Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Żagań: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 180120 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, fax 068 4777839, 4777840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Żagań, ul.Dworcowa 9) oraz Filii w Szprotawie (ul. Bronka Kozaka 5) na koszt Wykonawcy sprzętu informatycznego. Zakup sprzetu będzie współfinansowany ze środków Funduszu Pracy. Wykaz sprzętu będącego przedmiotem zamówienia: 1)Zestaw komputerowy (fabrycznie nowy) - 12 szt 30231200-9, 30241000-0 2)Program antywirusowy NOD32 - 12 szt 30242100-8 3)Pakiet biurowy - 14 szt 30241000-0 4)Program do kompresji plików - 18 szt 30241600-6 5)Akcesoria do okablowania (fabrycznie nowe) Zaciskarka - 1 szt Nóż uderzeniowy LSA - 1 szt Tester - 1 szt 28422000-6 6)Laptop (fabrycznie nowy) - 6 szt. 30213200-7 7)Pendrive (fabrycznie nowy) - 3 szt. 30217200-5 8)Dysk sieciowy (fabrycznie nowy) - 2 szt. 32420000-3 9)Sieciowa drukarka laserowa czarno-biała A4 (fabrycznie nowa) - 5 szt. 30233231-9 10)Projektor multimedialny (fabrycznie nowy) - 1 szt. 33452100-4 11)Zarządzalny switch 48p (fabrycznie nowy) - 1 szt. 32420000-3 12)Drukarka laserowa monochromatyczna (fabrycznie nowa) - 1 szt. 30233231-9 13)Urządzenie wielofunkcyjne (fabrycznie nowe) - 2 szt 30120000-6 14)System operacyjny - 2 szt 30241400-4 15)Konserwacja drukarek - 45 szt 50323100-6 16)Pamięć RAM do notebooka ARISTO 8800 (fabrycznie nowa) - 2 szt 30217230
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 50.32.31.00 - Konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.31.00 - Konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 1. 3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) - zgodnie z załącznikiem nr 2. 4)Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) - zgodnie z załącznikiem nr 3. 5)Wypełniony formularz cenowy (odrębnie dla każdej części zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 4-7). 6)Wypełniony formularz dotyczący parametrów technicznych oferowanego sprzętu (zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 8 - 18).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu ul.Dworcowa 9 68-100 Żagań numer pokoju 10..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu ul.Dworcowa 9 68-100 Żagań numer pokoju 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy (fabrycznie nowy) - 12 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. okres gwarancji (podany w m-cach) - 20
- 3. czas reakcji serwisu (podany w godz.) - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Program antywirusowy NOD32.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program antywirusowy NOD32 - 12 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet biurowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet biurowy - 14 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Program do kompresji plików.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do kompresji plików - 18 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do okablowania (fabrycznie nowe) Zaciskarka Nóż uderzeniowy LSA Tester.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do okablowania (fabrycznie nowe) Zaciskarka - 1 szt Nóż uderzeniowy LSA - 1 szt Tester - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.42.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Laptop (fabrycznie nowy).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop (fabrycznie nowy) - 6 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. okres gwarancji (podany w m-cach) - 20
- 3. czas reakcji serwisu (podany w godz.) - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pendrive (fabrycznie nowy).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pendrive (fabrycznie nowy) - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji (podany w m-cach) - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dysk sieciowy (fabrycznie nowy).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dysk sieciowy (fabrycznie nowy) - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji (podany w m-cach) - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sieciowa drukarka laserowa czarno-biała A4 (fabrycznie nowa).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieciowa drukarka laserowa czarno-biała A4 (fabrycznie nowa) - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. okres gwarancji (podany w m-cach) - 20
- 3. czas reakcji serwisu (podany w godz.) - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Projektor multimedialny (fabrycznie nowy).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny (fabrycznie nowy) - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji (podany w m-cach) - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zarządzalny switch 48p (fabrycznie nowy).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzalny switch 48p (fabrycznie nowy) - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji (podany w m-cach) - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Drukarka laserowa monochromatyczna (fabrycznie nowa).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa monochromatyczna (fabrycznie nowa) - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. okres gwarancji (podany w m-cach) - 20
- 3. czas reakcji serwisu (podany w godz.) - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne (fabrycznie nowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne (fabrycznie nowe) - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. okres gwarancji (podany w m-cach) - 20
- 3. czas reakcji serwisu (podany w godz.) - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: System operacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System operacyjny - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Konserwacja drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja drukarek - 45 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pamięć RAM do notebooka ARISTO 8800 (fabrycznie nowa).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć RAM do notebooka ARISTO 8800 (fabrycznie nowa) - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji (podany w m-cach) - 20
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w m. Bobrowice polegająca na budowie umocnień fundamentów mostu wraz z przebudową drogi dojazdowej
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika
- Odbudowa drogi powiatowej nr 1075F - ul. Bolesława Chrobrego w Żaganiu
- Modernizacja chodnika od skrzyżowania z ul. Kolejową do zjazdu na teren osiedla "Włókniarzy" przy ul. Ogrodowej w Iłowej
- "Modernizacja placu do street workout oraz postawienie mini ścianki wspinaczkowej, stworzenie 5 miejsc parkingowych, stojaka na rowery w ramach zadania Strefa Aktywności"
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Dostawa komputerów, tablic multimedialnych i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
- "Adaptacja budynku położonego w Poznaniu przy ul. Cichej 7 dla potrzeb CWRKDiZ w Poznaniu - dostawa i montaż sprzętu IT i multimedialnego"
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Zakup wyposażenia medycznego oraz sprzętu w ramach zadania pn.: "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej FENX" dla SPZOZ "Przychodnia" w Sycowie
- Dostawa drukarek, tabletów, laptopów, komputerów, pamięci przenośnych oraz innych urządzeń komputerowych z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.