Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Zielona Góra: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z udostępnieniem internetu oraz jego instalacja pod wskazanymi adresami.
Numer ogłoszenia: 180009 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Anieli Krzywoń 2, 65-534 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 323 69 00, faks 68 323 69 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: : http://bip.mops.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z udostępnieniem internetu oraz jego instalacja pod wskazanymi adresami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a1/ dostawa do siedziby Zamawiającego - 3 szt. przenośnych komputerów wyposażonych w systemy operacyjne, pakiety biurowe i oprogramowanie antywirusowe, - jednego zestawu komputerowego wraz z jego instalacją, składającego się ze stacjonarnej komputera /stacji roboczej/, monitora, myszki, klawiatury i listwy przeciwprzepięciowej oraz wyposażonego w system operacyjne, pakiet biurowy i oprogramowanie antywirusowe. a2/ dostawa i zainstalowanie pod wskazanymi adresami i u wskazanych imiennie osób zamieszkałych na terenie miasta Zielona Góra zwanych dalej beneficjentami ostatecznymi /w skrócie BO/ 200 szt. zestawów komputerowych składających się z jednostki komputera stacjonarnego /stacji roboczej/, monitora, myszki i klawiatury komputerowej oraz listwy przeciwprzepięciowej a także wyposażonych w systemy operacyjne, pakiety biurowe, i oprogramowanie antywirusowe oraz oprogramowanie kontroli rodzicielskiej. b1/ usługa świadczenia przez okres 36 miesięcy stałego dostępu do internetu za pomocą mobilnych modemów dla 3 stanowisk oraz b2/ usługa świadczenia przez okres 36 miesięcy za pomocą łącza przewodowego lub bezprzewodowego usługi stałego dostępu do internetu (24 godzinę na dobę, siedem dni w tygodniu) dla 200 zestawów komputerowych zlokalizowanych na terenie Miasta Zielonej Góry w miejscach pobytu beneficjentów ostatecznych imiennie wskazanych przez Zmawiającego, wraz z montażem i dostawą sprzętu sieciowego. c/ usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla 200 /BO/ w zakresie obsługi dostarczonych zestawów komputerowych, dołączonego do nich oprogramowania oraz zasad i możliwości korzystania z internetu. Zamówienie realizowane będzie w 2 etapach. I etap obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, ich instalację oraz przeprowadzenie szkoleń, II etap obejmuje usługę dostępu do internetu przez okres 36 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 64.21.50.00 - Usługi telefonii internetowej (IP) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 38.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10000zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni być wpisani do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne ( Dz.U. z 2004 r. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że: 1. w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, co najmniej 1 dostawę zestawów komputerowych lub komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem obejmujących każda nie mniej niż 100 jednostek, o wartości nie mniejszej niż 150 tysięcy zł oraz wykażą, że dostawa ta została wykonana należycie przedstawiając na tą okoliczność odpowiednie referencje lub podobne dokumenty. 2. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca zrealizował nie mniej niż 2 szkolenia z zakresu obsługi komputerów, trwające nie krócej niż 8 godzin, oraz wykażą, że szkolenia te zostały przeprowadzone należycie przedstawiając na tą okoliczność odpowiednie referencje lub podobne dokumenty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że: 1. dysponują nie mniej niż jedną placówką serwisową przygotowaną do wykonywania wszelkich napraw przedmiotów zamówienia oraz złoży na tą okoliczność stosowne oświadczenie; 2. Dysponują na terenie Miasta Zielona Góra bazą do przeprowadzenia szkolenia to jest dysponują nie mniej niż 2 salami dydaktycznymi, posiadającymi dostęp do szerokopasmowego Internetu i na tą okoliczność złożą stosowne oświadczenie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują kadrą (trenerami) przeznaczoną do prowadzenia szkoleń posiadającą właściwą wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu obsługi komputera, to jest dysponują nie mniej niż 2 osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadziło nie mniej niż 2 szkolenia z zakresu obsługi komputera i złożą na tą okoliczność stosowne oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że:posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że w zakresie prowadzonej działalności Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne ( Dz.U. z 2004 r. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób przewidzianych do przeprowadzenia szkolenia wraz z oświadczeniami tych osób o posiadaniu wymaganego doświadczenia zawodowego oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Oświadczenie o dysponowaniu nie mniej niż jedną placówką serwisową przygotowaną do wykonywania wszelkich napraw przedmiotów zamówienia wraz z wskazaniem danych adresowych placówki oraz wskazaniem podstawy dysponowania wskazaną placówką. 4. Oświadczenie o dysponowaniu pomieszczeniami i sprzętem koniecznym do przeprowadzenia szkoleń, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 5.Wypełniony formularz ofertowy z formularzem cenowym. 6. Zaakceptowany projekt umowy. 7.Wypełniony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań technicznych. 8.Dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę jeżeli oferta lub załączniki do oferty nie będą podpisane przez osobę wykazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. 9.Wykaz podwykonawców wraz z wskazaniem, jakie części zamówienia zamierza im powierzyć wraz z dokumentami potwierdzającymi, że podwykonawcy ci zobowiązali się do wykonania zadań, jakie Wykonawca zamierza im powierzyć.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany w zakresie terminu realizacji zamówienia jeżeli o ile zmiany te będą wynikać z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub realizacja I etapu nastąpi przed 03 12 2010r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mops.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
65-534 Zielona Góra ul. Anieli Krzywoń 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Siedzibia Zamawiającego w Zielonej Górze, Polska 65-534 Zielona Góra ul. Anieli Krzywoń 2, Sekretariat dyrektora..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pod nazwą Zielona Góra miastem równego dostępu do Internetu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 (Działanie 8.3).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa namiotów pneumatycznych HVAC z osprzętem w ilości 8 sztuk oraz namiotów magazynowych w ilości 6 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem i pracami porządkowymi dla Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa ul. Langiewicza w Zielonej Górze".
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





