasta i Gminy 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Referat Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Zagospodarowania Przestrzennego (kam. B)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 11-130 Orneta, Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Augustyny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Augustyny - pow. opracowania ok. 400ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Bogatyńskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Bogatyńskie - pow. opracowania ok. 1500ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Drwęczno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Drwęczno - pow. opracowania ok. 650ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Zakroczym
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Ruda-Huta
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zbrosławice dla całego obszaru gminy Zbrosławice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz uzasadnieniem
- Sporządzenie planu ogólnego miasta i gminy Pajęczno
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Białogard
- Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Szczyrk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.