eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubenia › ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBENIA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Lubenia: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBENIA.
Numer ogłoszenia: 180181 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167433 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Lubenia 131, 36-024 Lubenia, woj. podkarpackie, tel. 17 8503927, faks 17 8755090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBENIA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Lubenia, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubeni - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie finansowane jest w całości ze środków publicznych. Celem głównym projektu jest przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu społecznemu dla 8 uczestników projektu z terenu gminy Lubenia objętych pomocą społeczną do końca 2013 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Kurs zawodowy - Operator koparki. Miejsce szkolenia: wskazuje Wykonawca, jednocześnie pokrywając koszty dojazdu uczestnika Projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. Szkolenie obejmować będzie zajęcia praktyczne i teoretyczne z zakresu m.in. dokumentacja techniczna, bezpieczeństwo i higiena pracy, budowa koparki i technologia robót. Liczba uczestników: 1 osoba Ilość godzin: 202 godz. dydaktyczne (1 godz. = 45 min.). Termin realizacji: 31 październik 2013 r. 1.2. Kurs zawodowy - Obsługa komputera. Miejsce szkolenia: wskazuje Wykonawca, jednocześnie pokrywając koszty dojazdu Uczestnika Projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. Celem szkolenia będzie zapoznanie się z podstawowymi programami pakietu MS Office,, Word, Excell, Power Point i nabycie umiejętności ich obsługi. Liczba uczestników: 1 osoba Ilość godzin: 90 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45 min.). Termin realizacji: 15 październik 2013 r. 1.3. Kurs zawodowy -Opiekun osób starszych. Miejsce szkolenia: wskazuje Wykonawca, jednocześnie pokrywając koszty dojazdu Uczestników Projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników Projektu w zakresie świadczenia usług obejmujących opiekę nad osobami starszymi. Podejmowane będą następujące zagadnienia: rola i zadania opiekuna osób starszych i schorowanych, etyka w zawodzie opiekuna, bio-psycho-społeczne aspekty funkcjonowania osób starszych, higiena i zabiegi pielęgnacyjne osób starszych i przewlekłe choroby, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, zasady prawidłowego żywienia osób starszych i chorych. Liczba uczestników: 2 osoby Ilość godzin: 90 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45 min.). Termin realizacji: 15 październik 2013 r. 1.4. Kurs zawodowy -Obsługa kasy fiskalnej. Miejsce szkolenia: wskazuje Wykonawca, jednocześnie pokrywając koszty dojazdu Uczestników Projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. Celem kursu jest przygotowanie do wykonywania zawodu sprzedawcy poprzez poznanie nowoczesnych technik sprzedaży oraz obsługi kasy fiskalnej. Kurs obejmował będzie omówienie obowiązujących przepisów prawno - fiskalnych, wystawiania faktury VAT czy rachunku, ćwiczenia praktyczne na kasach fiskalnych. Zajęcia prowadzone będą w formie wykładów oraz zajęć praktycznych - ćwiczeń. Liczba uczestników: 4 osoby Ilość godzin: 90 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45 min.). Termin realizacji: 15 październik 2013 r. Szkolenia: pkt. 1.1-1.4 odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach wg harmonogramu w uzgodnieniu z Zamawiającym. Celem w/w szkoleń - kursów jest: nabycie wiedzy i umiejętności (teoretycznych i praktycznych) w zakresie obejmującym tematykę w/w kursów zawodowych umożliwiających aktywizację zawodową Uczestników Projektu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Wykonawca przedłoży zakres tematyczny, ramowy program oraz harmonogram w/w kursów. Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, wyżywienie: suche ciastka, kawa, herbata, woda mineralna, catering - jeden dwudaniowy gorący posiłek dla każdego uczestnika szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją szkoleń - kursów, w tym m. in: ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (w drodze na i ze szkolenia), koszty niezbędnych badań lekarskich uczestników danego szkolenia (wyrobienie książeczki zdrowia) jeżeli specyfika kursu tego wymaga, Wykonawca dokona zwrotu kosztów przejazdu na rzecz uczestników projektu z miejsca ich zamieszkania na szkolenie i z powrotem. Prowadzenie szkoleń musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zakończyć oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. Nr 186). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, ankiety badające poziom zadowolenia i wzrost wiedzy uczestników przeprowadzone na początku i na końcu trwania szkolenia, ankiet ogólnie oceniających szkolenie, opinię na temat każdego uczestnika, raport końcowy obejmujący zarówno całość grupy jak i poszczególnych beneficjentów i 1 egz. materiałów szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów na każdym jego etapie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Czas na aktywność w gminie Lubenia, realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubeni, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBENIA.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki sp.j., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54032,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21230,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21230,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.