Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Zawiercie: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zawierciu w zakresie przyjmowania,sortowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów,a także usługi przewozu korespondencji i dokumentów nadawczych z siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 180061 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu , ul. Parkowa 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6721179, faks 32 6724396.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-zawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zawierciu w zakresie przyjmowania,sortowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów,a także usługi przewozu korespondencji i dokumentów nadawczych z siedziby Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w tym również powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zawierciu w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów,a także usługi przewozu korespondencji i dokumentów nadawczych z siedziby Zamawiającego. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe ( Gabaryt A i B) a)zwykłe-przesyłki listowe nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, b) zwykłe priorytetowe-przesyłki listowe nierejestrowane najszybszej kategorii, c)polecone- przesyłki listowe rejestrowane,przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, d) polecone priorytetowe- przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii, e) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)- przesyłki listowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, f) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)- przesyłki listowe najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, g) z zadeklarowaną wartością- przesyłki listowe rejestrowane, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę. Gabaryt A to przesyłki o wymiarach-minimum- wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,- maksimum- żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20mm, długość 325mm, szerokość 230mm. Gabaryt B to przesyłki o wymiarach:- minimum- jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20mm lub długość 325mm lub szerokość 230mm,- maksimum- suma długości, szerokości i wysokości 900mm, przy czym największy z tym wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm. 2) paczki pocztowe ( Gabaryt A i B): - zwykłe- paczki pocztowe rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii,- priorytetowe- paczki pocztowe rejestrowane najszybszej kategorii,- z zadeklarowaną wartością- paczki pocztowe rejestrowane, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii,- ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO). Gabaryt A- to paczki o wymiarach- minimum- wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm, -maksimum- żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 300 mm, długość 600mm, szerokość 500mm. Gabaryt B to paczki o wymiarach:- minimum- jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 300mm lub długość 600mm lub szerokość 500mm, - maksimum- suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość- 3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500mm..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na świadczeniu usług pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529). Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust. 3 pkt 3.1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał realizację przynajmniej 3 usług o charakterze i wartości porównywanej z przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wartość jednego zamówienia musi stanowić nie mniej niż 70 % ceny zaoferowanej przez wykonawcę w złożonej ofercie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust. 4 pkt 4.1-4.4.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednim do wykonania zamówienia potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj. odpowiednią liczbą placówek zdawczo-odbiorczych na terenie powiatu zawierciańskiego minimum 6 tj. co najmniej 1 placówkę w każdej gminie. Placówki zdawczo-odbiorcze winny być czynne we wszystkie dni robocze, co najmniej 5 dni w tygodniu w dogodnych godzinach z uwzględnieniem godzin popołudniowych, w celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.5 pkt 5.1-5.3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Liczba pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zgodnie z art.144 ustawy Pzp., w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy:1) zmianę cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji wpisanych przez wykonawcę w formularzu ofertowym, który stanowić będzie załącznik do umowy w sytuacji spowodowanej zmianami cen zgodnie z przedłożonym przez wykonawcę dokumentem zatwierdzającym te zmiany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe:2) w zakresie podatku VAT na niniejsze usługi, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczania opłaty powiększonej o podatek wg stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT- w wyniku ustawowych zmian urzędowo obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub zmianą obowiązku podatkowego wykonawcy; 3) powyższe zmiany mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy wraz z uzasadnieniem wprowadzenia zmian, załączeniem odpowiednich dokumentów potwierdzających konieczność takiej zmiany; 4) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-zawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu ul.Parkowa 2 42-400 Zawiercie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu ul.Parkowa 2, 42-400 Zawiercie ,biuro podawcze (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa dostępu do składowania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w chmurze dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 9 zadań w ramach zadania "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej (...).
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1106S nad linią kolejową nr 64 w miejscowości Starzyny
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych aparatury i sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego .
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1783S nad linią kolejową nr 4 w miejscowości Zawada Pilicka
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zamawiającego w okresie 24 miesięcy"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym Zad. 1: Świadczenie usług pocztowych (...) Zad. 2: Świadczenie usług kurierskich (...)
- Usługi pocztowe
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym, na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L".
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.