eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleKonserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i punktów świetlnych w ciągu dróg krajowych nr 38, 40, 40b, 45, 45b, 88, 94 na terenie administrowanym przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2013-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Opole: Konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i punktów świetlnych w ciągu dróg krajowych nr 38, 40, 40b, 45, 45b, 88, 94 na terenie administrowanym przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2013-2014
Numer ogłoszenia: 18030 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i punktów świetlnych w ciągu dróg krajowych nr 38, 40, 40b, 45, 45b, 88, 94 na terenie administrowanym przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2013-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych , znaków aktywnych i punktów świetlnych w ciągu dróg krajowych nr 38, 40, 40b, 45, 45b, 88, 94 na terenie administrowanym przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2013-2014. Zamówienie obejmuje wszelkie czynności stanowiące stałą konserwację i bieżące utrzymanie należytego stanu technicznego (w tym systematyczne usuwanie awarii ) takich urządzeń jak : sygnalizacje świetlne stałoczasowe i akomodacyjne, znaki D-6 z układem lamp ostrzegawczych, znaki aktywne C, D-6, U-5c z pulsatorami diodowymi, oświetlenie przejść dla pieszych na zasadzie kontrastu dodatniego, oraz określone punkty świetlne ( słupy oświetlenia ulicznego) zainstalowane na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kędzierzynie-Koźlu, wg wykazu w Tomie III SIWZ. Zamówieniem objęte są również znaki aktywne i sygnalizacje oraz słupy oświetleniowe , które zostaną zamontowane na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu ( lub przekazane ) w trakcie trwania umowy. Urządzenia objęte niniejszym zamówieniem zlokalizowane są na n/w odcinkach dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu (w nawiasie podano termin,w którym zamówienie dla danego odcinka winno być realizowane ) : -nr 38 odc. (Gr. Państwa) - Głubczyce - Reńska Wieś /do drogi krajowej nr 45/) km 0+000 ÷ 14+573 i 15+493 ÷41+987 (od dnia 01.06.2013r. do dnia 31.12.2014r.) ; -nr 40 odc. Mochów - Głogówek - Większyce w km 39+608 ÷ 59+034 oraz odc. Kędzierzyn-Koźle - Ujazd w km 66+218 ÷ 85+937, w tym dwa odcinki dwujezdniowe : tj. obwodnica m. Kędzierzyn-Koźle w km 66+218 ÷ 70+625, oraz m. Ujazd w km 82+274 ÷ 82+443 (od dnia 01.06.2013r. do dnia 31.12.2014r.); -nr 40b odc. (obwodnica południowa m. Kędzierzyna-Koźla odc. od drogi krajowej nr 45 - rondo ul. Głubczycka - rondo Milenijne ) w km 0+000 ÷ 4+934 ( od dnia 01.06.2013r.do dnia 31.12.2014r.) ; -nr 45 odc. gr. wojew. - Większyce -Poborszów w km 34+785 ÷ 57+911 oraz odc. Poborszów - Krapkowice (rondo) w km 61+099 ÷ 74+250 (od dnia 01.06.2013r. do dnia 31.12.2014r.) ; -nr 45 odc. m. Krapkowice (rondo) - do autostrady A-4 /węzeł Dąbrówka/ w km 74+250 ÷ 82+600 ; -nr 45b odc. (obwodnica m. Poborszów) w km 0+000 ÷ 2+891 ; -nr 88 odc. Strzelce Opolskie /od DK nr 94/ - Nogowczyce /węzeł A-4/w km 0+000 ÷ 6+523 ; -nr 94 odc. Opole - Nakło - Strzelce Opolskie- gr. wojew. w km 192+448 ÷ 230+375. Szczegółowa lokalizacja sygnalizacji oraz znaków aktywnych podany został w tomie III SIWZ. Do obowiązków wykonawcy, w ramach przedmiotowego zamówienia należy : -dokonywanie przeglądów, kontroli działania oraz stałej konserwacji i utrzymania należytego stanu technicznego urządzeń sygnalizacji, -usuwanie awarii sygnalizacji oraz znaków aktywnych spowodowanych zużyciem elementów, -coroczne oględziny wskazanych słupów oświetlenia drogowego, -wykonanie przeglądu wskazanego oświetlenia drogowego wraz z pomiarami, zgodnie z art.62 Prawa Budowlanego - jednokrotnie w ciągu realizacji przedmiotowego zamówienia, -naprawa uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, -sprawdzanie stanu aparatury automatycznej regulacji, połączeń elektrycznych, przewodów roboczych oraz ochrony przeciwpożarowej i przeciwporażeniowej, -dbałość o estetykę oraz inne drobne prace konserwacyjno-remontowe, -oznakowanie miejsca robót, -całodobowa dyspozycyjność. Wykonawca odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie sygnalizacji oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za skutki nieprawidłowego działania sygnalizacji oraz znaków aktywnych, wynikające z niewłaściwej konserwacji. W koszt ryczałtu miesięcznego utrzymania sygnalizacji winna być wliczona robocizna, sprzęt (samochód dostawczy, podnośnik, drabina) jak i materiały pomocnicze : przyciski dla pieszych, pojedyncze komory sygnalizatorów, daszki, soczewki, wkłady LED, ekrany kontrastowe, sygnalizatory akustyczne, kamery Video, mikrofalowe detektory ruchu, pętle indukcyjne, wideodetektory, urządzenia łączności (modemy GSM), oprogramowanie, konsole, wsuwki (panele zamienne do aparatów sterowniczych) kable sygnalizacyjne i zasilające, śruby, bezpieczniki, farba, spirytus, spoiwo cynowe, izolacja, kalafonia, podzespoły elektroniczne, oznakowanie pionowe w obrębie sygnalizacji, itp. W przypadku awarii spowodowanej czynnikami zewnętrznymi tj. wypadkami, kolizjami drogowymi, aktami wandalizmu , obejmującej wymianę uszkodzonych elementów, a w szczególności : wymianę masztów, wysięgników, słupów sygnalizatorów, wymianę kabli, wymianę sterowników, wymianę znaku aktywnego lub znaku aktywnego wraz z pylonem U-5c, wymianę słupka stalowego, wymianę baterii słonecznej, wymianę akumulatora , wymianę sygnalizatora błyskowego LED (SP200) oraz inne roboty Wykonawca w trybie natychmiastowym przystępuje do zabezpieczenia miejsca awarii . Jednocześnie Wykonawca powiadamia o zaistniałym zdarzeniu Zamawiającego oraz najbliższą jednostkę Policji , wykonując przy tym dokładną dokumentację fotograficzną. Realizacja prac i usług związanych z naprawą wykraczającą poza zakres objęty niniejszym zamówieniem i nie ujętych w cenie ryczałtowej lub cenach ofertowych wykonywane będą zgodnie z Warunkami Realizacji Zamówienia (WRU). Inne istotne elementy zamówienia a.Prace realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia winny być stosownie oznakowane-zgodnie z projektem organizacji ruchu (wykonanym przez Wykonawcę), zatwierdzonym przez GDDKiA Oddział w Opolu,ul.Niedziałkowskiego 6. b.Każde stwierdzenie awarii lub innych wad sygnalizacji i znaków aktywnych przez przedstawiciela Zamawiającego tj. Kierownika , Z-cę Kierownika Rejonu, drogomistrza terenowo odpowiedzialnego za dany odcinek drogi na którym wystąpiła awaria lub innego upoważnionego pracownika Rejonu będzie zgłoszone Wykonawcy (pisemnie bądź telefonicznie). c.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie gdzie zlokalizowane są powyższe sygnalizacje i oznakowanie, oraz w ich okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. d.Wykonawca któremu powierzona zostanie realizacja zamówienia, w przypadku wystąpienia awarii zobowiązany jest przystąpić do ich usunięcia w ciągu 2 godzin od powiadomienia POD RYGOREM NAŁOŻENIA KAR UMOWNYCH określonych w umowie. Wykonawca ma obowiązek dysponować numerem telefonu dyżurnego (komórkowego lub stacjonarnego) czynny 24 godz./dobę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 zadanie dot. usług w zakresie konserwacji, utrzymania lub wykonania drogowych sygnalizacji świetlnych sterowanych programami, o wartości min. 100.000,00 zł wraz z potwierdzeniem, że usługi (roboty) te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami ( lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia), dla n/w stanowisk : - Kierownik robót:osoba z 3-letnim stażem pracy w zawodzie ,posiadająca aktualne: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- uprawnienia SEP E, D oraz - uprawnienia do pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej do 1 kV, - Monter - konserwator urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych : osoba z 3-letnim stażem pracy w zawodzie z co najmniej średnim wykształceniem technicznym, posiadającą aktualne: - uprawnienia elektryczne ze świadectwem kwalifikacji SEP E, D oraz - uprawnienia do wykonywania pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej do 1 kV.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu ( w zależności od zasobu ) : 1)pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności , które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2)pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/pl/487/do-progow-unijnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Kędzierzynie - Koźlu, ul. 24 Kwietnia 4, 47 - 200 Kędzierzyn - Koźle..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 09:55, miejsce: Siedziba zamawiającego :Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Kędzierzynie - Koźlu, ul. 24 Kwietnia 4, 47 - 200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem : GDDKiA.O/Op./Z-13/284/1/2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.