Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-21
Wrocław: Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego
Numer ogłoszenia: 180143 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup-wroclaw.pl/
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przedłużenie do dnia 30 września 2015 r. aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego dla Vmware vSphere Storage Appliance, b) dostawę licencji na oprogramowanie Veeam Backup and Replication Enterprise for Vmware dla czterech procesorów (dwa hosty po dwa procesory) wraz ze wsparciem technicznym do dnia 30 września 2015 r. 2. Termin dostawy licencji oraz wsparcia technicznego: do dnia 29 września 2014 roku,: 3. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia technicznego to: 1) data początkowa świadczenia usługi wsparcia: 1 października 2014 r., 2) data końcowa świadczenia usługi wsparcia: 30 września 2015 r. 4. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt 1 Zamawiający rozumie: 1) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej w czasie pracy Urzędu od godz. 7:30 przez 12 godzin na dobę, 5 dni w tygodniu (12x5), od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi na problem: do 4 godzin od momentu zgłoszenia, 2) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, użytkowania i konfiguracji, 3) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem, 4) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates), 5) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz jego najnowszych wersji (Product Upgrades), 6) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych. 5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego, w portalu odpowiednio: Veeam, Vmware, licencje oraz potwierdzenie zakupu usług, o których mowa w pkt 1, własnym staraniem, na swój koszt i ryzyko - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty dotyczące wsparcia technicznego i licencji, w tym dokumentację użytkownika w języku polskim lub angielskim (w formie elektronicznej lub papierowej). 7. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu, 48732000-8 Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zawarto we Wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 9. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5, 48.73.20.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/?id=141872
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, pokój nr 510.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, pokój nr 04 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
 - Wyposażenie cel mieszkalnych
 - SZP/243-299/2025 SUBSKRYPCJA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE VEEAM BACKUP AND REPLICATION ENTERPRISE PLUS LUB PRODUKT RÓWNOWAŻNY
 - 3/SP/U/2025 Świadczenie kompleksowej obsługi ratowniczej na pływalni w Szkole Podstawowej nr 50 we Wrocławiu.
 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Biura Obsługi Urzędu
 - Dostawa Systemu do cyfrowego PCR (dPCR) wraz z zestawem startowym oraz akcesoriami dla Kliniki Hematologii, Terapii Komórkowych i Chorób Wewnętrznych.
 
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu oraz usług IT dla UG Grębocice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
 - Dostawa i wdrożenie zintegr systemu zarządzania procesami dydakt. i organiz-administ. uczelni z usługą wsparcia, hostingiem oraz pełną integracją z istniejącą infrastrukturą systemową
 - DABG.261.36.2025 Zakup licencji oraz wsparcia oprogramowania do zarządzania dostępem do licencjonowanych naukowych baz danych
 - Podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie gminy Czernikowo w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
 - Dostawa sprzętu i innych rozwiązań cyberbezpieczeństwa dla Gminy Milówka
 - Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług w Gminie Stężyca w ramach projektu "E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





