eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkidostawa elementów świątecznej dekoracji świetlnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Suwałki: dostawa elementów świątecznej dekoracji świetlnej
Numer ogłoszenia: 180065 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5667855, fax 087 5664831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdi.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa elementów świątecznej dekoracji świetlnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa poniżej wymienionych elementów świątecznej dekoracji świetlnej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Suwałk. -Kurtyna świetlna 2x5m + przyłącze 1,5m 230V/552W 1272 żarówki, 24 segmenty po 53 żarówki w segmencie, zmostkowane żarówki wzajemnie łączone, źródło światła białe, do użycia zewnętrznego IP44, klasa odporności 2 - podwójnie izolowany kabel gumowany w kolorze ciemnozielonym - według załącznika nr 2 rysunek nr 1. -Łańcuch świetlny 24V/180W 60m, 400 żarówek, źródło światła białe, do użycia zewnętrznego IP44, kabel w kolorze zielonym, przedłużacz 6m, rozdzielnik 1 wejście - 2 wyjścia, rozdzielnik 1 wejście - 5 wyjścia, osłony przystosowane do zaciskania, urządzenie zaciskające, np. komplet Branch Lite 400 lub równoważna, wraz z transformatorem zasilającym 230V/24V/50Hz/200VA/8,3A wyposażonym w przyłącze do użycia zewnętrznego IP65 - według załącznika nr 2 rysunek nr 2. -Kurtyna świetlna LED 230V/120W wymiary 118x270x118cm, źródło światła białe zimne typu LED, do użycia zewnętrznego IP44, klasa odporności 2 - podwójnie izolowany kabel w kolorze białym + przyłącze 2,5mb w kolorze czarnym, waga 14,8 kg wraz z konstrukcją nośną, przystosowaną do montażu na latarni oświetleniowej w kształcie rury o średnicy od 8 cm do 16 cm np. DRAPE CANDELINO LED lub równoważna. UWAGA: kształt obejm oraz ich montaż nie może powodować uszkodzeń powłoki i konstrukcji latarni - według załącznika nr 2 rysunek nr 3. -Lampion dekoracyjny w postaci sznura świetlnego i kul w różnych kolorach z tworzywa sztucznego o średnicy kuli 12cm, połączone ze sobą przewodem elektrycznym (14 szt. kul na sznurze o dł. 13,5mb + przyłącze 5mb), źródło światła 15W/E14 - według załącznika nr 2 rysunek nr 4. W formularzu cenowym w kolumnie Uwagi, Wykonawca podaje typ, model oraz producenta dekoracji, jaką dostarczy Zamawiającemu. Wykonawca winien załączyć do oferty karty katalogowe lub opisy fotograficzne, przedstawiające dany element dekoracji świetlnej z formularza cenowego, które zostały ujęte do wyceny w ofercie. Zdjęcia wzorcowych elementów dekoracji świetlnych wg formularza cenowego - załącznik nr 2a

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.20.00 - Lampki choinkowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.20.00 - Lampki choinkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych) na całość zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Banku Przemysłowo-Handlowym PBK S.A. O/Suwałki nr 23 1060 0076 0000 3310 0006 7332 w terminie 12.10.2007 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że wadium wniesione w pieniądzu, zostanie złożone na rachunku, które jest oprocentowane stawką 0%. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Kserokopia wadium musi być złożona w ofercie. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, 5. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta Formularz ofertowy na załączniku nr 1, 2. Formularz cenowy na załączniku nr 2, 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5. Jeżeli podpisy w ofercie nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, 6. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (dla właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych), 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3, 8. Dane dotyczące podwykonawców na załącznikach nr 4 i 5 wraz z dokładnym określeniem części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 9. Parafowany na każdej stronie wzór umowy wg załącznika nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji ul. Sejneńska 82 16-400 Suwałki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejska Dyrekcja Inwestycji ul. Sejneńska 82 16-400 Suwałki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.